Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wasta

Waarschuwing, De Politie Kijkt Mee!

Recommended Posts

Ik vraag me af hoe sommigen aan dat soort beweringen komen, heb je die van google?

 

Mij is geleerd als ik ergens geen verstand van heb moet ik me muil houden en daar valt ook onder niet klakkeloos wat aannemen omdat er maar wat beweerd word of omdat het ergens opgeschreven staat. Alleen eigen bevindingen en ervaringen zijn wat waard.

 

Dit is geen bevinding waar je je topic over bent begonnen, dit is een vervelend voorval waar de basis onbekend van is in jouw ogen maar die is je hier al tig keer op een briefje gegeven, de foto alleen al zegd genoeg over het feit wat zich nu heeft afgespeeld.

 

Je wiet aan de dakgoot binden, hetzelfde als; de kat op het spek. Hetzelfde als; Waar de fuck was je mee bezig man wat haal je jezelf in je kop met zulke taferelen. "Kijk mij eens grote bomen hebben en stoer zijn ze komen tot aan de dakgoot!"

 

Vanaf het politiebureau zijn ze te zien man mafkees. Beter nadenken volgende keer.

 

@konopi;

 

Gewoon een smsje van kom even langs of ben je in de buurt en dan gewoon mondeling overleg.

Ik hou helemaal niet van elektronica allemaal want wie wilt er nou verplicht een GPS zenden in zijn zak dragen? Niemand nee, idd.

Maar als je leuke spelletjes kan spelen met diezelfde GPS zender en leuk kan praten met elkaar word het al gauw een leuk vrijwillig iets.

 

Het is in die zin geen telefoon, maar een GPS systeem wat alles wat je doet vastlegd, zelfs met een oog erin, dus alles wat we zien leggen we vast.

Een shizofreen bizar iets als je wat dieper nadenkt wat de bedoeling van dit apparaat is wat wij een mobiele telefoon noemen.

 

Want als ze een strontkever nog een zender in de reet steken om te kijken wat ie uitvreet dan kan je wel nagaan wat ze van jou willen weten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wooksingnalen "klik" wacheffe "klik" klik"

 

Nee maar was in mijn geval gewoon op het nieuws, en aangezien ik zelf op wired internet zit.

Wist eigenlijk niet eens dat ze daar zo een moeite mee hadden.

Neem in dit geval ook aan dat het die planten zelf zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie kan hier niet zomaar je IP adres zien. Dat zouden ze moeten vorderen bij de site beheerders. Mag toch hopen dat ze ons waarschuwen als dat gebeurt. Of zelfs de hele boel sluiten.

 

Google geeft ook nooit gegevens aan de politie als er geen bevel voor is.

 

Je zal wel gewoon verlinkt zijn. Misschien iemand die je kent of die jouw foto's herkende op het forum.

 

Zeker wel. google vraagt maar in 2% van de gevallen om een bevel van de rechter, de andere 98% geven ze zo mee.

Aldus hun eigen gegevens die ze openbaar maken.

De gegevens die ze openbaar maken zeggen dat er bijvoorbeeld 140 verzoeken zijn binnen gekomen hiervan waren er 139 juridisch onderbouwd en 1 noodgeval. Kortom 0% gaat zomaar de deur uit.

 

Bovendien krijg je daar ook bericht van.

 

Je zal wel in de war zijn met het verwijderen van illegale content. Dat doen ze inderdaad wel bijna altijd zonder bevel van de rechter. Of het percentage van verzoeken dat ze uiteindelijk honoreren. Ze moeten inderdaad wel bijna altijd de gegevens vrij geven, want als een rechter dat beveelt hebben ze niet veel keuze meer. Die rechtszaken zijn al geweest en die hebben ze verloren.

 

En nee, de politie kan zonder de provider ook je ip en data inkijken.

Dat is de pest.

Nee dat kunnen ze niet. Anders dan zouden wij dat ook kunnen. Dat kan alleen maar als je gebruikers naar een externe link lokt naar een site van hun. Je moet dus inderdaad nooit op (onbekende) links in posts klikken die naar een adres buiten deze site gaan.

 

Of ze moeten jouw internet verbinding tappen en dan heb je sowieso al een probleem. Dat kan wel inderdaad, maar ook dat gaat echt niet zomaar. Daar komt ook een rechter aan te pas.

