Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
koentje

Spint , Knippen

Recommended Posts

hey

Normaal moeten mijn planten nog 2 weken staan maar ik zit met spint. Ze hebben nog geen web gemaakt.

Nu wil ik knippen , maar gaat spint dood als je de toppen knipt en laat drogen?

Of moet ik knippen en dan de knoppen stofzuigen ofzo?

Ik lees net dat ik het best de hele plant omhak, alleen de fanleaves verwijderen en dan zou spint naar boven kruipen. Dan verwijderen. klopt dit?

Of kan ik ook best stofzuigen?

tnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd.. op kop hangen, spint zoekt het hoogste punt op en gaat daar weer web maken..stofzuigen is dan een optie

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit goed genoeg geknipt ,of ook de kleine bladjes waar thc ophangt?

gallery_22922_18389_18326.jpg

gallery_22922_18389_2080.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste twee weken pakken ze juist nog lekker door... Begrijp sowieso dat spastische gedrag niet als iemand spint spot.

Proberen te bestrijden, stofzuigen, geinfecteerd blad verwijderen en lekker laten staan, het moet wel echt dramatische vormen aannemen wil je plant het loodje leggen.

Einde vd cyclus plant ondersteboven ophangen, spint gaat dood of ervandoor en je ruimte intensief desinfecteren.

 

Volgende ronde goed dompelen ( Bac PV ) bij het erin zetten en na 2 weken roofmijt uitzetten.

 

Mijn kennis is van tomatenkweek, van vroeger, maar is ook toepasbaar op de hennepteelt, heb ik begrepen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stofzuigertje erdoor,spaarlampje in je lege hok om op temp te blijven (rond 30 graden gaat spintcyclus lekker snel), afzuiging uit en binnen 2/3 weken is alles uitgehongert und hartstikke deaud.

Aan je plant te zien had je nog niks nieuws klaar staan..

Gelijk weer vullen en roofmijt erbij komt ook goed net als met gif alleen moet je dan werken en we zijn lui eh.:)

 

Suc9

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het niet beter mijn hok wat te koelen , dan planten ze toch minder snel voort dacht ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telt ook alleen als je hok leeg is.

Bedoeling van deze is juist dat je ze zichzelf kapot laat fokken.

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...