Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

 

@maas

Hoe weet jij het van die parmanente ban van pg ?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zitten er nou banaantjes in de top op de eerste foto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hij heeft een permanente ban opgelopen, geen idee of je nog van antwoord voorzien wordt

Volgens mij was Poldergrower na de gequote post nog online, en volgens mij kan dat niet met een ban.

Of misschien alleen kijken en niet meer kunnen posten.

Zou ook niet zo snel weten waarvoor hij een ban zou moeten hebben gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi groen hier zoals gebruikelijk

 

hij heeft een permanente ban opgelopen, geen idee of je nog van antwoord voorzien wordt

 

Permanent was ook iets te voorbarig van mij. :innocent:

 

@Kees A: op de 1 of andere manier kunnen gebande leden nog wel inloggen en kijken, maar meer niet.

Dat ligt waarschijnlijk aan de software van de website, maar daar heb ik verder geen verstand van (hoeft ook niet :D).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom een permanente ban zonder waarschuwing

@V

 

I'm somewhat direct but I wasn't specifically naming you a "spectator", V. I'm a spectator too, I'm not NAW. In general, I believe many people don't understand (can't conceive of) the complexity of growing so many different types of plants with different needs. Add to that the breeding side of things. Making enough $ to keep the lights on and at the same time the tested new releases just keep coming. All the while The Netherlands has been kind of negative toward cannabis breeders and seed businesses in the same country. Keeping healthy clone females and males over a long period of time. Not often getting a chance to dial in a strain to perfection when running so many genetics together. There's so much to think about.

 

I fundamentally respect what Poldergrower, RhinoCBD, Mr Smokes-A-Lot and the rest of NAW are doing. I am aware of some of the difficulties NAW faces and honor their choices or "stand" to help others in the way they are. good karma -I'd smoke with them for sure.

 

-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verwijs enkel naar wat ik gelezen heb en de uitleg kan je daar ook ineens vinden

blijkbaar heb ik het verkeerd gelezen

 

sorry PG , wil niet aan topicvervuilign ofzo doen en ik denk dat je dat wel weet

 

keep those greens coming

 

cheers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bannen is niet nodig als er tijdig wordt ingegrepen bij een conflict.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leden moet ook aan zelf-reflectie en zelf-censuur doen.

De meesten van ons zijn hopelijk geen kinderen.

Termen als "kutkneus" en schelden met "homo" vind ik een goede reden voor een ban.

Een moderator hoeft niet alle posts intensief te volgen. Dat kun en mag je niet van hem verwachten.

 

Wie ver buiten de perken treedt, kan een ban verwachten.

Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, en je mag mensen best (jouw) waarheid vertellen, maar verbaal vuistslagen uitdelen gaat te ver.

Ik vind van een paar leden ook dat ze totale poep praten, daar zeg ik wat van, maak er grappen over, maar scheld ze niet uit.

Al moet ik me bij eentje, die nogal wat bellen blaast, enorm inhouden,

 

Kortom, jammer dat Poldergrower EN Johnny Sack zich zo lieten gaan, maar hopelijk zien we ze snel weer - iets relaxter - terug.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de sativa's is de Angola red/roja wel de absolute uitblinker....de rest ruikt zeer slecht en weinig tot geen potentie. De Panama is wel echt om te janken, na de uitmuntende kweek van El Andy hadden we hoge verwachtingen maar na een redelijke start bloeien ze als een kush en maken mini buds aan...heel vreemd.....

 

Special Thanks (La Mano negra (RIP) en "La Buena Hierba' voor het beschikbaar stellen van deze genetica want Angola rockt the boat!

 

-Angola Red#1(beste smaak (orange bud haze) en mooie bud opbouw, 1.20 hoog en snel klaar, 9/10 weken.

-Angola Red#2(Beste bloei profiel en plant opbouw, zeer apart opkomende high van onder de kont en zeer pijnstillend (CBD/Pijn stillend)9/10 weken

-Angola Red#3(Petrol geur/smaak, een echte sativa uiterlijk en high/effect als een reis door je lichaam waar je elke spier en zenuw voelt.11 weken

 

gallery_8629_4825_658884.jpg

 

gallery_8629_4825_318403.jpg

 

gallery_8629_4825_1407704.jpg

 

gallery_8629_4825_1874241.jpg

 

 

Pretty strong voor een 100% Landrace sativa

 

Genieten! cHeers!

 

Poldergrower

blij dat ik de zeldzame zaden met je gedeeld heb !

hopelijk komen er mooie soortjes uit voor de mensen .

we gaan er aan werken naw seeds en La Buena Hierba seeds :punk:

Edited by La Buena Hierba
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen haat & nijd projecteren jegens elkaar.....

 

doe effe chill ,en kom snel terug.

 

Vind het saai worden zonder updates van N.A.W. seeds.

 

En johnny Sack hoop ik ook snel weer te zien,zonder al te veel haat & nijd.

Daar hebben we al teveel van op deze kleine blauwe kloot die we de aarde noemen.......

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water only...

 

gallery_8629_4825_144006.jpeg

 

Greetz NAW

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de sativa's is de Angola red/roja wel de absolute uitblinker....de rest ruikt zeer slecht en weinig tot geen potentie. De Panama is wel echt om te janken, na de uitmuntende kweek van El Andy hadden we hoge verwachtingen maar na een redelijke start bloeien ze als een kush en maken mini buds aan...heel vreemd.....

 

Special Thanks (La Mano negra (RIP) en "La Buena Hierba' voor het beschikbaar stellen van deze genetica want Angola rockt the boat!

