Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Onmogelijk

Help! 144 Pp In 3X3 Tent 6X600Watt

Recommended Posts

Als het nou in maart was had je er een leuk guerilla veldje mee vol kunnen donderen maar indoor heel snel andere erin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan hebben ze je in dit geval gewoon genaaid

 

let maar op die mannen hebben gewoon zaadjes opgespaard uit herma wiet wat ze mengen met gewone wiet om te verkopen

en dan aan iemand verkopen die er niet veel van af weet

 

haal ze er voor de zekerheid maar uit in een vuilniszak steken en op zn deurmat gooien met de boodschap dat je stekken wilt en geen rotzooi

 

 

wat is er tegenwoordig tog mis met die mannen aleen maar snel geld willen verdienen maar een goede naam behouden boeit ze blijkbaar niet meer

 

ik had 3 weken ook slechte stekken gekregen voor een belachelijke prijs ik heb de beste man verteld hoe het zat en had nog stekken nodig maar hij had nu tog netjes zijn best gedaan om goede stekken voor me te regelen, want ik zei dat het anders de laatste keer was dat hij ook nog maar 1 euro aan mij verdient

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook genaaid met een 20 tal klein aantal maar was wel de laatste keer. De angsthaas laat niks meer weten en gelukkig ook want anders had er 300 besteld die ik gewoon afhandig zou maken.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha wat een oldskool sfeertje hier op wf :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

stekken worden steeds kutter, en ook moeilijker te krijgen

 

stekken die een aantal dagen in een doos hebben gezeten en in de bloei zijn gesprongen, freaks van te lang gebruikte moederplanten, zaadstekken, noem maar op

 

hoorde ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het moet allemaal zo goedkoop mogelijk, maar zeg zelf.. Mensen willen ook niet meer deftig betalen voor een fatsoenlijke stek.

 

En daarom moeten de boeren ook bezuinigen op hun materieel, daarom krijg je er spint en allerlei rotzooi bij en krijg je dit dus.

 

Ik vind ook dat een boer zijn moeders goed moet onderhouden met fatsoenlijke lampen en voeding. Degelijk wortelhok met fatsoenlijke TL verlichting, stekken in goede pluggen met een deftig poedertje of gel aan de steel. Vervolgens met een goede beworteling leveren.

 

Als je deze punten gewoon op orde hebt zal elke kweker bij je terug willen. Ja je vraagt wat meer maar niemand wilt goedkoper zitten voor kloterotzooi om vervolgens toch de wat duurdere te nemen waar niks aan mankeert.

Gat in de markt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien moet de brancheorganisatie van henneptelend nederland eens een nieuwe wervingscampagne lanceren:

 

stekkenboer m/v gezocht :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bestaat die al dan? :P

 

(ligt het aan mij of loopt de tijd op het forum een uur achter?)

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er nog in ik kijk het even aan als het niet goed gaat gaan ze er alsnog uit

Hey even ter info, je komt er pas in de bloei rond week 2 of 3 12/12 achter of er herma's of mannen tussen zitten.

Vraag even aan die oplichter stekkenboer van je, of hij wel vrouwlijke zaden heeft gebruikt.

Feminized seeds dus.

Zorg dan ook dat je je planten zo min mogelijk lichtstress geeft, dan heb je de minder kans dat er mannelijke planten ontstaan uit feminized seeds.

Je wil echt geen veld vol bevruchten wietplanten.

Ik heb zelf wel een paar keer 50 stuks feminized seeds geoogst en meestal zaten daar maar 1 of 2 herma's ertussen.

 

http://www.spliffsee...abis-plant.html

 

Heb je in het verleden bij dezelfde "stekkenboer" gehaald? anders kan dat misschien je lage opbrengsten wel verklaren.

 

Als je het geld ervoor hebt, zou ik toch ff nieuwe stekken halen... bij een ander uiteraard.

Neem gelijk haze als je voor het grote geld gaat, en kijk of ze goed geworteld zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momenteel is er veel haze aanbod, pak beter de echte bubblegum mits verkrijgbaar

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is de eerste keer bij deze boer.

Sinds mijn boer er mee gestopt is.

Maar het is via via gegaan en de persoon die ze aan mij geleverd heeft daar zit het vertouwen hoog

Dus hij moet weer naar iemand anders en die moet uiteindelijk naar de boer.

Kortom ik zal warschijnlijk geen nieuwe krijgen.

Ik ben bezeg met een groter project dus de centjes gaan daarheen

Als het uiteindekijk hermas zijn ja dan zullen ze er uit moeten ik ga weer fotos posten ik hoop dat ik ze herken.b

Uiteindelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ph 6.0 ec 0.8 HG 1 component + canna rhizotonic wortelstimulator.

 

Wanneer raden julie aan enzymen te gaan gebruiken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien moet de brancheorganisatie van henneptelend nederland eens een nieuwe wervingscampagne lanceren:

 

stekkenboer m/v gezocht :D

Met een neus voor kwaliteit. :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ myster x

11 liter 16 potten op 1m2 ze zijn 25x25 LxB

 

Ik heb er nu 112 staan

 

Dit is mijn eerste keer met potten wat een uitvinding.

Ik kan overal nog bij en je kan de wat kleinere planten verplaatsen dat ze meer licht krijgen.

 

Normaal maak ik 1 grote bak aarde en dan klaar

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit!! hoelang laat je ze voorgroeien?? tot de bladeren elkaar raken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dragon

Dat doe ik normaal ook dat staat ook in het schema maar misschien doen mensen hier het anders

 

@ topjuh

Ik kijk even bij dag 10 als ik dan bijna geen aarde meer kan zien vanaf boven ga ik het net spannen en gooi ik ze om en anders nog 2/4 dagen erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met deze bezetting zonder getopte planten zou ik vandaag omschakelen naar 12 uur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...