Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

P H donner

Is Deze Rechtszaak De Bom Onder Het Gedoogbeleid?

Recommended Posts

K had je al gewaarschuwd voor n "donker hart" met je frequente darkroombezoeken van de laatste tijd.

Je vult de verkeerde tent, vriend.. :D

Edited by Fl13r3flu1t3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn kritiek op de overheid is volledig terecht, daar is geen woord Spaans bij.

Met zoete broodjes bakken schiet je, in deze, niets op.

 

Let wel dat ik veel baanbrekend werk heb verricht en de discussie heb aangewakkerd.

 

Er is nu al weer veel belangstelling voor mijn komende rechtzaak, zelfs van Vice uit de Vs.

 

Belangrijk is dat je authentiek bent en waarachtig

 

 

 

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker weten Doede, ik ben ook zeer gelukkig met je en besef mezelf maar al te goed dat jij de boel goed wakker hebt geschud, maar soms zie ik mensen spreken op een podium waarvan ik denk dat die beter geen voorbeeld zouden moeten zijn in dit soort zaken en niet het woord moeten voeren omdat de gemiddelde junk uit een opvang centrum er nog beter uitziet m.a.w. als ik zo iemand zie spreken denk ik gelijk dat drugs best wel slecht voor een mens zijn.Authentiek of niet dat je een keer naar de kapper gaat een beetje nette kleding aan doet zou al veel schelen in de opinie, wat ik erg jammer vind is dat bv de plaatselijke hardwerkende en altijd vriendelijke nette slager die de voetbalclub van het dorp sponsort en iedere avond een joint rookt niet naar voren komt om zijn verhaal te doen.

 

een voorbeeld?dan wel uit belgie maar toch,

 

PHITUP-f8e29.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kritiek kan terecht zijn maar je kunt op alles en wat kritiek geven, dat is niet moeilijk dat kan iedereen. maar constructieve oplossingen zoeken of vinden is moeilijker. je geeft kritiek omdat droogbeleid noch kant noch wal raakt en voor een hobbykweker, broodkweker, blower is dat een probleem. voor mensen die niet blowen, niet kweken is droogbeleid geen probleem, ze liggen daar niet wakker van, zij hebben misschien andere katten te geselen. je kunt zeggen overheid is corrupt, dus we gaan gans de boel kort en klein slaan voor een zaak als droogbeleid dat misschien maar 10 a 20% van de bevolking aangaat. welke baat hebben de resterende 90 a 80% van de bevolking dat je gans de boel kort en klein slaat omwille van droogbeleid. daarna wat? uit het puinhoop krijg je terug dezelfde soort mensen die zodanig voor voorgrond willen treden, die het hardst kunnen roepen, vele belofte's maken die ze toch niet kunnen inlossen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs de alleroudste Kretek merken zijn verdwenen tot rookwoede van de Indonesische overheid.Tis niet meer als vroegah.Ondertussen komt het volk erachter dat ze flink genaaid worden.De overheid laat de wiet telen onder hun gezag, maar om in aanmerking voor dit goedje moet je eerst het hele arsenaal van apotheek geslikt hebben.

Het gedoogbeleid is ondertussen de melkkoe van deze overheid, dus steekt het een grote middenvinger op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn kritiek op de overheid is volledig terecht, daar is geen woord Spaans bij.

Met zoete broodjes bakken schiet je, in deze, niets op.

 

Let wel dat ik veel baanbrekend werk heb verricht en de discussie heb aangewakkerd.

 

-Het is nog steeds zoals het is, dan wel niet erger dus met alle respect, waar kan ik proeven van je effectiviteit?

 

Er is nu al weer veel belangstelling voor mijn komende rechtzaak, zelfs van Vice uit de Vs.

 

-Sensatiezoekers heb je overal, je maakt er een poppenkast van Doede.. Je vecht als een muis tegen de olifanten, kijk uit dat je niet

geplet word.

