Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Onmogelijk

Help! 144 Pp In 3X3 Tent 6X600Watt

Recommended Posts

pons pons pons ik kan geen ponstang of capetilaire slang meer zien ik ben bijna klaar dan gaat alles er in en upload ik de fotos als de stekjes er in staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooknal zo'n nachtwerker jij?

Ik ben benieuwd man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topjuh

Ja dan gaat me telefoon teminste niet de heletijd haha

 

Morgen of overmorgen haal ik de stekkies op 135xpp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Handig dat je een stekkenboer hebt die ze voor je vasthoud tot jij tijd heb.

Ik zou ze zsm de deur uit willen hebben, en laat hij ze dan nog een dag voor jou in de propegater staan?

Paar jaar terug ging dat heel anders.

 

alvast suc6 met deze ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog 60 te gaan dan staat alles in de potten

 

gallery_39898_16670_1565026.jpg

 

gallery_39898_16670_3116219.jpg

 

 

ZE ZIJNn allemaal naar de kerk geweest en gedoopt in promanal-R tegen dopluis wolluis en spint

er moeten er nog een paar in. vndaag alleen water en 2 lampen aan op de hoogste stand

normaal zou ik beginnen met ec 1.2 er is mij geadviseerd met 1.0 te beginnen maar ik lees ook best vaak dat mensen eerst met alleen wortel stimulator starten.

ik ga voor het eest met een ph meter werken wat zeggen julie van ph 5.6???

 

johny seck gaf aan te starten met ph 6.0 ec 1.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn geen stekken dat zijn zaailingen, mag hopen dat je dat wel weet?

 

Vind ze ook wel een beetje gestrekt wel..

 

Ik begin zelf indoor op PH 6.2 en als ik de klok om gaat zak ik 0.1 per 2 weken dus aan het einde zit ik op 5.8

Edited by HackTheSystem
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

5.6 is prima voor een vers vat, een dag later staat ie op 6.1

 

wat een ielige kutstekken btw, krijg je ze altijd zo?

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

144 zaailingen?

 

succes ouwe :D

(wil niet zeggen dat dit per se slecht is, maar ik zou het niet aandurven)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat voor soortje het is en van welke breeder?

Ik neem aan dat het Power Plant is gezien je topic titel, nu heb ik daarvan nog geen herma verhalen gelezen volgens mij, maar je neemt wel een grote gok met zoiets.

Ik zou het zelf denk ik ook niet aan durven met zoveel planten en dan zaailingen te gebruiken, ook mede omdat die (over het algemeen) nooit echt gelijk aan elkaar zijn.

Als er een aantal planten in het midden onder de lampen iets verder groeien dan de rest, zit je al weer aardig te kloten.

Maar goed, misschien valt het allemaal mee en heb je een mooi uniform en stabiel soortje.

 

Wel jammer dat ze al zo gestrekt zijn, dat hoeft niet met zaailingen.

 

De ph kun je met inwateren wel iets lager aan houden aangezien het een tijdje duurt voordat je na het inwateren weer water gaat geven en de ph daardoor iets meer op kan lopen dan bij een regelmatige (om de dag) watergift.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn inderdaad wat gestrekt ik vond ze er al vreemd uitzien is het erg dat het zaailingen zijn ?

 

Maatje, ik heb het idee dat je beter wat kleiner had kunnen beginnen, allereerst is het merkwaardig dat een stekkenboer zaailingen leverd. als dit wel het geval zou zijn zou het netjes zijn van de boer dit aan te geven alvorens je de bestelling hebt bevestigd. Als ik PP stekken moet hebben en mijn boer komt met dit aan zou ik hem nooit meer bellen, want dat zijn geen streken als die het je niet hebt verteld van te voren.

 

Zaailingen hebben de eigenschap langer door te groeien dan stekken dus ik zou ze gelijk op 12/12 zetten als ik jou was en toppen.

Ze zijn waarschijnlijk onder TL voorgegroeid aan de opbouw te zien want echt een compacte opbouw hebben ze niet.

 

Ik hoop ook voor je dat het fems betreffen en je niet belazerd bent met reguliere zaailingen want dan kan je de helft straks wegdonderen aan mannen.

 

Hoe kan je zien dat het zaailingen zijn? Kijk naar het enkele blad, dus het eerste setje bladeren, en de steel die is recht. Een stek is een stukje tak in feite en die hebben een "zig-zag" opbouw. Kijk maar eens naar jonge stekken en jonge zaailingen dan kan je het verschil wel zien.