 

Maar goed, als je wietbomen tot aan de dakrand hebt staan hebben ze dat soort scifi opsporingsmethoden echt niet nodig.

 

De politie kan hier niet zomaar je IP adres zien. Dat zouden ze moeten vorderen bij de site beheerders.

die geven ze wel gewoon af hoor

Als ze daartoe gedwongen worden hebben de site eigenaren uiteraard geen keus nee. Dat was het punt niet. Het punt is dat ik dan mag hopen dat ze ons waarschuwen. Of gewoon de hele site offline halen, want als er van dat soor verzoeken komen dan kun je hier dus niet meer in goed vertrouwen posten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie kan hier niet zomaar je IP adres zien. Dat zouden ze moeten vorderen bij de site beheerders.

die geven ze wel gewoon af hoor

 

Niet zonder een bevel, en lijkt me niet dat de popo binnen 3 dagen je buitenplantjes oprollen.. Die hebben wel meer te doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heeft dit met "meeting" te maken? "slim" aan de grote klok hangen

spamen wanneer politie "mee kijk" op dit forum zeer onwaarschijnlijk!

 

Hebben wel iets beters te doen gerechtelijke uitspraken van tegenwoordig

overheid wordt een halt toegegrepen! Genoodzaakt staken Karma's a bitch!

 

Denk dat je in een buurt woont waar mensen jou het dag licht niet gunnen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik die fotos zo zag in dat andere topic vind ik het niet raar dat ze voor de deur stonden... die planten zijn nog te zien vanaf de maan, en dat midden in een nieuwbouwwijk... gek he dat je gepakt wordt...

Dat was hier ook nooit gelukt, hier waren ze al maanden eerder weggehaald geweest.

 

 

Volgend jaar beter guerilla gaan, of indoor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zulke planten ruik je al van 50meter ver,en mag geen enkele buur/overbuur/overoverbuur zijn raam open zetten,een beetje slechte windrichting...je trekt alle aandacht uit je buurt met plantjes, suc6 verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af hoe sommigen aan dat soort beweringen komen, heb je die van google?

 

Mij is geleerd als ik ergens geen verstand van heb moet ik me muil houden en daar valt ook onder niet klakkeloos wat aannemen omdat er maar wat beweerd word of omdat het ergens opgeschreven staat. Alleen eigen bevindingen en ervaringen zijn wat waard.

 

Dit is geen bevinding waar je je topic over bent begonnen, dit is een vervelend voorval waar de basis onbekend van is in jouw ogen maar die is je hier al tig keer op een briefje gegeven, de foto alleen al zegd genoeg over het feit wat zich nu heeft afgespeeld.

 

Je wiet aan de dakgoot binden, hetzelfde als; de kat op het spek. Hetzelfde als; Waar de fuck was je mee bezig man wat haal je jezelf in je kop met zulke taferelen. "Kijk mij eens grote bomen hebben en stoer zijn ze komen tot aan de dakgoot!"

 

Vanaf het politiebureau zijn ze te zien man mafkees. Beter nadenken volgende keer.

 

@konopi;

 

Gewoon een smsje van kom even langs of ben je in de buurt en dan gewoon mondeling overleg.

Ik hou helemaal niet van elektronica allemaal want wie wilt er nou verplicht een GPS zenden in zijn zak dragen? Niemand nee, idd.

Maar als je leuke spelletjes kan spelen met diezelfde GPS zender en leuk kan praten met elkaar word het al gauw een leuk vrijwillig iets.

 

Het is in die zin geen telefoon, maar een GPS systeem wat alles wat je doet vastlegd, zelfs met een oog erin, dus alles wat we zien leggen we vast.

Een shizofreen bizar iets als je wat dieper nadenkt wat de bedoeling van dit apparaat is wat wij een mobiele telefoon noemen.

 

Want als ze een strontkever nog een zender in de reet steken om te kijken wat ie uitvreet dan kan je wel nagaan wat ze van jou willen weten.

 

Ik hou helemaal niet van elektronica allemaal want wie wilt er nou verplicht een GPS zenden in zijn zak dragen? Niemand nee, idd.