 

Belangrijk is dat je authentiek bent en waarachtig

 

-Belangrijk is dat je doeltreffend bent, aan je authenticiteit twijfel ik geen moment evenals aan je waarachtigheid. Maar

een stukje belangrijker is toch je doeltreffendheid. Je put jezelf alleen maar uit. Je bent net als John en Ines. Je kop boven het maaiveld steken

en nu janken dat je je kop kwijt bent.. De waarheid is hard, je kan er niet van winnen, je wint alleen door onopvallend uit de kijkert te blijven dan kan je doen wat je wilt.. Jij hebt anders gewild en dit is het gevolg. Accepteer gewoon het feit dat het een vies zooitje is en pak de draad weer op zonder dat je als een klein kind boos blijft op het gezag wat je op de vingers heeft getikt want je gaat nooit je gelijk krijgen Doede. Accepteren vriend!

Het systeem heeft alleen zicht tot zover, blijf uit het zicht en je wint. Zo simpel is het. Ik heb die broeikas gezien van je waar je zoveel planten in had staan dat is gewoon vragen om problemen ookal denk je er anders over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Themangalord: Kritiek kan terecht zijn maar je kunt op alles en wat kritiek geven, dat is niet moeilijk dat kan iedereen. maar constructieve oplossingen zoeken of vinden is moeilijker.

 

Daar heb je volkomen gelijk in. En daarom heb ik niet alleen kritiek , maar kom ik ook met constructieve oplossingen.

Het respectloze verbod opheffen is daar wel de meeste essentiële van.


 

Posted Today, 12:03

Zelfs de alleroudste Kretek merken zijn verdwenen tot rookwoede van de Indonesische overheid.Tis niet meer als vroegah.Ondertussen komt het volk erachter dat ze flink genaaid worden.De overheid laat de wiet telen onder hun gezag, maar om in aanmerking voor dit goedje moet je eerst het hele arsenaal van apotheek geslikt hebben.

Het gedoogbeleid is ondertussen

 

Dat groene had er dus niet bij moeten staan. Dit is een digibete vergissing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je constateert dat het een vies zooitje is , kun je ook proberen er wat aan te veranderen, i.p.v. je kop in het zand te steken.

Daar wordt de wereld ook niet echt beter van en het zand ook niet.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

True,

 

Denk dat ik "verbeter de wereld, begin bij jezelf" misschien iets te letterlijk genomen heb dan.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je constateert dat het een vies zooitje is , kun je ook proberen er wat aan te veranderen, i.p.v. je kop in het zand te steken.

Daar wordt de wereld ook niet echt beter van en het zand ook niet.

 

Ik probeer er wat aan te veranderen door er voor te zorgen dat ik door blijf gaan met het kweken van een verboden kruid. Zei winnen alleen doordat de regels vat hebben op hen die gepakt zijn, op mij zijn de regels niet van toepassing dus IK WIN.

En dat is hetgeen wat ik bijdraag. Zorgen dat de regels geen vat hebben op mijzelf en het product breng daar waar de vraag luid.

 

Hoe je het went of keert, jongens als jij zijn nodig om de aandacht op te eisen zodat jongens als ik verder kunnen gaan met waar ze mee bezig zijn dus daarvoor dank Doede, je bent een gerespecteerd strijder. Nu is het aan het verzet om te infiltreren aan de flanken en hun schade toe te brengen.

 

Met andere woorden, wetten hebben alleen effect als zei worden nageleefd, op het moment dat ze niet worden nageleefd verliezen zei.

Ontneem hen de macht en neem het terug in eigen hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaak ben ik het niet eens met wat je schrijft HTS, over het algemeen komt het er naar mijn idee veel te negatief uit.

Enkel schrijf je vandaag meer opbouwend dan neerhalend. :tu

 

Ik vind dat je gelijk hebt over dat Doede zijn mening over de overheid beter achterwege kan laten en beter alleen met echte feiten aan kan komen.

