Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
H0MER007

guerilla farming zaadkeuze

Welk zaad = het beste voor guerillafarming?  

126 members have voted

  1. 1. Welk zaad = het beste voor guerillafarming?

    • Durban Poison
      14
    • Early Bud
      13
    • Early Girl
      18
    • Early Misty
      18
    • Early Special
      3
    • Hawaii x Skunk #1
      3
    • Hollands Hope
      31
    • KC 33 x Master Kush
      3
    • New Purple Power
      19
    • Swazi
      4


Recommended Posts

ik heb *Hawaii x Maui Waui* & *Mixed Sativa* eruit gelaten omdat de grow difficulity op Experienced stonden.

verder heb ik Swiss Miss er ook uit gelaten omdat deze oogsttijd op 9 maanden stond. ik kan trouwens ook maar maximum 10 opties zetten in een poll :verrygood

 

de bedoelling is om aan guerilla farming te gaan doen in de BOSSEN. hiervoor wil ik de juiste soort hebben. ik dacht zelf aan

 

Durban Poison:

Sativa High- Cereberal Buzz

THC level: Moderate 5-10%

Easy (Good for beginners)

 

ook aan Early Misty maar vanwege de grote bladerdichtheid kan er soms top rot onstaan. < en dat horen we steeds meer en meer door de slechte weeromstandigheden he! BudRot!

 

tot nu toe staat mijn besluit op Durban Poison dus...

als jullie een stem uitbrengen probeer deze dan ook te verantwoorden mbv een post :)

 

ik startte deze poll zo vroeg mogelijk om zoveel mogelijk reacties te krijgen voor het nieuwe jaar. de zaadkeuzes komen trouwens van www.nirvana.nl !

 

happy growing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga volgens jaar ook guerilla farmen ergens hier en zelf zet ik hollands hope en durban poison. Maar durban Poison in de eerste plaats daar heb ik ook op gestemt :verrygood

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb slechte ervaringen met durban poison van nirvana

veel te late bloei (midden september) en op 10 zaadjes 3 hermafrodieten 4 mannetjes en 3 vrouwtjes

 

en de kwaliteit was ook niet denderend (wel een speciaal geurtje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DURBAN RUUUULEEEEED

Ga ik volgend jaar proberen + ga ik midden appril beginnen met Lowryderzaadjes zodat ik eind juni al kan oogsten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey maar een vraagje over nirvana he...

ik mag niet meer kweken van mijn ouders dus ze mogen ook niet weten dat ik wietzaden in de brievenbus krijg!

 

is het waar dat als je van nirvana besteld dat je het dan in een pakketje krijgt waarin het verborgen zit? zodat als mijn ouders iets open maken nogaltijd denken dat het niks speciaals is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze het open maken dan zien ze een papieren envelopje met daarin de zaadjes.

 

Voor de buiten kweek met zaden : de omstandigheden waarin de plant gaat opgroeien beplalen voor een deel of het M of V of herma word. Hier kan een zaadfabrikant niks aan doen, alleen wanneer ze beweren dat je 99,9 % vrouwelijk zaad hebt gekocht.

 

Voor grote reuze planten moet je de volle sativa's nemen bv van de sativa seedbank. Daarmee haal je de 3 meter wel in de volle grond ,als ze tijdig gezaait zijn.

 

Probeer echte vroegbloeiers te kopen ,maar ook dan nog zitten er verschillen in de bloeitijden tussen de planten van 1 ras . Dus echte garantie heb je nooit helemaal .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had van nirvana besteld en ik kreeg een vol snoepdoosje van potters(in een gewone enveloppe) met daarin de zaadjes in een plastiek zakje.Zag er totaal niet verdacht uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had van nirvana besteld en ik kreeg een vol snoepdoosje van potters(in een gewone enveloppe) met daarin de zaadjes in een plastiek zakje.Zag er totaal niet verdacht uit.

We have different shipment methods to offer you:

 

*Stealth (additional costs of € 5,00)

Stealth package Shipped with Priority mail

 

*Registered Stealth!

