Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

No sweat, er is straks genoeg te roken voor iedereen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een schizofreen is nooit alleen..

Mooi leven heb jij. Moet lekker knippen zijn ook, zo'n team. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag kreeg ik nog twaalf Cinderella99 stekken en die kunnen dus nog mooi even mee.

 

gallery_6495_18387_155217.jpg

 

gallery_6495_18387_203091.jpg

 

Dat brengt het totaal plus 2 Amnesia Haze stekken van mezelf nog die ik als enige geworteld kreeg op 26 stuks.

Om die reden heb ik het plan gewijzigd en zal ik niet in 18literpotten maar 11literpotten gaan kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ik je dit zeggen dilago ze is zo speciaal ik had ze ook gepakt hoor...maar nogmaals pas op voor herma bende.

C99 of Cinderella 99 comes from a special feno of Jack Herrer... Ze heeft meerdere zusters waaronder Appolo 11 en 13 en ook zijn er speciale fenoos (cafegirl en genius) gebruikt in multiple crosses.

C99 is geproduceerd door Br. Grimm en de hele background staat online, het is opgebouwd uit de Princess 50 selectie door naar P75 , P88 en uiteindelijk C99.

Escobar heeft meerdere crosses van haar in Sannieshop, elke strain bloeit niet langer dan 8 weken net zoals C99 zelf en dat is vrij speciaal voor een sat dom strain.

Ikzelf heb C99 regulier en ook 3 mooie moeders van Appolo 13 f4 van Motarebel.

Heb je vragen dilago stel ze gerust kijken of ik het antwoord heb.

 

Pg

Enige info over je strain dilago misschien had je het gemist.

 

Succes lekkere volle bak heb je nu

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gezien, zulke info komt het topic ten goede! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zo, welke voeding ga je gebruiken en wat zit er in je potten behalve aarde en perliet?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik de voedingslijn van Biobizz, deze stekken hebben nu groeivoeding + fishmix gehad en het water heb ik aangezuurd naar 6.0.

Heb behalve potgrond van de Welkoop, perliet en de planten niks in de potten. Ik ga ze nog verpotten naar 11literpotten. Dus kan nog wat toevoegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt alsof je stekken van een plant komt die buiten staat. Misschien wat Neem olie gebruiken ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb je goed gezien Crimson Fart. Nog geen beestjes gezien. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poe je maakt het wel spannend hoor, er kunnen ook eitjes zitten die je amper ziet met het blote oog,

zit je alsnog met een dierentuin straks. Even goed behandelen, ze vinden een douche toch wel fijn.

Ik zou je bio voeding ook niet afzuren en in je aarde elke pot een handje kalk tegen uitputting en buffer.

Daarnaast zou ik schimmels toevoegen meteen tegen de wortel aan, deze zorgen voor een groter wortelstel, betere bestand tegen temperatuur schommeling en laten je bodem leven waardoor deze t werk van je over neemt!

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ellende van buiten meenemen naar binnen heb ik ook slechte ervaringen mee, dat heeft mijn maatje ook eens gedaan...

Luizen, tripsen en weet ik veel wat voor ellende nog meer hadden we toen gelijk in de tent.

(En dat mijn maatje toen daartegen ging spuiten met de lamp aan betekende gelijk het einde van die run...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Poldergrower, aanzuren heeft wel degelijk zin op aarde, want anders deed ik het niet. ;)

 

@ Scirocco, ik heb ook wel beestjes gekregen op stekken die ik nooit buiten heb gehad. Waar gekweekt wordt heb je ongedierte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste dilago, waarom zou je zuur bij je bio voeding gooie, wil je dat eens uitleggen?

Daarmee maak je alle bodemleven stuk.

Als je bio voedt voedt je de aarde en niet de plant...

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet ook wel zeggen dat er niets gemakkelijker kweekt dan bio. Niet dat ik al op verschillende mediums heb gegrowt(mapito lijkt me best ook wel handig) maar als je gebruikt maakt van schimmels en dergelijke hoef je bijna enkel water te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compenseert bio voeding dan ook de idioot hoge ph die hier uit de kraan komt? Of maakt dat met bio niet uit? Ph is hier 8+ met zo nu en dan uitschieters tot 8.5...

Krijg je dan zonder afzuren geen tekorten in de 2e helft van je run?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste dilago, waarom zou je zuur bij je bio voeding gooie, wil je dat eens uitleggen?

Omdat de ph anders te hoog is, waarom anders?

Compenseert bio voeding dan ook de idioot hoge ph die hier uit de kraan komt? Of maakt dat met bio niet uit? Ph is hier 8+ met zo nu en dan uitschieters tot 8.5...

Krijg je dan zonder afzuren geen tekorten in de 2e helft van je run?

Volgens BioBizz is het geen probleem om af te zuren, zolang je maar geen ph - gebruikt, wat ik toch doe want ik heb geen citroenen. ;)

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als t echt allemaal fout loopt heeft PG als liefhebbert vast wel n paar mooie originele reg C99 kloontjes voor je..

Stilstand is ook achteruitgang.. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als een kat een koe was kon je d'r melken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste dilago

Je kan beter geen zuur gebruiken en wat mycorrizha in je pot doen.

Deze houden de ph stabiel wat afzuren onnodig maakt want zuur bij je bio wiet is niet zo lekker.

Als je vragen hebt stel ze gerust, ik heb ook me halve leven afgezuurd...

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de voorlaatste kweken steeds niet aangezuurd en kan nu de verschillen goed zien. De planten hebben de bladeren fier overeind en nemen de voeding beter op als de ph op 6.0 zit dan hoger (of te laag). Dat vele aardekwekers aanzuren afraden is me bekend, maar er zijn evenveel die het aanraden en in dat laatste kamp bevind ik me momenteel.

 

Dus dank voor de adviezen, maar deze ronde sowieso blijf ik aanzuren. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet afzuurt zijn schimmels een echte must, als je de vorige kweken dit niet hebt gebruikt en ook niet afgezuurd kunnen je planten niks met deze bruine bio voeding, het moet immers omgezet worden naar hapklare brokken voor je plant door het bodemleven.

Aangezien jij niks aan bodemleven doet en aanzuurt raad ik je aan om echt te knallen een chemische voeding te gebruiken welke wel afgezuurd dient te worden, dit omdat Biobizz het zelf ook zegt.

Neemt niet weg dat ik ooit ook zo eigenwijs was hehe...

Nogmaals veel succes en ik hoop dat ik heb bijgedragen aan je topic?

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de voorlaatste kweken steeds niet aangezuurd en kan nu de verschillen goed zien. De planten hebben de bladeren fier overeind en nemen de voeding beter op als de ph op 6.0 zit dan hoger (of te laag). Dat vele aardekwekers aanzuren afraden is me bekend, maar er zijn evenveel die het aanraden en in dat laatste kamp bevind ik me momenteel.

 

Dus dank voor de adviezen, maar deze ronde sowieso blijf ik aanzuren. :)

als je de juiste voeding gebruikt doet de voeding al aanzuren bij mij staat die altijd tussen de 5,7 en de 6.0 dus hoef geen troep erin te gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraantjeswater afzuren met regenwater heeft de toekomst.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Jack White zeer goede opmerking maar chemie gebruik je op hydro en niet op aarde, kan wel maar altijd aarde weggooien na elke kweek en veel gesleep, bij slabs of mapito is dit easypeasy!

 

Pg

 

Regenwater is niet zo goed hoor, teveel zuur en meuk in...beter voor buiten slootwater nemen en geen buiten troep mee naar binnen zit allemaar troep in t water van buiten en dat is echt vragen om problemen in je bio kweek.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...