Ik weet zeker dat als Doede zijn schrijfstijl weet om te buigen naar een positief opbouwend stuk, hij veel meer mensen echt kan bereiken en aan het denken kan zetten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry als ik schofferend overkom en dat is niet mijn bedoeling. denk gewoon dat als je tegen de schenen shot van diegene die het beleid kunnen veranderen, dat je van hun kant weinig bereidheid kunt verwachten. en als je moeilijk hebt om met die mensen om te gaan dan denk ik dat het beter is om je op de achtergrond te houden. denk dat bij veel mensen teveel negatief en stereotiep beeld hebt inzake cannabis (toch in begie), als cannabis is drugs en drugs is per definitie slecht. geen discussie mogelijk. cannabis geeft aanzet tot andere hard drugs, leidt tot slechte schoolresultaten, veroorzaakt psychologische problemen en depressie's, blowers zijn vuile luie werkschuwe mensen die profiteren van uitkering, veroorzaakt overlast en verhoogde criminaliteit, enz. denk persoonlijk zoals hierboven reeds aangehaald dat het misschien beter is dat gewone mensen met werk, gewoon sociaal mensen die nog verzorgd en netjes en keurig uitzien die keurig hun rekeningen en belastingen betalen die s'avonds 1 aansteken ter ontspanning of ter verlichting van hun ziekte, dat zij meer op voorgrond treden. hoe meer mensen die zich houden aan 5 plantenbeleid, hoe kleiner de kans op verstrenging van het beleid. hoe meer variatie in soorten met lagere %thc, hoe minder eventueel kans op psychologische problemen of gewenning. denk dat je kunt vergelijken met alcohol, denk dat meeste mensen toch niet dagelijks een fles wiskey of vodka leegzuipen. enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een persoon als, laatst getoond zoals in België op de voorgrond neerzet als spraakzame vertegenwoordiger dan weet je bij voorbaat al dat het niet serieus word genomen. Eigenlijk zou een uiterlijk er niet toe moeten doen, maar zo werkt het nou eenmaal wel. Presentatie heet dat met een mooi woord. Als je iets aan de man wilt brengen of het nou een product is of een discussie of standpunten of wat dan ook dan doe je dit met de daarop van toepassing zijnde presentatie. Een dokter loopt niet in een circus, die loopt in een ziekenhuis, in een net wit chirurgenpak, dit vertegenwoordigd het doktersschap om maar een voorbeeld te noemen. Spendeer eens deftig tijd aan de verschijning die je aan het volk toont, die dient representatief te zijn om op de eerste plek serieus genomen te worden en vanuit die fundering kun je verder bouwen, maar een of andere jan lul word uitgelachen.

 

als je een halve zwerver met gebrekkig taalgebruik en half stoned achter een microfoon zet dat moet je bij jezelf te raden gaan waar je in godsnaam mee bezig bent. En wederom dit is geen strijd voor de stoners, dit is een strijd voor hen die voor eigen gebruik willen telen, maar Doede is een boer die voor winstbejag aan coffeeshops leverde en die droom is hem helaas door zijn neus geboord door jan en alleman. Die broeikas van hem daar is niks "eigen-gebruiks" aan.

 

Doede, fatsoeneer je haar, doe die vieze sandalen nou eens uit en trek eens wat nets aan zonder dat je erbij loopt als een boeren pummel want je moet gewoon de waarheid een keer goed horen want je snapt er gewoon geen moer van. En eventueel met nog iemand (advocaat) die het woord wat je verspreid kan onderbouwen met juridische feiten ter ondersteuning en als bron voor wat je beweerd. Dit zal ten gunste van je geloofwaardigheid zijn. Het podium word je hier en daar geboden, breek hem dan een keer af gvd en vertoon jezelf eens anders dan een gepest boertje die zijn zin niet heeft gekregen.

 

Ik heb je 1 keer op tv gezien en ik heb je er enkele keren op betrapt dat de weerwoorden die je gaf in de discussie nou niet erg van krachtige aard waren.

 

Hou je mening achterwege, die heeft iedereen wel. Besteed je tijd en energie aan het bevechten van de kromme regels.

 

succes.

Edited by HackTheSystem
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted Today, 12:03

Zelfs de alleroudste Kretek merken zijn verdwenen tot rookwoede van de Indonesische overheid.Tis niet meer als vroegah.Ondertussen komt het volk erachter dat ze flink genaaid worden.De overheid laat de wiet telen onder hun gezag, maar om in aanmerking voor dit goedje moet je eerst het hele arsenaal van apotheek geslikt hebben.

Het gedoogbeleid is ondertussen

 

Dat groene had er dus niet bij moeten staan. Dit is een digibete vergissing.

