Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wasta

Waarschuwing, I V M Foto's

Recommended Posts

De Politie kijkt mee en ziet je ip-adres.

Tegenwoordig kunnen ze zelf uitvogelen wie je dan bent, zonder tussenkomst van rechter ISP etc..

 

Je foto's hebben ook een lijst met info, je coOrdinaten als je je gps aan hebt staan.

Door op je rechtermuisknop te klikken op je foto kan je de info zien.

 

Dus ook als je je ip-adres weet te verbergen, moet je je foto's bewerken.

De politie heeft ""gezichtsherkenning voor huizen"".

Denk niet ik woon in een prefab rijtjeshuis, waar er zoveel van zijn.

Deze software ziet iedere steen die maar even anders van kleur is.

Met wat kozijnen en een deur ben je te herkennen.

 

Je maakt het de politie helemaal makkelijk als je je ip-adres laat zien.

Of de gps gegevens op de foto.

 

Je kan de gegevens verwijderen door de foto in paint naar een GIF extensie te veranderen.

Van GIF kan je terug converteren naar png, bmp of jpg.

Dan ben je de gegevens kwijt, die de foto rechtstreeks naar jou doen verwijzen.

 

Enkele dagen geleden even showen hoe mijn wiet boven de dakgoot uitkwam en 3 dagen later de heren van de politie op bezoek.

Lekker dan !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen last van. Ik rendeer in grootspraak en een niet ophoudende stroom aan fantasie. :D

 

Denk dat je beter de buren kan verdenken. Desalnietemin gecondoleert!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is allemaal leuk en aardig wasta maar daar geloof ik vrij weinig van.

 

Waarom? Genoeg forumleden op meerdere fora's die honderden planten hebben staan in een topic. Kweken met 1200 tot 2400w jaar in jaar uit en die worden niet gepakt. Ik als agent zou juist daar invallen doen ipv tuintjes met 5 planten. Ik weet dat ze misbruik maken van de ip adressen en mogelijkheden. Maar dit is niet bij jou toegepast.

 

Buiten dit om vind ik het echt klote voor je dat ze jou hebben bezocht. Wat is er gebeurd? Wat hebben ze gezegd? En wat gaat er gebeuren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben al gezichtsherkenning op onze mobieltjes dus dan kan je wel na gaan wat hun wel niet voor truukendoos in het bezit hebben.

 

De reden waarom ze superieur over ons zijn op technologisch vlak is omdat de echte software en hardware pas aan het volk beschikbaar word gesteld nadat de oude techniek is vernieuwd, wij krijgen dus altijd de afdankertjes war voor de oppermachten onbruikbaar is.

 

Met andere woorden wij kennen nu per een aantal jaar de touchscreens, helemaal hot en nieuw.

Maar aan de andere kant lachen ze zich dood omdat wij versteld staan van voor hun verouderd techniek.

Wij zullen altijd zo'n 50-60 jaar achter lopen.

 

Wij hebben touch, dan hebben zei think. Om maar wat te noemen.

 

Het is allemaal zo belachelijk geavanceerd daar kunnen wij met de kop niet bij.

 

Voor hetzelfde geld zijn we al allemaal gechipt zonder dat we het weten door bio-mechanische vliegende robotinsecten zo klein als een rijstkorrel die een chip in ons schieten nog kleiner dan gewoon fucking klein gewoon, je snapt hem.

 

Wat denk je van radiogolven? Ze pompen onze voeding vol met E-nrs, sommige E-nrs zijn gewoon micriscopisch klein gemalen metaal deeltjes zoals alluminium, wat giftig is voor ons maar teven in onze hersenen aan onze receptoren binden. Met andere woorden wij worden gewoon langzaam maar zeker gewoon wandelende antennes en is het een kwestie van tijd tot ze er gebruik van maken en wij allemaal in zombies veranderen.

 

Het is maar net hoe diep je nadenkt.

 

Maar weet je wat het is met slimme mensen, ze klinken als gestoorde mensen voor domme mensen ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midden in de zomervakantie heeft minister Plasterk van Binnenlandse Zaken een concept-wetsvoorstel 'ter consultatie' voorgelegd waarmee de grondrechten van elke Nederlander met voeten worden getreden: de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en Veiligheidsdiensten (WIV). Als deze wet er komt, krijgen de inlichtingen- en veiligheidsdiensten AIVD en MIVD ongekende bevoegdheden om inbreuk te mogen maken op onze privacy.