 

-Angola Red#1(beste smaak (orange bud haze) en mooie bud opbouw, 1.20 hoog en snel klaar, 9/10 weken.

-Angola Red#2(Beste bloei profiel en plant opbouw, zeer apart opkomende high van onder de kont en zeer pijnstillend (CBD/Pijn stillend)9/10 weken

-Angola Red#3(Petrol geur/smaak, een echte sativa uiterlijk en high/effect als een reis door je lichaam waar je elke spier en zenuw voelt.11 weken

 

gallery_8629_4825_658884.jpg

 

gallery_8629_4825_318403.jpg

 

gallery_8629_4825_1407704.jpg

 

gallery_8629_4825_1874241.jpg

 

 

Pretty strong voor een 100% Landrace sativa

 

Genieten! cHeers!

 

Poldergrower

blij dat ik de zeldzame zaden met je gedeeld heb !

hopelijk komen er mooie soortjes uit voor de mensen .

we gaan er aan werken naw seeds en La Buena Hierba seeds :punk:

Hoewel ik niet twijfel aan de smaak, hoef ik met zulke fluffy wiet niet aan te komen bij mijn opkoper.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom geeft PG t ook weg aan zn patienten... gaat hem bij deze kweekjes niet om t geld.(maar das oud nieuws)

Denk ook niet dat mijn opkoper t zou willen hebben hoor, die zoekt ook alleen maar naar de standaard kiloknaller soortjes zoals PP of Amnees enz.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

heeft johnny sackwasser ook een ban ?

want ik vind dat die wel begon met etteren .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom geeft PG t ook weg aan zn patienten... gaat hem bij deze kweekjes niet om t geld.(maar das oud nieuws)

Dat hij het weggeeft aan zijn patiënten is te waarderen. :)

Denk ook niet dat mijn opkoper t zou willen hebben hoor, die zoekt ook alleen maar naar de standaard kiloknaller soortjes zoals PP of Amnees enz.

Ja ze zoeken altijd naar compacte wiet is mijn ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom geeft PG t ook weg aan zn patienten... gaat hem bij deze kweekjes niet om t geld.(maar das oud nieuws)

Dat hij het weggeeft aan zijn patiënten is te waarderen. :)

Denk ook niet dat mijn opkoper t zou willen hebben hoor, die zoekt ook alleen maar naar de standaard kiloknaller soortjes zoals PP of Amnees enz.

Ja ze zoeken altijd naar compacte wiet is mijn ervaring.

voor verkoop is dit uiteraard niet interessant ,wel voor patiënten en mensen die van de pure sativa high willen genieten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% organic Rosin Tech Concentraat....

 

 

 

gallery_8629_4825_16250.jpg

gallery_8629_4825_126979.jpg

gallery_8629_4825_80410.jpg

 

 

Greetz NAW

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

heeft johnny sackwasser ook een ban ?

want ik vind dat die wel begon met etteren .

:vape:

Ja hoor ik begon in dat topic. Kun je wel lezen kerel?

 

Nogmaals ik heb helemaal niet om Polder zijn ban gevraagd, net zo min als ik niet ben begonnen met dat hele verhaal. Hij begon mij uit het niets aan te vallen.

 

Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom ik niet geband ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom geeft PG t ook weg aan zn patienten... gaat hem bij deze kweekjes niet om t geld.(maar das oud nieuws)

Dat hij het weggeeft aan zijn patiënten is te waarderen. :)

Denk ook niet dat mijn opkoper t zou willen hebben hoor, die zoekt ook alleen maar naar de standaard kiloknaller soortjes zoals PP of Amnees enz.

Ja ze zoeken altijd naar compacte wiet is mijn ervaring.

voor verkoop is dit uiteraard niet interessant ,wel voor patiënten en mensen die van de pure sativa high willen genieten

Of er nog 100% pure sativa's zijn weet ik niet, maar post Poldergrower de foto's nou om meer wiet weg te geven of om zaden aan te prijzen? ;)

 

Ik wil maar zeggen, zaadkwekers zijn geen flufrokers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als een opkoper zoals een coffeeshop ook buitenlandse brickwiet verkoopt, dan zouden die bovenstaande topjes meer in trek moeten vallen bij de klanten & fluf wiet is niet verkeerd als je reumahandjes hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaad aanprijzen of niet... Sannie&PG go way back dus daar kan je niet over oordelen vindt ik.

Het belangrijkste is toch dat wij, canna-liefhebbers,de kans krijgen om die genetica te kunnen growen.

Een cross maken en ze testen kost tijd en geld. Dan gun ik de breeders met heel veel plezier 22.5pleuries voor 10 zaden hoor.

 

Als het waar is wat er in de PM stond vond ik de reactie van PG wel overdreven om eerlijk te zijn.

Een caféruzie is niets mis mee maar snap soms ook niet waarom het hier soms verkeerd gaat.

We zijn hier toch allemaal om dezelfde reden ?!

 

BTW Thumbs up voor de concentrates Rhino !

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

NAW "StrappleBerry"....

 

gallery_8629_4825_1808821.jpg

 

Greetz NAW

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die strappleberry heb je mooi jong laten bevruchten,top! dat maakt de zadenkwaliteit automatisch beter.

Als er teveel bevrucht word in 1 keer heb je meer witte troep,zelfs als je haar laat staan tot ze bijna de hoek om is.

Tenminste dat is mijn ervaring.

 

Maar dit ziet er mooi uit,petje af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fluffie.

 

 

gallery_8629_4825_2201030.jpg

 

Greetz NAW

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...