 

Leg eens uit.Je spandeert zelf altijd de uitspraak baas in eigen brein.Zou ook wel leuk als je ook er achter zet baas in eigen tuin, maar in jouw optiek je mag het wel roken, maar het verbod op het zelf telen laat je maar achterwege.5 planten zijn gedoogd, maar niet legaal tenslotte.

Wat je in het groene gezet hebt, bedoelde ik ermee dat de overheid gaat bepalen wat je wel & niet mag.Je mag wel langs de snelweg hardlopen, maar een echte Indonesische kretek roken is niet toegestaan.

Je loopt hier in Nederland altijd nog meer risico op het krijgen van longkanker dan in Indonesië volgens deze site.klik

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijnstof FTW.

 

Kan je geen pure PK tegenaan roken zeg ik je.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nanoverf wordt t ook helemaal. Lekker schuren.. :D

Edited by Fl13r3flu1t3r
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan, ondanks mijn slordige uiterlijk (wat ik niet zo belangrijk vind) op meer sympathie rekenen dan jullie veronderstellen.Veruit de meeste mensen die ik ontmoet hebben gelukkig een andere perceptie dan de criticasters hier op dit forum.

Ik kan je verzekeren, dat ik, o.a. volgens mijn advocaat, met mijn optreden baanbrekend werk heb verricht en de discussie behoorlijk heb aangezwengeld.

 

Zelfs bij de politie en rechtbank en door mensen die mij 'wel kennen', wordt ik met alle respect behandelt.

 

Wat op tv. komt wordt meestal gemonteerd. Ik kan je wel verzekeren, dat ik in een interview veel meer vertel dan op tv. komt en dat mensen hier vaak met geraffelde oren vandaan komen.

Alleen bij een rechtsstreekse uitzending kun je ongecensureerd je woord doen en daar kun je, als buitenstaander, dan enigszins een oordeel over vellen.

 

En d'r is helemaal geen droom stuk. Als je aan zo''n documentaire gaat meewerken en zo in de publiciteit treedt, dan weet je dat dit niet lucratief is en dat dat een strijd van een lange adem zal worden.

Bovendien als het legaal zal worden, dan wordt het toch door grote kwekers over genomen en kunnen zulke mensen als ik het wel schudden ( ik heb in de jaren 70 in de kassen in het Westland gewerkt).

 

Mijn ambitie is dat iedereen in alle vrijheid zijn eigen planten kan verbouwen en dit is altijd zo geweest.

Let wel dat ik in 1991 al een kort geding tegen de staat heb gevoerd betreffende legalisering van wietteelt en daarna vaak in de publiciteit ben getreden.

In 1979 heb ik in een procesverbaal de politie al gewaarschuwd voor de op handen zijnde criminele ontwikkeling, die toen nog in de kinderschoenen stond.

 

Ik heb 'altijd' in eerste instantie het verbod krankjorum en onacceptabel gevonden. Bij mij staat het recht op zelfbeschikking oftewel 'Baas In Eigen Brein"centraal.

 

 

 

Een stuk van Maurice Veldman: hou wietteelt lekker illegaal.

 

http://www.rollingstoned.nl/15-9-15-mr-veldman-hou-wietteelt-lekker-illegaal/

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een pamflet mag je best wat ongezouten reageren, het is vaak de stijl waarin Doede spreekt!

Ik heb daar geen moeite mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legaliteit is in deze wereld waanzin. Legaliteit betekend dat elke idioot zonder voorlichting een hok in elkaar mag flansen en mag draaien met alle gevolgen van dien. Legalisatie zal dus net zo moeten zijn als een rijbewijs halen, met examens en leerwegen moet men bepaalde basiskennis vergaren alvorens zei de licentie mogen behalen voor het gecertificeerd mogen kweken van wiet voor eigen gebruik met de daarbij behorende regels.

 

Alvorens dat van toepassing is zullen er instanties in het leven moeten worden geroepen en vervolgens een leerweg ontwikkeld moeten worden die door de overheid moet worden goedgekeurd, vervolgens zullen leermeesters moeten worden aangesteld die de lesstof zullen geven aan hen die het teeltcertificaat willen behalen.

