Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hallo allemaal,

 

nog even een update .. is wat laat maar door gezondheids problemen veel dingen moeten laten o.a. op forums struinen en pc (gamen) in het algemeen

 

de meeste kruisingen zijn gelukt behalve de kruisingen met de lowryders

 

waarschijnlijk was het stuifmeel toch te vochtig geworden in de koelkast en was het niet meer levensvatbaar...

 

had van alle soorten gelukkig wel kloontjes gemaakt en heb nu een paar nieuwe lowryder mannetjes opgekweekt om stuifmeel direct op de te bestuiven planten over te brengen..

 

heb tot nu toe nog geen van de nieuwe zaadjes getest want ik wacht nog even om ze dan buiten te kunnen zetten.. wil iig de scott's og x blue cheese dit jaar proberen want ik hoop op een pheno welke lijkt op de blue cheese die ik had

 

van alle soorten die ik had, was de blue cheese veruit het best .. zowel kwa smaak en geur als ook kwa kristal productie en het vroegste klaar... enige minpuntje was de hoeveelheid die wat aan de magere kant was en geen echte cola's maar meer allemaal kleine topjes bij elkaar..

 

hier nog een paar fotos van vlak voor de oogst en van de blue cheese tijdens de cure..

 

vlak voor de oogst:

gallery_44143_18486_532401.jpg

 

gallery_44143_18486_561392.jpg

 

tijdens het curen:

gallery_44143_18486_188137.jpg

 

 

gallery_44143_18486_77585.jpg

 

ik hoop binnenkort toch de gewilde lowryder kruisingen te hebben zodat ik later dit jaar nog verder kan met selectie van moeder en vader voor de volgende generatie

 

ik wens iedereen nog een gezond en vruchtbaar 2016 toe met veel goede topics op dit board

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi allemaal..

 

de blue cheese x scott's og is best lekker geworden en ik ga nu eindelijk ook een paar zaadjes van de scott's og x lowryder zaadjes (welke ik afgelopen jaar heb gekweekt) ontkiemen voor de 2e fase (F1 naar F2) helaas nog geen auto's waarschijnlijk omdat die pas de volgende run er tussen zullen zitten.

 

deze ronde dus extra goed opletten op de traits die ze hebben en de beste man en vrouw kiezen voor volgende ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

kruis ze :wave:

 

thx huff n puff.. lig al ver achter op schema door zware operatie vorig jaar maar hoop dit jaar eindelijk men eerste eigen autotjes te kunnen oogsten al ben ik bang dat dit of erg laat in het jaar word of niet eerder dan volgend jaar zomer (dit geldt voor buiten, binnen kan ik ze gewoon alvast uitproberen maar ik ontwikkel deze soort juist omdat ik vroeg buiten wil kweken zodat ik rond half augustus kan oogsten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoop dat je het dit jaar nog kunt proberen, ieder jaar is een jaar meer ontwikkeling ;)

ik heb ik een ver verleden ook wel eens een plantje gekruist maar nooit met een echt doel (of kennis van zaken) wil dat over doen en proberen een nieuwe eigenschap vast te leggen in een bestaande plant, ten minste dat is de droom :whistle:

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...