 

Met toestemming van de minister mogen de diensten voortaan al onze communicatie bespieden en analyseren: telefoonverkeer, e-mail,...

 

http://zaplog.nl/zap...r_wet_inslikken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak geen foto's met je smart foon dat is gewoon niet smart.

En laat ook geen foto's zien op sociaal media.....

 

scheelt al een slok op een borrel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan best met je smartphone , alleen een aantal vinkjes ff uitzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je foto's hebben ook een lijst met info, je coOrdinaten als je je gps aan hebt staan.

Door op je rechtermuisknop te klikken op je foto kan je de info zien.

 

Zodra je ze naar je album op wietforum hebt gestuurd blijft er zeer weing info meer over.

De software van deze website verwijdert dat automatisch.

Je kunt alleen nog zien bij sommige leden wat het merk van hun camera of mobieltje is.

 

De rest van je bericht is ook hoofdzakelijk paniekzaaierij.

Zo af en toe steekt dat de kop op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is een vaststaand gegeven dat consumentenelectronica decennia achter loopt bij de high-end toepassingen

soms zie je wel fragmenten van ontdekkingen op wetenschappelijke nieuwsrubrieken.

maar ik wil niet snel aannemen dat de henne[teams zoveel mankracht en geld erin willen stoppen om de cannabranche te vernietigen

Pesten en prijs opdrijven klinkt aannemelijker: dan valt er meer te plukken na een paar jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wasta is een paranoide ventje die stemmetjes hoort en altijd over de schouder kijkt omdat hij denkt achtervolgt te worden.

Man ga ergens anders je paniek zaaien a.u.b.

Je verhaal rammelt aan alle kanten

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja ga anders gvd postzegels verzamelen of pak een prozac

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Politie kijkt mee en ziet je ip-adres.

 

 

en man uit Brabant dacht vandaag even ongestoord een nieuwe profielfoto voor Twitter te zoeken toen hij een telefoontje ontving van de politie. Die waren er niet zo van gediend dat de Twitteraar zocht op 'poes met revolver' en hingen binnen de kortste keren aan de lijn, meldt Omroep Brabant. Een poes met een revolver leek Jack van Diesen een leuk nieuw plaatje om zijn account mee te illustreren. "Tot ik een telefoontje van de politie kreeg. Ze vroegen of ik dat pistool nog had. En zo ja, waar ik het had", zegt hij tegen de omroep.

Van Diesen kan wel lachen om het voorval. "Je kunt ook een hamster met een bazooka vinden. Als ik die had gebruikt, hadden ze misschien wel gebeld of ik mijn bazooka nog thuis had liggen." De Brabander heeft het plaatje inmiddels maar verwijderd van zijn account.

 

http://www.spitsnieuws.nl/binnenland/2015/09/man-googelt-pistool-politie-belt-hem-op

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit lijkt me een standaard phpbb forum.. elk ip word dus gelogd in de database... en is via de rechter te verkrijgen.

hoe willen ze je anders bannen als ze je ip niet opslaan?

 

en dan komt dat gerechtelijk bevel op de mat en als ze nee zeggen zijn ze medeplichtig?

ik ga er wel van uit, dus ga er dan ook maar vanuit dat beheer iedereen laat vallen als een baksteen.

en om eerlijk te zijn.. ik zou dat ook doen.. jailtime voor een forum... no way!

 

tenzij hier iemand php master is die dit zelf geschreven heeft op darkweb princiepe.

als dat zo is... respect man... maar ik betwijfel het wel ....

overigens zijn veel van jullie zwaar ongelovelijke technieken wel heel erg realiteit.

de technische recherche en het nfi doet dit soort dingen al jaren!

en het nfi is nederlands forensisch instituut.

 

overigens gebruiken ze deze technieken niet zomaar in het wild op de gok..

er moet volgens mij eerst een zaak zijn en dat betekend dat er al reden tot verdenking is.

ergo iemand heeft gebeld oid of ze hebben ze uit de lucht gespot.. whatever..

maar dat jouw bezoek direct van dit forum komt... doe niet zo parra man.. damn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...