Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hej Rockfort! Ik was aan het twijfelen om eens uit te proberen zonder toppen; echter weet ik niet of dat aan te raden is? :P

 

Hej Skutters! Bedankt en kom er gezellig bij :vape:

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom :P

 

Grts WaB

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx! :D En lekker gezellig wordt dat hier ^_^ mss eens popcorn gaan uitdelen!

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik schuif ook aan

als je het zonder toppen wilt proberen

moet je supercroppen

dat onderbreek je de sapstroom in de hoofdtop

waardoor de zijtoppen ook omhoog komen

voor een uitgebreide uitleg moet je ff zoeken op google

grtz chucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja over deze methode had ik idd hier ergens gelezen :)

Zou het feit de hoofdtop iedere keer om te buigen op het scrognet ook voldoende kunnen zijn om de zijtakken omhoog te laten komen vraag ik me dan af?

En welkom :D

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ineens nog eens een update.

Het scrog-net hangt; de SM is begonnen muhahahaa :evil:

Maar met liefde natuurlijk :P

 

De stekjes staan even bij in de kast. 1tje is reeds weggevallen, de rest is afwachten.

 

Laatste foto's buiten de kast:

 

gallery_26473_18381_129016.jpg

gallery_26473_18381_571738.jpg

gallery_26473_18381_338357.jpg

 

En de eerste met net (toch zonder dat het dient als bloempothouder :P (hoewel dat dit pook niet klopt want er staan stekjes op :whistling )):

 

gallery_26473_18381_304068.jpg

gallery_26473_18381_202468.jpg

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze beiden draaien wel, maar vind het wel iets hebben zo een kast die zweeft op 20cm hoogte.

Plus het komt de temperatuur ten goede ;)

 

Haha zo zwaar is-ie dan toch niet aangezien ik er 2 nodig heb om de temperatuur op peil te houden. Al zal 1 van de 2 wel stilaan uit mogen nu het wat frisser begint te worden.

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankzij een SNITCH van een schoonbroer en persoonlijke problemen waardoor ik toch nog afhankelijk moet zijn helaas van ouders mag dit topic gesloten worden :(

RIP juffrouw Oranje...

:verryangry: :no :cry :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd zonde. Als het zo voort gaat zal ik nooit weten wat ik uit mn kast kan halen --'

 

Thx SmokeyBear! Kan het gebruiken..

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je!

Ach ja heb er wel weer uit kunnen leren (the hard way helaas) maar volgende keer komt de kast gewoon ergens waar niemand binnen moet zijn, zelfs niet voor een rondleiding. Namelijk stomweg door mijn zus en haar vriend het huurhuisje waar ik voorlopig inzit te laten zien dat dit gebeurde.

Haar vriend had de ventilatie in de kast opgemerkt en z'n conclusies getrokken. En dan verteld aan mn ouders die het dan als één van de voorwaarden gesteld hebben om mij te helpen (sta met m'n rug tegen de muur o.a. financieel en had dus niet veel keuze) dat ik in dit huis geen plant zet.

Dus zo snel mogelijk zien dat ik m'n rug van de muur kan weghalen, financieel wat sterker sta en dan een plaats vind waar ik eindelijk wel weer volgens m'n eigen regels kan wonen..

Want wat is het nut van alleen wonen als dat niet eens volgens je eigen regels kan?!

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damm van je familie moet je het hebben!

Dan bof ik toch maar dat Mn ouders mijn tentje gedogen!!

Sterkte ermee en hoop dat je snel een plek vind waar je wel kan growen ;)

 

Pzz Skutters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Skutters! Ja dat dacht ik ook.. Daar heb je dan familie voor :o

En ja ga eens wat meer leren over guerilla denk ik voorlopig. Al is dat nog lang wachten --'

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net nog eens gesprek gehad met m'n ma. Een plant binnen in een kast in een huurhuis vindt ze niet kunnen maar buiten in de tuin wel :huh:

Dus volgende lente ben ik hoogstwaarschijnlijk met een verslagje te vinden in de outdoors sectie.. Tenzij ik tegen dan in een andere woning zit in dat geval zowel in micro als outdoor :P maar dat betwijfel ik.

 

Grts WaB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blij voor je dat je je Hobby tenminste kan doorzetten in de tuin! Alleen jammer dat dat nog zo lang duurt :(

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja inderdaad! In die tijd had ik (bijna) 2 kweekjes in mn kastje kunnen doen. Maar ja half jaartje geduld hebben dan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...