 

Maar als ik jou was zou ik ze eruit trekken of in ieder geval navraag doen om welke soort het gaan, waar de zaden vandaan komen en of het fems zijn want als de informatie ontbreekt of het fems of regulier zijn zou ik ze eruit trekken en als een raket naar een goede boer gaan.

 

Vreemde gang van zaken in ieder geval.

 

Er zijn vast en zeker jongens die je aan goede kleintjes kunnen helpen, ik roep de jongens op om deze meneer te helpen aan goede kleintjes zodat die dat mooie hokje van hem naar behoren kan ondernemen! :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit soort hokken met zaailingen is het domste wat je kan doen.

 

Daarom duurde het zo lang, je was de "stekken" nog aan het ontkiemen. :whistle:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt aan je start Ph.

Hier is die 8.6!!

Dus.............!

Inwateren op aarde 1ste keer beter 5.5/5.6!!

Wat gebeurd er in een vat als je het een paar dagen laat staan?

Waarom zal dat niet in de natte aarde gebeuren?

 

De ph kun je met inwateren wel iets lager aan houden aangezien het een tijdje duurt voordat je na het inwateren weer water gaat geven en de ph daardoor iets meer op kan lopen dan bij een regelmatige (om de dag) watergift.

 

Dat bedoel ik... ;)

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Ze zijn waarschijnlijk onder TL voorgegroeid aan de opbouw te zien want echt een compacte opbouw hebben ze niet.

...

 

Dat is niet helemaal waar HTS.

Deze plantjes zijn ook onder (een gevouwen) tl lamp (t-neon) op aan het groeien, niks geen strek te bekennen.

Als je de lampen op de juiste afstand hangt, dan zal ook onder tl een zaailing niet strekken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er vanuit gaande dat ze van een boer komen die gaat geen 400watt erop hangen.. Veel stekkenboeren weten geen moer van belichting etc.. Daarom is er zoveel rotzooi in omloop en krijg je dit soort taferelen te zien.

 

Straks hebt die gewoon wietzaadjes.nl huismerk meuk of een of andere eigen zadenkweek waar nergens naar gekeken is en heeft ie straks de hele toko vol met herma's.

 

Eruit donderen die handel bij de boer op zijn deurmat en nieuwe fiksen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol..

punt 1: volgens mij weet deze jongen niet het verschil tussen een stek en een zaailing

punt 2: zal wel geen fem zaad zijn

punt 3: straks minimaal 50% man

 

heb je wel eens eerder gekweekt onmogelijk?

je setup is nice zonde dat je tijd verspilt zo'n hok moet gewoon volle bak knallen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mister x

Normaal gesproken doe ik 16 pkanten per lamp standaard

 

Maar ik dacht 144 x 0,19 is 2700g

Ik denk dat dat mekkelijker is dan 100 planten en dan 27 gram per plant te halen. Hoeft natuurlijk niet maar als er 5 planten uitvalen mis je een groter precentage

 

Dit word de eerste keer dat ik het zo doe als ik het zo ga doen ik heb nog nooit meegemaakt dat ik m2 over hou qua lampen als er 9 inpassen gaan er 9 in dus dit is ook nieuw voor mij. Maar idd wat mister x zecht ik ben heel vaak deze manier tegen gekomen met goeie resultaten

 

 

0.19 gr/p is wel erg 90's pak de helft minder planten en je hebt minimaal 0.50

het is immers al bewezen dat het aantal geen fuck uit maakt kost aleen maar meer tijd en geld

 

op die 6x600 moet je gewoon 3 k halen

 

heb zaterdag stekker in gestoken van 6 x 600 240x240 35 x pp!!

haal hier ook min 2 k af als het fout gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje vreemd verhaal, even contact opnemen met je "stekken" boer . Zal wel fem zaad zijn maar alsnog veel risico met die aantallen. Schandalig gewoon dat er klootzakken zijn die zaailingen als stekken verkopen. Wel ironisch een broodkweker met zaailingen.

 

Kan wel twee week verschil inkomen te zitten als je pech hebt

Edited by TheGreenMachine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er al bijna geen zin meer in hahahah

Kutzooi ik ga hem zo effies opbellen Kijken wat hij zecht

Dan kijken we wel weer verder.

ik doe ook alleen maar me best

 

En dat ze zo hangen kwam omdat in ze net had ondergesompelt

 

En. Ik weet idd het verschil niet tussen een stek en zaailing daar ben ik heel eerlijk in ik vond ze er wel anders uitzien dan normaal. Maarja voor alles moet een eerste keer zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...