 

 

Diegene die wel een android hebben weten wel van het pijltje dat aangeeft waar de adroid telefoon zich bevind.

Je moest eens weten hoeveel mensen een android telefoon hebben.

 

 

Een ieder met een androidtelefoon heeft vrijwillig aan waar hij zich bevind.

Als jezelf je positie kan zien weet de overheid ook waar je bent.

 

""Wat heeft dit met "meeting" te maken? "slim" aan de grote klok hangen""

 

Men moet weten dat infiltratie, spionage etc niet een fiktie uit boekjes is of uit films.

We hebben in Nederland zeker 19 ""geheime diensten"".

Geheel losstaande politiediensten, die wel politie zijn maar nimmer op een politieburo kunnen komen.

Dat zou hun ""cover"" teniet kunnen doen.

 

Er is heel wat meer dan de bekende diensten.

De F.I.O.D. herken je van kilometers afstand, met hun uniform en wapens.

 

Sommige diensten zijn echt moeilijk te traceren.

Die rijden in japanse auto's, die alleen op de Amerikaanse markt worden verkocht.

Geheel ontdaan van ieder merkteken.

 

De aivd rijdt in de regel in zwarte range rovers, met getint glas, dus zijn zeer opvallend.

De andere diensten die niet op willen vallen doen dat ook niet.

 

En de flauwe kul die over mij gezegd wordt""Zie mij eens stoer doen. mijn planten komen boven de dakgoot uit"" is echt ongegrond.

 

Ik kweek al vanaf 1985 en ze komen meestal VER boven de dakgoot uit.

Dit valt echt wel mee, ik heb ze veel groter gehad en nimmer daar een foto van gepost.

Zou ik een opschepper zijn had ik wel foto's waar de planten tot aan de schoorsteen komen geplaatst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is dus nu dus duidelijk voorbij... wat jij doet is overlast veroorzaken, dus je hoeft maar 1 zeurpiet in je omgeving te hebben die de petten tipt en je bomen verdwijnen in de versnipperaar...

Zou maar wat anders gaan verzinnen voor volgend jaar.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel grappig om te zien hoe sommige mensen zich laten leiden/lijden door hun gedachten en de werkelijkheid daardoor (deels) uit het oog verliezen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook wel grappig om te zien hoe de slimmerikken voor gekken worden uitgemaakt door de dwazen.

 

De grootste truuk van de duivel is de mens te laten denken dat hij niet bestaat.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

De duivel is weer een gedachte van je gedachten.

Er bestaat niets dat slecht of kwaad is in de werkelijkheid/in het nu, enkel in je gedachten kan dat bestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er hier agenten meekijken zie ik dat als het voorbereiden van illegale praktijken. Ga boeven vangen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of zijn het de dwazen die denken dat ze slimmeriken zijn?

 

Als die "slimmeriken" namelijk gelijk hadden dan waren we allemaal al opgerold en niet (heel toevallig) alleen de gene met wietbomen tot aan de dakrand.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of zijn het de dwazen die denken dat ze slimmeriken zijn?

 

Als die "slimmeriken" namelijk gelijk hadden dan waren we allemaal al opgerold en niet (heel toevallig) alleen de gene met wietbomen tot aan de dakrand.

 

Kwartje niet gevallen foto van zijn planten ongelofelijk, kan hij net zo goed gelijk naar het politiebureau stappen 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja die agenten die in die spijkerval waren gelopen hebben ne pik op die jongen nu :book:

weer wat bijgeleerd,dacht dat die planten maar meter of 4werden maximum,leuke soort voor tussen mais,zo vind je je plekkje makkelijk terug ook handig indien je uit de buurtkroeg je weg naar huis zoekt,gewoon je neus achterna,niet rokers kunnen beter ruiken natuurlijk.Ruik je straat verder nog.Jaloezie in deze wereld enz.erg vind ik het.Wat vroeger sci was is nu achterhaald.Back to the future.We zijn nu al marionetten voor mij geen smartphone,ben te dom om daarmee te werken.Men eerste gsm was een ericson GH688 die kostte toen 450 gulden.Je maakt de mensen bang om niets met die grote tittel.Goed dat mensen even gewaarschuwd zijn maar NIET doen alsof een speciaal team tot de tanden gewapend voor een paar planten komen,iedereen de groeten hierzo en geen ruzie maken he ieder ze mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat er hier nen idiot zit, die mensen opzettelijk, mét kwade wil, gelijk de politie, die ook hun werk doen, om stoefers en dikkenekken, te pakken, omda ze overdrijven, méé ulder plantjens ... , in dé eerste plaats, onrespectvol, en té dikkenekkerig, én da ge automatisch vraagt om problemen, als der een plantjen én supervéél planten, in hét zich komen té staan ... .

