Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CrystalClear

Klaar Voor De Knip? Of Toch Niet!?

Recommended Posts

Hee allemaal!

 

De titel zegt het al. zijn jullie van meningen dat ze klaar zijn of nog niet?

 

Er vormen op sommige plaatsen kleine stukjes top rot :( :excl:

 

GRAAG jullie meningen :)

 

Critical :

gallery_40571_18412_2294908.jpg

gallery_40571_18412_856098.jpg

gallery_40571_18412_134719.jpg

gallery_40571_18412_6134305.jpg

 

White russian :

 

gallery_40571_18412_390393.jpg

 

Alvast bedankt

 

Crystal,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij klaar man en zowiezo niet meer wachten met dit weer en zulke mooie dikke toppen ;-)

 

Klaar voor de knip zeg ik (lol)

 

Geniet ervan man!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yooo poldergrower, weer bedankt voor je snelle reactie!

Je hebt me al vaak uit de brand geholpen deze dagen.

 

Je had het de vorige keer over 24 uur verduisteren? dit om extra hasj te krijgen?

 

 

Ik heb niet bepaald een donkere ruimte thuis, zou het in de schuur ook werken? kan bijvooebeeld een oud laken ophangen op het nog donkerder te maken?

 

Mvg Crystal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het moet wel pikzwart zijn en echt vochtvrij aangezien je al toprot hebt...dit zal doorzetten als je haar nu nog 1,2 a 3 nachten donker geeft.

Ik zeg kijk het aan als je een donkere ruimte hebt zo niet gewoon choppe en op zn kop hangen.

 

Succes man!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat word direct op der kop dan haha.

 

Nog een vraagje hoor, ik heb de fanleaves reeds weg gehaald zodat de onderste toppen meer licht kregen.

 

1. Is het beter om te plant nu direct op zijn kop te hangen met het kleine blad er nog aan?

 

2. De toppen onderaan de plant hebben vooral nog witte haren, zijn deze wel gewoon rookbaar etc?

 

mvg, Crystal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazeker gewoon op zn koppie met blad en al en beetje witte haren heb je altijd no matter wanneer je oogst binnen of buiten...

Prima te roken en gewoon knetter hoor.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle info man. Zoals ik je al eerder zei ben ik toch eigenwijs geweest om nog 2 zaden te ontkiemen. zou je t leuk vinden als ik daar een kweek verslag van zou maken?

 

Mvg crystal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat je plant die nu klaar is ook heel mooi dus ik zeg gewoon doen man altijd leuk weer een verslag!

 

Succes!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nog een keer spoelen met ijswater krijg je heeeeel veel thc op je top das heerlijk thc weetje toch?

 

Niet veel water hoor gewoon dat ze het gelijk opnemen dus helft van wat je normaal geeft of iets minder zelfs ijs zakken halen bij de supermarkt in je vat dan word je temp van water zo een -10 worden ze helemaal gek van gaan ze meer hars maken en hars vinden wij heerlijk niet?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik vragen smokecloud hoe vaak je dat geprobeerd hebt en of je dan de ene wel hebt gedaan en de ander niet om t verschil te zien?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas is het nu al te laat om die techniekjes toe te passen haha

 

Hier hangen ze :

 

gallery_40571_18412_2530100.jpg

 

mvg crystal

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi crystal

 

zien er mooi uit en zou zeggen geniet er van :j :verrygood

 

belial

Share this post


Link to post
Share on other sites

het voordeel van de laatste uren donker is makkelijker droger, in de nacht verdampt namelijk het meeste vocht uit de plant, dus 24 uur donker geeft je een 'drogere' plant om te oogsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nog een keer spoelen met ijswater krijg je heeeeel veel thc op je top das heerlijk thc weetje toch?

 

Niet veel water hoor gewoon dat ze het gelijk opnemen dus helft van wat je normaal geeft of iets minder zelfs ijs zakken halen bij de supermarkt in je vat dan word je temp van water zo een -10 worden ze helemaal gek van gaan ze meer hars maken en hars vinden wij heerlijk niet?

 

hmmm ben mischien geen natuurkundige maar tenzij hij zn potten vol zout zit of op onderdruk staan zal het water niet gauw kouder woden dan 0 graden ... is of erg enthousiast of mischien jointje te veel gerookt vanaaf hehehe :dope:

 

groeten belial :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belial het zal wel gab probeer het maar een keer dan zie je het zelf wel kan toch geen kwaad als je al klaar bent waarom niet proberen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proberen kan altijd maar naar de supermarkt ervoor haha en idd word t niet kouder dan 0 graden van buitenaf...t moet van onder komen om t echt koud te krijgen?

Hoe vaak heb jij dat dan gedaan smokecloud??

