Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

P H donner

Is Deze Rechtszaak De Bom Onder Het Gedoogbeleid?

Recommended Posts

geen moer te maken met achterlijke democratie?? denk als je in een ander land zou wonen dat er weinig geen sprake zou zijn om tegendraads te zijn, laat staan dat je eigen goesting kunt doen of dat je zomaar je eigen mening kunt posten, zoals nu. als je andere mensen als domme werkezels beschouwd, wat ben je dan zelf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

want het is dankzij die domme werkezels dat je iets te eten hebt, dat je een dak boven je hoofd hebt dat je in een bed kunt slapen, dat je een pc hebt om je eigen mening, gal, frustratie te kunnen posten, dat je kleren hebt, als het koud is. denk als je geen rotte frank hebt om je gat aan te krabben, dat je je niet bezig bent met dit discussie of debat, denk dat je andere bekommernissen hebt dan te discussieren met enkele rotverwende personen, die niet veel meegemaakt hebben in hun leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry guys, ben een beetje geirriteerd. zit een tijdje in een situatie dat ik bijna geen rotte frank hebt om mijn gat aan te krabben, waar ik nu met 120 euros de resterende maand mee moet toekomen. waar ik de afgelopen 6 maanden van 1 sollicitatiegesprek naar het ander heb mogen aflopen, waar ik de ene deksel op andere gekregen hebt voor functie's waar ik bijna 10j ervaring heb. emaar gelukkig heb ik nu werk gevonden, zodat ik niet meer moet leven van een uitkering en binnenkort vehuizen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

achja zolang je het niet slecht heb gehad in je leven weet je de goede momenten ook niet meer te aprecieren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan het niet laten, inderdaad het is al een tijdje dat ik niet blow, omdat ik andere bekommernissen had en geen geld had om flutwiet te kopen tegen belachelijke hoge prijzen. ben gewoon een beetje kwaad voor mijn eigen hypocresie en van andere blowers rebelse non conformistische,nonmaterialistische,links artistieke intellectuele garde. sprituele reis naar india betaald door de ouders, naar festivals als gladstonebery sun festivals met een buske,dikwijls betaald door de ouders. bashen op samenleving en andere mensen als domme werkezels, terwijl veel van die blowers komen van middenklasse of betere middenklasse familie's, waar ze onderwijs, sportmogelijkheden, muziekschool, kunstacademie gekregen hebben van de samenleving en grotendeels betaald door dezelfde samenleving om dan neer te kijken op mensen die het mogelijk gemaakt hebben dat je dat allemaal hebt kunnen doen of die mogelijkheden en kansen gekregen hebt. om dan in modder rollend pretenderend dat je rebels en tegen materialisme bent, intelluctuele, zogezegde wijze leuze's scanderen alsof je alle wijsheid in pact hebt, zodanig opgaand in je eigen verhevendheid en eigen belangrijkheid.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus toch Manatushka thunderfuck. Ik steek nog maar n thunderfucking grinch op.. :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jajaja we weten het allemaal wrl dankzij die en die hebben we dat en dit te danken nou dankjewel.we kunnen alles maar toch een beetje niet he.. Hou je eigen voor de gek in dit vieze slavenland. Waarom denk je dat van alle landen NL het meest in trek is? Hier is alles gratis daarom dus waarom zou je een werkezel zijn daar heb je niks aan.

 

Zo is t Hack

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

NL het meeste in trek is?

omdat er dan individuen, zwart centjes kunnen verdien met lampjes,

en ondertussen een uitkering aanpakken met een zeer ruggetje...

hoe bedoel je een systeem uitbuiten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das de interne uitvraat. Om nou tevens de deuren te openen voor externe uitvraat gaat me wat te ver en lijkt me dubbeldom.

 

Blij dat ik niet tot nauwelijks bijdraag aan zowel interne als externe uitvraat.

 

Uitvreters. Abfuhren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

NL het meeste in trek is?

omdat er dan individuen, zwart centjes kunnen verdien met lampjes,

en ondertussen een uitkering aanpakken met een zeer ruggetje...

hoe bedoel je een systeem uitbuiten?

 

Dat is mijn levenswerk en de reden van mijn bestaan. Het systeem is eroo gehamerd elke levende ziel te leven en hen uit te buiten maar jullie likken de hielen van het systeem maar ik zal nooit buigen voor hen die mij onderdrukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eensch.

Tevens zal ik hen die voor me buigen nooit overheersen.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hek the system-

 

hehe er zijn nog wel andere manieren dan hielen likken hoor.

majah, moet je wel verder kijken dan je neus lang is.

vind het allemaal wel best, als je maar door hebt wat een eenzijdige kijk het oplevert.

majah, daar heb ik niet zo'n last van dus ga je gangetje.

dat dat niet lukt zonder een ander te schoferen,

dat zegt wel weer genoeg.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@flierefluiter:

Als de thunderfuck is in de man,zit de...........positiviteit in de..........kan? :lol:

 

Jezelf overal tegen afzetten blabla tegen materialisme blabla,en meer van dat soort crap.

Eigenlijk bedoel ik gewoon:

Mensen zijn gewoon te hebberig als het op centen aan komt,dat is wat er mis is in de samenleving.

Als straf al de 2 euro's die ze op de bank hebben in de kont drukken tot het er van boven weer uitkomt! :rofl

 

Maakt niet uit hoe die babylon mij onderdrukt en neer-sabeld,ik houd mijn positive flow till i die!

Ik ben geen do-good dude,maar een beetje altruisme goes a long way.

Laat het syteem maar denken dat ik mak ben,ik pis wel tegen ze aan als ze niet kijken....en lach me ziek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@themangalord;

Je frustraties doen me denken aan iemand die vertelde dat hij zo'n hekel had aan de popo's. Desondanks deed hij bewust, of onbewust, van alles waardoor die popo's vanzelf weer langskomen.

 

Niemand houdt van popo's, behalve als je ze hard nodig hebt. Het is een noodzakelijk kwaad waar je maar het beste ver van kunt houden. Een popofiel doet echter alles om maar in de buurt te komen.

 

Een pitbull laat je ook buiten, op het erf, en niet binnen bij je geliefden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn frustraties doen je misschien denken aan iemand die je kent en je eigent de kenmerken van die persoon aan mij toe, terwijl ik die persoon niet ben die je kent, om dan te komen tot gevolgtrekking over mijn houding tegenover popo's wat ik niet begrijp, want dat slaat op de persoon die je kent die iets zei. dus frustraties slaat dat op mij of op de persoon die kent of is het een verwoording van je eigen frustratie's??

 

dit is een beetje appelen met peren vergelijken, zonder dat je ofwel een appel of een peer kent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een pitbull laat je ook buiten, op het erf, en niet binnen bij je geliefden. waarom haal je dan een pitbull in huis als je de pitbull niet vertrouwd of niet mee kunt omgaan? terwijl een pitbull een hond is die eventueel je geliefden tot zijn/haar dood verdedigd als je geliefden aangevallen wordt door een beer, inbrekers, aanvallers. voorbeelden genoeg. voorbeelden genoeg van hoe een mens zijn/haar geliefden uitmoordt. veel hangt toch af hoe de mens omgaat met de hond (pitbull).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...