 

Dà es gewuun vroageuhn, achter les blues hé ... .

 

BelGïe es niet Vrij, én democratisch, gelijk dà hét lijkt ... .

 

MààR ééN KééR, DaT Ze ù KenneN, doen zij de mensen, die véél lijden, géén slechts méér, tenzij, daje ezu smeerlappen vn blauwkes oploopt ... .

 

Maar Vo Dé Rest, Tja, So What zeg ik tegen die kerel, als je ui planten, nui écht, tot op die hoogte laat komen .. . Der Staan Maar 2 puntjens ... .

 

De bovenste 8, én de onderste 8 ... .

 

De Horizontale, én dé verticale ;)

 

Da es gelijk 4 schietschijven ;)

 

Achter mekander ... .

 

én DooR MeKaaR LoPend ;)

 

GeMaaKT uiT 2bytes

 

ontploffing, én kogel ... .

 

wow.... .

 

zou die jongen die die arme flikken, ezo zwààr toegestreden worden ?

 

oK, Ze HeBBen eeN verkeerd beroep, maar ze doen hun werk, als je blijft roepen, én schreeuwen, blijf vn mijn planten, anders kan ik niet slapen, ... .

 

oF Je GeeFT ùW WaRe ReDeN, Doe DàN ùW GoeSTiNg

 

hét zijn ook géén béésten hé :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

De duivel is weer een gedachte van je gedachten.

Er bestaat niets dat slecht of kwaad is in de werkelijkheid/in het nu, enkel in je gedachten kan dat bestaan.

 

Het kwaad is alles wat onrechtvaardig is. Een moord is in die zin geen slecht iets of kwaad op het moment dat ik uit bijvoorbeeld noodweer handel. Als ik iemand van het leven beroof zonder enige reden, is dat het wel.

 

De duivel is een verzamelwoord voor alles wat dus "kwaad" is. Het systeem is kwaad, want zei doen alles om ons klein en onwetend te houden en ons voor de kar te houden die getrokken moet worden waar zei zacht en droog inzitten met alle pracht en praal.

 

Burn down babylon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets is onrechtvaardig, alles is goed zoals het is, alles is zoals het moet zijn.

Onrechtvaardigheid is enkel een oordeel van je gedachten, waar wel weer een reden achter zit waarom je dat oordeel hebt.

 

 

Het systeem is ook geen kwaad, het is onderdeel van het universum en het zet mensen aan om dingen te leren van zichzelf, enkel zien veel mensen de les niet en voeren ze enkel een taak uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb niet eens de moeite genomen het hele verslag te lezen aangezien dit soort beweringen eens inbde zoveeltijd voorbij komen..

 

Waar k nieuwschierig naar ben waarvoor kwam de politie dan wel niet ? 300 planten op zolder in een onveilige situatie ofzo ? Aangezien ze die moeite echt niet zullen doen voor 1 tentje met 1 lanpje en zeg 10 plantjes...

 

Verder vind k de site niet wat t was maar om sannie nou uit te maken als vriendje van de politie vind k wel eeg ver gaan denk dat deze man zn sporen wel verdient heeft.... maarja als newbie weet je dat niet natuurlijk....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook wel grappig om te zien hoe de slimmerikken voor gekken worden uitgemaakt door de dwazen.

 

De grootste truuk van de duivel is de mens te laten denken dat hij niet bestaat.

 

Jij gelooft zeker ook in de smurfen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen wordt in de gaten gehouden..

Kan niet.

Je kan wel 7 Miljard mensen 24 uur per dag in de gaten houden met high tech maar waar haal je dan 7 Miljard mensen vandaan om al die data te bekijken?

Politie heeft helemaal geen tijd voor alles!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...