Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Wat is die aap aan het doen? Is ie..

 

A - Aan het schijten?

 

B - Aan het bevallen?

 

C - Aan het schreeuwen?

 

D - Aan het kijken hoever die zijn tong kan uitsteken?

 

Of..

 

E - Wachten tot er iemand een banaan in z'n bakkes mikt?

 

Stuur een SMS met AAP AAN + ANTWOORD naar 4141

 

De winnaar ontvang een 30 minuten durende blowjob van hurpflurp hahahaha :D :D :D

Edited by HackTheSystem
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

De winnaar ontvang een 30 minuten durende blowjob van hurpflurp hahahaha :D :D :D

 

VInd je het erg dat ik pas HACK . :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HTS:

Let wel: deze blowjob zal onvrijwillig worden verleend en het is mogelijk dat wiet61 het even van mij overneemt wanneer ik kramp krijg in mijn kaak. Hij heeft namelijk de ervaring en doet het immers graag! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks mis met een beetje dwang, we houden immers ook van scroggen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hurpflurp scrogt niet, die doet aan buigen :whip:

 

@W61; Hahaha, nu moet hurp door met pijn in zijn kaken :punk:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hurpflurp scrogt niet, die doet aan buigen :whip:

 

@W61; Hahaha, nu moet hurp door met pijn in zijn kaken :punk:

 

Dat dacht ik wel ja , als ik ergens tegen ben , is het dat wel , kontebonkers , het is een uitgang geen ingang .

Misschien zijn er wel die dat willen van hurpflurp , hij heeft zijn naam mee trouwens , hij slurpt het op denk ik .

 

Nu alle gekheid op een stokie , het is weer niet zo,n beste binnen komer van hurpie , om mijn uit temaken van alles en nog wat , is zei alleen dat ik pas ervoor , en dan word je meteen voor van alles uitgemaakt .

Weer minpunten natuurlijk .

 

Hackie we moeten een tropic beginnen over uit de kast komende kwekers , misschien zijn er wel hier , IK val al af . , En jullie

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, waarom zou ik zo'n topic willen beginnen, ik hoef niet te weten wie er wel van mannen houd en wiet niet omdat dat me niet interesseerd.

Niemand komt er bij mij in en zolang ze mij niet lastig vallen is er geen probleem. Ieder zijn ding zolang ik er maar geen last van heb.

 

Alhowel ik me wel erger aan het vertoon van sommige homo's. Als je bijvoorbeeld een lekker broodje in de stad aan het nuttigen bent en er komt een groepje van die aanstellers binnen met hun manier van lopen en praten dan heb ik al gelijk geen eetlust meer en ben ik misselijk erbij maar hee, wie ben ik he :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

DAt heb ik ook Hack , ik word er gewoon ziek van en misselijk als ik dat zie , hier in dit land kan toch gvd alles .

Zelfs die omgebouwde dat zenden ze nog uit op tv , te gek voor woorden , geef ze gvd maar een goed pak slaag ..

 

Ps ik zie jouw er ook niet voor aan hoor :whistle: :rofl :rofl om zo,n tropic gaan te beginnen , het was maar fun hahahahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het niet nodig om die mensen aan te vallen voor iets wat ze zijn, zolang ze hun behoeften niet aan me kenbaar maken vind ik het best.

 

Trouwens, het valt me op dat je telkens dezelfde fout maakt als het gaat om het woordje "topic", je maakt elke keer de fout door het te spellen als "tropic" Met een "r". Dat is heel wat anders wiet, tropic met een r dat is het engelse woord voor "tropen" Je weet wel, exotische natuurgebeiden en dat soort dingen. Ik kon het niet laten om er een keer wat van te zeggen man! :P

 

Ik vind wel dat ze het homo zijn naar de acceptatie hebben geschoven, dat nog daar aan toe, maar het propageren van het homoschap vind ik te ver gaan. Ik vind niet dat we het moeten omarmen als zijnde normaal, want dat is wat ze willen.

