Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

@dries.

De spongepots heb ik dagelijks gecontroleerd op vochtigheid, je wilt immers resultaat dus zorg je er ook voor dat er niets mis kan gaan.

Daarom vind ik het ook zo vreemd dat ze alle 5 niet op komen.

Op de site van sannie staat een filmpje waar ze het voor doen, kind kan de was doen zou je zeggen.

ik heb exact het zelfde gedaan en niks daar... :huh:

Edited by Iceberg2k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zaden worden niets meer, ik heb van sannie bericht gekregen dat hij me nieuwe opstuurt.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alvast succes met de nieuwe zaden!

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mbt de ARC in je bulb: ook al staat het er en wordt het gezegd een 400W Son-T Agro is ONGESCHIKT.

Ben terug geweest en GS gaf me groot gelijk, groothandel vond dat er niet gezeurt moest worden lachen man en leuk hoor..

mag niet dus als je een probleem hebt of echt wat aan wilt kaarten bekijk je het gewoon maar, fijne branche hoor.

Een paar Gavita Enhanced die ik ter vervanging meenam.. 4 rondes gedraaid zonder problemen en heb ik met de tent en al toen weggedaan, Greenpowers werden toen al schaarser en schaarser overigens en dit was in 2013.

 

Gaat even goed met een niet voor EVSA geschikte lamp (Greenpower rules waar het op Philips aankomt knappe jongen als je daar de ARC krom van krijgt!!)

maar als er via de EVSA een 'afstemming' (ben geen techniker dus kan niet anders uitleggen) is dan trekt de ARC krom.

afstemming is bijv fluctuatie in je stroomnet opvangen of een hoger/lagere schakelpuls ouzo.

Sylvania is nog erger die ontploffen gewoon en zit je tegen een wit/zwart geblakerde bulb aan te kijken maareh...

 

@Scirocco

Heb je zelf een kapotte bulp gehad ooit (ik zowel Sylvania als een Philips) ?

Je bent op de hoogte van het glas wat een bulp is en wat je EVSA doet als er een afwijking gedetecteerd wordt (we gaan uit want het klopt niet)?

Met een gewone VSA hang je dan idd, met een EVSA komt het niet eens zo ver want de stroom gaat er meteen vanaf.

Ik heb gvd door torderende draden 2 sluitende kappen gehad en de EVSA's schakelden na opstarten netjes weer uit, gelukkig maar want anders stond of ik onder stroom als ik de kap aan zou raken of me huis was afgefikt.. EVSA in combi met de juiste bulb en een goed schakelkastje rules

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, heb er vele gezien... meeste wel niet exact deze groeilampen, maar hetzelfde principe wordt in andere technologie gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de nuttige info lostchild.

Deze ronde gaat wegens omstandigheden niet meer door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer vd zaadjes man, sannie lost dat wel op.

 

Je startblokken hoe groot zijn die dingen, is dat een blok van 15x15x15 of is het een 7,5, die 15 kan je een hele ronde op doen, ik deed dat eerder maar als je ze op de pito wilt zetten is de 7,5 uitvoering een stuk handiger, die zijn zo doorworteld (dag of 2/3 max) en dan zet je ze op de pito, pure winst ook omdat de vezels wortelgroei naar beneden bevorderen waar het bij aarde meer is van waar het water binnenkomt wil je de wortels door de pot naar beneden trekken. :likken:

Ik doe dit tegenwoordig met slabs en dan vloed ik, 2 slabs per bak en dan per slab max 4 stekken

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer te lezen dat het bij jou ook al niet goed gaat met de zaden van Sannie.

Heeft Sannie er nog een verklaring voor kunnen geven of iets dergelijks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dries,

geen paniek, geen woute ofzo.

 

@lostchild,

heb startblokken van 7,5x7,5x6

die ga ik 'n andere keer gebruiken

 

@bosrand

Hoe bedoel je ook?

hij heeft verder geen verklaring gegeven, denk ook niet dat hij dat zomaar zal doen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn verslag van de Sugar Punch waren er meerdere mensen met problemen met opkomen/ontkiemen van zaden, waaronder ik zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...