Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Poldergrower

3 Soorten Amnesia

Recommended Posts

Staan er mooi bij op dag 28.

 

Enkel (volgens mij) de S5, staat of stond (een tijd) veel te nat lijkt het, bijna alle bladeren daarvan staan erg bol.

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit een beetje over de top allemaal en zulke kneiters zijn het niet .

 

Geef mij maar mooi schone cocos met een micro leven .

 

Al dat Biologisch komt mij de strot uit . Ik kweek buiten en in de kas in de grond.

maar binnen echt liever met cocos of ander luchtig medium en er is voor mij niet

1 weg die leid naar een mooi eindprodukt zoals jij voor doet komen.

 

Als je wat wilt bewijzen dan zou ik maar met overtuigende fotos komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk budweiser dat in mijn handtekening genoeg te vinden is en idd zijn er vele wegen hoor die naar rome leiden en zo heeft een ieder zijn voorkeur maar als ik lees dat geen hond haze kweekt van 14 weken tja dat doe ik wel.... en mijn vookeur gaat uit naar bio/ organisch omdat dat nu eenmaal de beste smaak en medicinale waarden naar boven haalt maar nogmaals ieder zijn voorkeur.

En over dat ik s met foto's moet komen ik denk dat mijn handtekening genoeg stof tot lezen in zich heeft toch?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pg wat vindt je van de ekte s5 dan?

 

als ik je toppen zie loopt ze toch wat achter

Edited by miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik zeg is wat jij bevestigd. En wat foto's betreft vind ik het een beetje te veel en te hoog kijk mij eens gehalte.

 

Plantjes staan er redelijk bij ,maar je hebt mij echt niet overtuigd om weer helemaal terug in de tijd te gaan.

 

Als je nou echt iets wil bewijzen ,zet dan ook een paar planten neer die wel op een luchtig medium staan

 

met goede meststoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de s5 de s5 niet meer niet minder ze loopt iets achter omdat ze als enigste wat spint had (oudere zwakke stek)en door de hitte staat mijn boost lekker uit en idd dat zie je terug...daar komt bij dat ze al 5 weken voorgroei hebben gehad omdat ze voor een projektje waren. Goed gezien goed opgemerkt en oh ja dit is de echte hoor ik heb haar al vanaf 2009.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste budweiser ik zeg kijk even bij mijn handtekening daat staat peter pompmopski op een luchtig mediumpje ( mapito/hydro)

Ik hoef iemand die zichzelf naar bier noemt toch niks uit te leggen toch?

 

Welke meststoffen praat jij over dan??

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste PG,

 

Ik heb het net gezien , wat wil je ermee duidelijk maken?

 

Budweiser is bier , ik ben Budwiser en als ik mijzelf naar bier zou vernoemen , dan zou ik warsteiner heten.

 

Ik vind het kijk mij eens geweldig kweken gehalte gewoon wat hoog.

 

De nieuwe npk meststof van aptus hoef je ook geen ph te meten .

 

Ik had liever een paar volgroeide planten met dikke toppen gezien van de alom geprezen zaden van nerds at work.

 

en dan een paar op een luchtig medium zoals coco en een paar op jouw super de luxe aarde met meer dan tien toevoegingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aptus is net als alle andere opgebouwt uit chemie en komt geen rocket sience bij kijken hoor en dat van de pH had advanced nutrients al in 2010/11 dus niks nieuws. Aptus heeft wel wat organische toevoegingen erin maar minimaal....

Wij kweken geen hydro meer dus zaad van NAW op hydro kan ikje niet showen maar er staat ook bij dat ze organisch zijn gemaakt en je ze t beste organisch kunt kweken en dat is niet terug in de tijd dat is toekomst!

Guano wiet smaakt t beste en heeft de beste medicinale waarde maar voor pompen de schenkie manier hoor ( pp op mapito met co2)

 

Als je echt Aptus aandraagt als meststof ga dan iets meer huiswerk doen en doe ik t bio met alle toevoegingen.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem Aptus als voorbeeld en zeg voor de zoveelste keer dat er meerdere manieren van redelijk eenvoudig kweken zijn ,dat bio /organisch de toekomst is

komt gewoon door marketing en dat mensen wordt vertelt dat als je stront en schimmels bij je aarde doet je wiet lekkerder smaakt.

 

Ik spoel mijn wiet met kraanwater in de laatste fase en smaakt net zo lekker als wiet uit de volle grond.

 

Ik draag A niet aan werkt gewoon zuinig en goed .

 

Huiswerk????????

 

lachen hoor.............................

Share this post


Link to post
Share on other sites

59 euro voor 250 ml regulator en jij noemt het zuinig in gebruik, dat mag ook wel als je goud in een flesje stopt en over marketing, volgens mij hebben ze jou overtuigd met dat flesje. Top marketing.

Met mijn voeding koop je een emmer complete mix voor 37,50 met wat bacto en schimmels en je kan weken voorruit?