 

Het is wel een manier om het homoschap zoveel mogelijk uit te bannen uit de voorplanting, want een homo uit de kast, gaat niet voor de schijn met een vrouw door het leven en homokinderen maken. Misschien is dat wel wat ze doen.. Wie zal het zeggen.

 

Ik heb niks tegen die mensen, want ik ken er persoonlijk eentje en eigenlijk is het wel een toffe peer maar spatjes ben ik niet van gediend.

Je kan zeker met ze lachen, maar homopropaganda vind ik misselijk makend.

 

Het kan niet zo zijn dat er propaganda word gemaakt voor mannen om zich vrouwelijk te gedragen en dat iedereen dat normaal moet vinden want dat is het gewoon niet ookal vinden velen van niet. Een vrouw heeft een gleuf en wij hebben de stick, en het is voor iedereen duidelijk dat het zo mag zijn dat dat de standaard is.

 

Ik ben van mening dat het homoschap, zo noem ik het maar even, beïnvloedbaar is in het jonge leven van een man. Als hij of zei continu gedomineerd word zal er een onderdanig persoon worden gecreëerd, onderdanig zijn is iets wat als vrouwelijk word beschouwd. Het gedomineerd worden heeft als resultaat, dat de behoefte ontstaat in het latere leven om gedomineerd te worden. Dit zal in de sexuele aard en verlangens tot uiting komen bij 9 van de 10 die erg streng en dominant worden opgevoed. Dominantie vind je doorgaans bij mannen, mannen die dominantie verlangen worden dus in die zin opgewonden van mannen, en niet van vrouwen die meestal onderdanig zijn.

 

Dat is hoe ik er naar kijk, ik ken gezinnen waarbij de ouders erg streng zijn en 4 kinderen hebben waarvan 3 homo sexueel en de oudste is nog altijd een twijfel geval gebleken. En gezinnen waarbij er totaal niet naar de kinderen word omgekeken de sterkste kerels voortbrengen.

 

Dus het is zeker te beïnvloeden in de jaren waarin het brein moet ontwikkelen. Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst luid het gezegde.

 

Het is geen ziekte noch een afweiking maar een manipulatie in mijn ogen.

 

Maar ook in het dierenrijk, zie je dat mannetjes elkaar berijden en met elkaar proberen te paren. Dit zie ik maar als een tekort aan vrouwtjes, zoals in de gevangenis. Wederom een manipulatie techniek om vrouwen te ontnemen en de pan te laten koken en zie daar, homosexualiteid.

 

Ik zal het in ieder geval nooit van mijn leven begrijpen dat 2 mannen tot elkaar aangetrokken kunnen worden met zoveel mooie vrouwen op de wereld.

Alleen al als ik al die mooie vrouwen over straat zie lopen denk ik, hoe is het mogelijk.. onbegrijpelijk gewoon.

 

Maar hee, nog iets! Ik heb geen hekel aan ze en ik ga vertellen waarom niet. Dit is een stukje lof voor de homo's

 

Welnu is er iets aan de hand met je vrouwtje, je moet naar het ziekenhuis waarvoor ze uit de kleren moet. Dan nu de vraag, heb je liever

dat er een hetero-dokter je vrouw behandeld en aan je vrouw komt en haar aanraakt met misschien wel lust? Of heb je liever de homo die er

geen moer om geeft om zo'n vrouw. Geef mij de homo-dokter maar!

 

Ze moeten er zijn, het zijn niet mijn vrienden of mijn volk maar ik ben blij dat ze er zijn.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ben je schrijver geworden Hack , ik snap het zo ook wel , of ben je aan het google geweest hahahahah :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee maatje, een google, ik praat geen google na als zijnde dat ik het feitelijk onderbouw want ik moet het eerst met eigen ogen zien voordat ik ergens me handen voor in het vuur steek.

 

Schrijver niet, het is gewoon belangrijk om overzicht te creeren met leestekens want sommigen nemen het niet zo nauw en dan lees ik het al niet eens..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...