Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

triplanar

Opticlimate Met Water Vanuit Je Eigen Gebode Bron

Recommended Posts

Hoi mede Kweeker

 

Ik heb het beslissing genomen om en Opticlimate aan te schaffen Omdat Ik Graag met meer lampen wil kweken en niet veel lucht kwijt kan. Dus gaan we en opti kopen over 2manden en dan zit ik met 2-6liter water per minuut!

 

Ik nou gekeken en !ja! Er is van de huurder van het huis toen en bronnen geboord en daar kan en pomp op.

 

Nu weet ik niet of het water schoon is of niet en hoe veel water ik eruit kan trekken....

 

Hoe kom ik daar nou achter???

 

Ik weet ook niet hoe diep de bronnen is.

 

 

Heeft iemand en opticlimate op en eigen bronnen aangesloten of weet er iets van?

 

Racker volgens mij wel maar ik weet niet welke tijd daar aanwezig is om dit soort fragen te beantwoorden?

 

Groetjes en aldaar bedankt voor het meedenken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En die pomp kan dag en nacht aan? Maakt best veel herrie hoor.. Dan hoop ik dat je op een boerderij zit ofzo. Een bron is gemiddeld tussen de 9 en 14 meter denk ik zo. Hoe je dat meet? Met veel slang.. In bronwater zitten veel meer stoffen waaronder meer ijzer. Bronwater stinkt ook aardig. Of het goed is voor je OC en hok, geen idee daar kun je beter de fabriek voor bellen of je leverancier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een bron zou moeten kunnen greenlady had het ook gedaan als k t goed heb.

 

Racker was hier de opti expert maar helaas zijn ze allebei verdwenen van t forum dus waar je nu nog gedegen info over die dingen kan krijgen heb k geen idee..

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water-sample naar een lab sturen voor chemische analyse is wel slim denk ik alvorens te beginnen.

Als er waterstofsulfiden inzitten zullen je dames flink te lijden hebben,je weet maar nooit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er waterstofsulfiden inzitten zullen je dames flink te lijden hebben,je weet maar nooit!

 

Het water wordt gebruikt om (de opti) te koelen, daar merken de planten niets van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een goeie waterfilter doet al wonderen en bespaard je ellende in je opti, maar je moet wel genoeg kunnen oppompen en 24/7 gebruik kunnen maken van de bron en dan doel ik inderdaad meer op geluid enzo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit in en huis vrijstaand van andere en de pomp komt in en kist like à softbox in de kelder.

Ik denk niet dat je daar zo veel van hoort.

 

Waar is racker heen dan? Ik ga opzoek:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...