Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Nice! Wordt er ook een uitleg gegeven van de medicinale werking bij de soortjes? Leuk om je nog eens te horen poldergrower. Is van mij een jaar of 8 geleden van in de buitensectie  grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

118W op 120x120?
Dus euh (ff dom lullen) je 118W staat gelijk aan 660W HPS (600 op de boost wat je normaliter in een 120 hangt):hug:

Voor zover ik met de GS man kon achterhalen zou een piek in (ver)rood meer HPS achtige wiet moeten geven ipv dat waar je een beetje high van wordt maar meer ook niet. Het gaat wel snel de bloei in dan, net of je een ouderwetse bloeilamp hebt hangen, s5 einde week 2 al ipv begin week 4.

Wat ik ermee opkweekte was best indrukwekkend maar eindprodukt heb ik niet getest omdat ik de kweek in week 5 afbrak.

Succes met LED avontuur, zit er al schot in waarvoor je je aanmeldde bij het Rijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey @Poldergrower , wat voor led's zijn dat die je daar gebruikt?
Ben benieuwd wat dit gaat brengen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn speciale leds Vakman, ik geef later de specs wel. 

On 4/11/2019 at 10:14 AM, lostchild said:

zit er al schot in waarvoor je je aanmeldde bij het Rijk?

......een facade is het aan het worden..., een blamage maar dat wisten we al toch...?

Korte uitleg..., het komt erop neer dat als er een gemeente zich aanmeld zoals bijv Adam dat dan ook alle coffeshops mee moeten doen en eeeeeeeh er ligt er nou net 1tje dwars lol, een tent als Boerejongens wil helemaal niet meedoen aan dit gedoe en aangezien hun veruit de grootste zijn in de gemeente is er tja paniek lol.

Staat ook groot op de voor pag van de krant, zoiets als Boere krijgt alles voor elkaar dus door het hoepeltje van Grappelhaus springen passen deze mensen echt voor.

Zolang ik leef komt er helemaal geen legalisatie in Ned niet en in Europa niet, we zijn hier veels te dom.....

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogen we hier af en toe weer eens een update verwachten, zodat we een beetje kunnen volgen waar jullie mee bezig zijn?

:vape:

Prettige dagen Polder :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Poldergrower

Zag dat je af en toe nog online bent.

Wel nieuwsgierig waar jullie allemaal mee bezig zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/11/2019 at 10:14 AM, lostchild said:

, zit er al schot in waarvoor je je aanmeldde bij het Rijk?

Er kan gesolliciteerd worden...

 

https://www.indeed.nl/m/viewjob?jk=65659e383bd3c1a5&tk=1ed79hlbq14qq000&adid=354504775

 

Btw heb vernomen dat onze @whazzup in de USA aan het werk is bij een groot Marihuana bedrijf 

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel mooi dat er bij die advertentie staat:

Ervaring:

  • Groeien van cannabis: 2 jaar (Aanbevolen)

 

Maar volgens mij heeft dat Supraleaf waar je kunt solliciteren niks met Poldergrower van doen toch?

 

Mooi als @whazzup een fijne baan heeft in die materie.

Die gozer heeft persoonlijk dit hele forum jarenlang de professionaliteit gegeven die je op geen enkel ander wietforum wereldwijd tegenkwam/komt.

Of het een goede kweker is, weet ik niet. Hahaha. Maar hij wist wel van heel veel dingen heel veel af.

En nam niet alle kwekersprietpraat voor lief.

Edited by Kees A

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de ouwe regelmatig ontmoet op semesters via hier én beurzen toen die nog voor Gavita werkten.  Hij heeft een brede kennis en kunde van onze hobby maar daar zijn er vele van.

Ik denk dat zijn inbreng vooral genetica is.....oldschool genetica vooral. Denk aan de skunkafghaan ( vele kruisingen van haar zijn te koop bij Sannie hier)en de oldschool haze (A5). Maar dat bedenk ik dan weer he’.   :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken hem nog van vóór dat hij bij Gavita werkte.

Er waren soms van die meetings bij Doc ergens in de fokking middle of nowhere in de Beemster.

Ik had de indruk dat hij veel wist van licht, afzuiging, filters, en dat soort zaken. Maar ik weet er te weinig van. Ik was daar vaak in gesprek met BBB. Ook zo'n legendarische figuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/16/2020 at 1:06 PM, P H donner said:

Naar verwachting zal het selectieproces van de maximaal tien telers waarschijnlijk een half jaar in beslag nemen. Zo zijn aan sommige stappen, zoals Bibob-onderzoek (toets op grond van Wet bevordering integriteitsbeoordelingen door het openbaar bestuur), wettelijke termijnen verbonden. Het streven is om eind 2020 telers aan te wijzen, maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid aanvragen.

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...