Met aptus heb je nog een hele batterij nodig volgens mij, kan jij me dat uitleggen Budweiser?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zegt de prijs en inhoud over het verbruik van een produkt ?

 

Ik koop regulator voor 90 euro per 0,5 ltr en verbruik 15 ml op 100ltr water (zou een grote toevoeging aan jouw water zijn) veel minder strek .

Duurt wel even voordat je 100ltr kwijt bent in die smartpotjes

 

Startbooster weleens geroken ? Chemisch ? Nee puur bio en stammen worden halve keer dikker , verbruik 25 ml op 100ltr prijs 19 eur 250ml

eerste 2 week dus zeer weing water verbruik.

 

Top booster is iets royaler in het verbruik maar ook niet perse nodig

 

van de rest van de toevoegingen zijn voor mij de uitwerking duidelijk een toegevoegde waarde in het eindgewicht.

 

Ik kraak jouw methode niet af ik vind het gewoon teveel kijk mij eens goed en makkelijk bezig zijn met je 20 plus jaar aan kweekervaring.

Voor een beginnende kweker hoeft jouw methode niet makkelijker te zijn. Alleen water geven zal voor 80 % goed gaan maar

sommige mensen willen wat meer kunnen sturen.

 

Aptus heeft ook een kant en klare emmer met korrels en die werken net als buffer tabletten

 

Overtuigd ben ik door de werking van hun produkten niet door de verpakking

Share this post


Link to post
Share on other sites

Booster dit booster dat booster zo haha wat een originaliteit net als je naam trouwens maar ok,

Beste Budweiser aptus heeft alles kant en klaar ze gooien t er alleen niet op voor je, heb je je planten wel eens zonder die meuk gegrowt?

Dan zie je pas de echte power wat er in een plant kan zitten en niet de power uit een fles??

Oppompe kan iedereen toch??

 

Pg

 

Ik zou nog de P-BOOST en de K-BOOST ook erop gooie en dan ook nog de SUPER PK whaahahahaha echt hoor

Op elke mobiele site online krijg je nu een pop up schermpje met NIEUW van Aptus 1 component voeding???

En dat is nieuw?? nieuw bij aptus ja.

 

Ga maar kopen en sponsere die chemische meuk hou ik t bij bio.

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk het vaste riedeltje, eerst zeggen dat iets duur is en argumenten gebruiken die nergens op slaan .

 

Ik heb toch eerst zonder toevoegingen gegroeid daarna overtuigd geraakt van de extra waarde op hydro en later naar behoefte bijgegeven .

in mijn kweekjes.

 

Ik heb de complete lijn in de kast staan om mijn planten lekker te verwennen .

Jij in tegenstelling hebt het niet beide gedaan en kan ook niet overtuigd raken.

 

Laat je polletje zijn bio kweek zien met co2 en opti , en dan zeggen kijk maar bio dit en bio dat.

 

Ik kweek buiten in de grond en in de kas heb genoeg ervaring. een eigen compost hoor dus ik dat emmertje van jou niet nodig .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat betreft die P en K boost, die moet je niet combineren. En super Pk is ook een mooi produkt.

 

Doe maar eens een vergelijkend warenonderzoek voordat je claimt dat de ene manier beter is als de ander

 

zoals elk merk die zich wil profileren doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij hebben ze jou overtuigd met dat flesje. Top marketing.

Met mijn voeding koop je een emmer complete mix voor 37,50 met wat bacto en schimmels en je kan weken voorruit?

 

Kennelijk, doe jij bij gebrek aan budget aan een andere vorm van marketing.

 

En doe me een lol zeg,

Ga niet zo "los" over iemand zijn naam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is dat, ieder zijn methode die voor hem of haar het beste werkt. Na en vaak als tijdens elke kweek vind ik dat bepaalde zaken beter kunnen. Zo ga ik de volgende ronde weer los op All Mix van Biobizz. Dat is mij uitstekend bevallen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is het ook dilago de een vind dit fijn werken de ander dat.

Bij mij gaat het om de medicinale waarde en de smaak, dat staat vooral voorop.

Vele wegen leiden naar rome daar ben ik ook van overtuigd en zoals dr dreten in een ander topic steek ik ook nog van op.

Alleen lijkt alles zoveel op elkaar alleen een ander label en smaakt t vrij vlak, zeker als je het puur rookt.

Het hele guano verhaal is mij enorm goed bevallen samen met het verhaal van Soma the old guy.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie bovenin heel minimaal vergeling, te warm bovenin?

 

Je moet me ff uitleggen wat een indica amnees is, amnees is toch sativa?? Hoe kan die indica zijn, waar komt ie vandaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is de cup winnaar van Escobar, Soma's Amnesia haze ( indica pheno 8 weken)

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is Ph Donner amnees de enige echte period,

 

Pg

 

Mineraal en ik zuur wel af ;)

 

gallery_22925_12370_710385.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...