 

Daarbij zal de aanleg door een gecertificeerd bedrijf moeten gebeuren of in ieder geval gekeurd moeten worden alvorens deze in bedrijf word gesteld. Men is dus al een smak met geld kwijt voordat er uberhaupt nog maar een lamp aan het draaien is. Dit zal veel mensen ontmoedigen eraan te willen beginnen, een oogst zal nooit te controleren zijn omdat de ene ronde meer word geoogst dan de andere keer dus het is extreem fraudegevoelig, een maximaal oogstlimiet per huishouden in het leven roepen kan, maar valt op geen enkele manier effectief te handhaven.

 

Legalisering kent teveel standpunten die betrokken dienen te worden in de vooralsnog te komen regelgeving. We weten allemaal dat de politiek lang maar dan ook erg lang op zich laat wachten. Laat staan op al deze nieuwe concepten die verzonnen moeten worden en aangenomen moeten worden. Dan ben je jaren verder. Vervolgens dienen allerlei arbeitstakken ten behoeve van de legalisering van wietteelt in het leven te worden geroepen.

 

Het voordeel is wel dat je veel banen creëerd.

 

Ik zal een bedrijf beginnen die de hokken certificeerd of les geeft B)

 

Maar ik heb sowiso schijt aan de regels, ik vind zolang ik niemand tot last ben hoef ik me nergens aan te houden. Dat is de enige regel die eenieder in zijn kop moet stampen. Gewoon andere mensen met rust laten, klaar, niks meer en niks minder. Wees geen last voor anderen dan kan je doen wat je wilt.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, alvorens ten (on)rechte kritiek te geven uit onwetendheid, welke baanbrekende werk heb je verricht? want dat weet ik niet. en indien jij voor het zeggen hebt, hoe zou je het dan aanpakken? welke maatregelen wil je dan treffen waar een grote meerderheid van de mensen iets of wat akkoord mee kunnen gaan? want dat is toch wel belangrijk aangezien we toch in een democratische samenleving leven. niet lucratief??? wees eerlijk hoeveel geld heb je niet verdiend? welke bezittingen en eigendommen heb je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen moer te maken met deze achterlijke zogenaamde democratie, want het is zo in elkaar gezet dat de domme werkezels de kar trekken vol lachende uitvreters en daar pas ik voor om daar deel van uit te maken.

 

Hoe ik leef met welke voorzieningen is niet van toepassing, daar word niet over gepraat.

 

Mijn baanbrekend werk is dat ik gewoon tegendraads opereer. Niet toegeef aan dat wat mij word opgedragen in die zin dat het mijn vooruitgang belemmerd. Ik peins er met geen haar op mijn lijf over om in de schoenen van Doede te gaan staan ik ben belazerd!

Ik laat ze gewoon in de waan en maak geen slapende honden wakker.

 

Ik zet mij alleen in voor mijzelf en voor niemand anders.

 

Als ik het voor het zeggen had dan had ik het mooi gelaten zoals het is, de growshops weer uit de illegaliteid gehaald en teruggebracht naar het gedoogbeleid.

 

-Wie wilt kweken kweekt 5 planten

- wie dat niet wilt koopt in de shop.

-Medicinale vergoeding voor hen die het medisch nodig hebben

 

-Voor wie het recreatief te duur is heeft gewoon domme pech want alleen voor niks komt de zon op, zelf kweken van 5 planten

 

Plus dat de jongens die voor het geld kweken ook hun adem kunnen behouden.

Ik snap echt in de verste verte niet wat iedereen loopt te zeiken.. Niemand gaat naar de klote aan 5 planten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoveel vragen

wachten op het antwoord

het foute eruit halen en uit vergroten

wat leid to vragen

wachten op het antwoord

het foute eruit halen en uit vergroten

and so on, and so on

zo kan je het toch nooit goed doen?

iedereen blij, lekker gal blijven spuien totdat je een ons weegt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praten geeft stilstand, stilstand is achteruitgang.

 

Niks praten, draaien met die handel en fuck de maatschappij want die heeft het liefst dat ik me eigen een slag in de ronde werk voor die kuthonden

die me graag zien hongerlijden aan het eind van mijn werkdag. Dwazen zijn 't..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...