 

 

euhmm, moet je dan 5€ extra storten? meer info staat er echt niet bij nirvana :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon de prijs van het zaad + 5 € verzendingskosten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de durban poison staat: "Durban Poison is een F1 kruising van een sativa soort uit het Zuidelijk-Afrikaanse Durban,gemixt met een sterke vroeg- bloeiende nederlandse skunk mannetje" ( www.nirvana.nl ) Maar als dit een kruising is met een nederlands skunk mannetje is de kans op een mannetje dan ook niet groter??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent zelf toch ook een kruising van een bepaald mannetje en vrouwtje? Dat heeft verder niks te maken met sexe, maar eerder met genetische eigenschappen. Ik weet niet meer exact hoe het zat, maar volgens mij zijn de genetische eigenschappen van de moederplant sterker dan die van het mannetje dat haar bevrucht. In dit geval zullen ze voor een Skunk mannetje gekozen hebben om alleen de vervroegde bloeieigenschappen en schimmelbestendigheid over te nemen en tegelijk zoveel mogelijk van de pure sativa eigenschappen van de Durban te behouden. Denk ik, maar wil de échte veredelaar nu opstaan? :) :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ben ik niet dus :| maar ik weet wel dat je bij kruisingen altijd mannelijke bloemen nodig hebt . Alleen als die van een herma afkomstig zijn ( met een gewone vrouw gekruist) dan wordt de kans op vrouwtjes groter .

Een gewone kruising tussen een zuivere man en een zuivere vrouw levert je niet meer mannen op in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had een vraagje, ik ga dit jaar voor het eerst planten (guerilla) en ik zou het liefst begin/eind juni klaar zijn.. is dit mogelijk? en wat voor zaadjes moet ik dan hebben iets met beginner niveau ofso?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik had een vraagje, ik ga dit jaar voor het eerst planten (guerilla) en ik zou het liefst begin/eind juni klaar zijn.. is dit mogelijk? en wat voor zaadjes moet ik dan hebben iets met beginner niveau ofso?

denk da je nie veel kunt vinde als ze zo vroeg klaar moeten zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat gaat errug lastig worden kan ik je zeggen! :| Reken op half september op z'n vroegst. En anders zul je moeten gaan verduisteren (haal je juni nog steeds niet) of ze binnen voorgroeien en bloeien en buiten af laten bloeien in het voorjaar. Maar planten die binnen 1,5 maand van groei tot oogst komen ben ik nog nooit tegen gekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja... nog maar 2 maandjes te gaan

daarom haal ik deze topic nog eens boven...

binnekort ga ik ze halen en wil de beste keuze maken :verrygood

 

stemmen maar!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DURBAN RUUUULEEEEED

Ga ik volgend jaar proberen + ga ik midden appril beginnen met Lowryderzaadjes zodat ik eind juni al kan oogsten :verrygood

april planten en dan eind juni oogsten??? :S ik wil dit jaar voor et eerst (guerilla) gaan planten maar et duurt tog veel langer dan van april tot juni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lowryders bloeien automatisch (na de zoveelste week, licht cyclus maakt ook niet uit), het wordt een vreselijk klein plantje met 1 top, het is ook nog eens slechte wiet.

 

De poll zou een stuk beter zijn als er een optie "overige" bij zou zitten (is dat nog mogelijk?), kga namelijk geen enkele plant in de poll buiten gebruiken..

Share this post


Link to post
Share on other sites
De poll zou een stuk beter zijn als er een optie "overige" bij zou zitten (is dat nog mogelijk?), kga namelijk geen enkele plant in de poll buiten gebruiken..

hmm, nope sorry blowmonkey

heb gekeken maar dat gaat niet

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowryders bloeien automatisch (na de zoveelste week, licht cyclus maakt ook niet uit), het wordt een vreselijk klein plantje met 1 top, het is ook nog eens slechte wiet.

Ik heb al veel zitten lezen over deze plant Lowryder op www.overgrow.com

De uitvinder van de de plant TheJOintDoctor kwam zelf uitleg geven over deze plant op een bepaald topic.ik denk niet dat deze men zijn plantje 4 kruisingen zal doen ondergaan om een slechte wiet te bekomen.Verder kan men ook zelf deze plant kruisen om een nog beter resultaat te bekomen.Kweet eigelijk niet als je direct een oordel mag gegeven als get zelf niet hebt gerookt of gekweekt

Lowryder is juist zo ideaal omdat het ding ni groter word of max 40 cm en het totaal niet opvalt in vergelijking met die zware sativa beesten van 3 meter hoog.

K'wil geen reclame maken mor bij den alien aan 39 €

Ikzelf zou ook graag met lowryder aan de slag gaan maar ik start in ieder geval met Hollands hoop.Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
De uitvinder van de de plant TheJOintDoctor kwam zelf uitleg geven over deze plant op een bepaald topic.ik denk niet dat deze men zijn plantje 4 kruisingen zal doen ondergaan om een slechte wiet te bekomen.

Er zijn wel meerdere slechte wietsoorten, die zijn er ook niet zomaar gekomen.. Het komt doordat de soort is gekruist met een ruderalis, wat zeer slechte wiet oplevert, veel van die eigenschappen heeft de lowryder overgenomen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn besluit staat ongeveer vast

het gaat dus hollands hope worden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...