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Smokecloud interessant stukje. jammer genoeg deed het filmpje het niet maar ik snap de bedoeling en verhaal erachter is ook plausibel:)

 

wou je trouwens niet aanvallen met die opmerking maar was als grapje bedoeld dus hoop ook niet dat je het zo opvat ;D

 

ik weet toevallig vanwege natuurkunde-achtergrond dat water niet kouder wordt dan 0 graden bij atmosferische druk en zonder toevoeging.

met bijv zout of antivries kan het natuurlijk wel kouder worden.. daarom vond ik -10 wel grappig maar ik begrijp dat je het zo ziet en das ook prima .. gevoelstemp zal misschien wel minstens -10 zijn,ik zou er men dikke teen niet voor in het water durven steken ;D

 

groeten belial

 

Ps. ik zou graag wel eens wat fototjes willen zien van voor je het ijswater toedient en als het klaar is .. ben erg benieuwd naar het verschil .. alles wat men buds beter en mooier maakt wil ik wel eens uitproberen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Smokecloud interessant stukje. jammer genoeg deed het filmpje het niet maar ik snap de bedoeling en verhaal erachter is ook plausibel:)

 

wou je trouwens niet aanvallen met die opmerking maar was als grapje bedoeld dus hoop ook niet dat je het zo opvat ;D

 

ik weet toevallig vanwege natuurkunde-achtergrond dat water niet kouder wordt dan 0 graden bij atmosferische druk en zonder toevoeging.

met bijv zout of antivries kan het natuurlijk wel kouder worden.. daarom vond ik -10 wel grappig maar ik begrijp dat je het zo ziet en das ook prima .. gevoelstemp zal misschien wel minstens -10 zijn,ik zou er men dikke teen niet voor in het water durven steken ;D

 

groeten belial

 

Ps. ik zou graag wel eens wat fototjes willen zien van voor je het ijswater toedient en als het klaar is .. ben erg benieuwd naar het verschil .. alles wat men buds beter en mooier maakt wil ik wel eens uitproberen ;)

ik heb morgen me pro3 3500 binnen ga iets beginnen weet nog niet of het indica of haze word even kijken maar dan hou ik je op de hoogte als ik het ga doen en hoe ze er voor de spoel uitzien en daarna.en nee hoor voel me niet aangevallen gab we leren toch zo van elkaar en je kan altijd experimenteren met dingen dus.groetjes ik laat je snel wat zien
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx smokecloud .. experimenteren is altijd leuk of het nu wat word of niet .. al is het wel leuker wanneer je experiment positive uitkomst heeft :)

 

zal er zeker aan denken om over een paar maandjes effe te checke hoe het gegaan is ;)

 

heb zelf ook soortjes die bij kou snel purple worden of allemaal verschillende kleuren en ik vind dat wel wat hebben en is voor persoonlijk gebruik dus kan ik er mee doen wat ik het leukst vind :)

 

@CrystalClear ga je misschien ook nog een paar fototjes plaatsen van je gedroogde bud's voor je ze gaat curen bijv.? ben erg benieuwd naar hoe ze er droog uitzien ;)

 

groeten belial

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx smokecloud .. experimenteren is altijd leuk of het nu wat word of niet .. al is het wel leuker wanneer je experiment positive uitkomst heeft :)

 

zal er zeker aan denken om over een paar maandjes effe te checke hoe het gegaan is ;)

 

heb zelf ook soortjes die bij kou snel purple worden of allemaal verschillende kleuren en ik vind dat wel wat hebben en is voor persoonlijk gebruik dus kan ik er mee doen wat ik het leukst vind :)

 

@CrystalClear ga je misschien ook nog een paar fototjes plaatsen van je gedroogde bud's voor je ze gaat curen bijv.? ben erg benieuwd naar hoe ze er droog uitzien ;)

 

groeten belial

chek dit nog even en goed doorlezen heb je echt wel wat aan!!

 

thx smokecloud .. experimenteren is altijd leuk of het nu wat word of niet .. al is het wel leuker wanneer je experiment positive uitkomst heeft :)

 

zal er zeker aan denken om over een paar maandjes effe te checke hoe het gegaan is ;)

 

heb zelf ook soortjes die bij kou snel purple worden of allemaal verschillende kleuren en ik vind dat wel wat hebben en is voor persoonlijk gebruik dus kan ik er mee doen wat ik het leukst vind :)

 

@CrystalClear ga je misschien ook nog een paar fototjes plaatsen van je gedroogde bud's voor je ze gaat curen bijv.? ben erg benieuwd naar hoe ze er droog uitzien ;)

 

groeten belial

chek dit nog even en goed doorlezen heb je echt wel wat aan!!http://www.rollingstoned.nl/15-thc-regel-10-tips-voor-meer-thc/

 

http://www.rollingstoned.nl/15-thc-regel-10-tips-voor-meer-thc/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...