Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Onmogelijk

Help! 144 Pp In 3X3 Tent 6X600Watt

Recommended Posts

Ligt eraan wat voor druppelaar je gebruikt.. Heb je 1 die 8 liter per uur spuwt dan kun jezelf de rekensom wel doen. En als je er 2 per bak in prikt kun je daar de helft van nemen. Met 290 van die stekkers mag je er wel een dikke pomp achter doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@klaver90

Dankje ik hoop dat je het wat vind en er misschien nog wat van leerd.

 

Keep it green

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ onmogelijk.

Zeer interessant topic ik ga je volgen.

Heel veel succes.

 

Groeten vlinder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je stemt ook pvv zeker?

 

Ik stem helemaal niet, ik doe niet mee aan die poppenkast.

Ieder zijn ding, maar ik trap niet in die facade van mooie woordjes en illusies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als Ik dit nu zo bekijk Fins ik het echt niet erg als iemand en lekker wietje kweekt en er ook andere mensen van kunnen genieten. Anders was de coffeeshop ook leeg toch?

 

Ik Will graag en lekkere wiet kopen war aan ik weet hoe het gekweekt is!!! Veele keren Beter dan die jongens die in het donker het wiet vervuilen!!!!!!

 

Geluk gewenst iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat spulletjes besteld ik denk dat ze morgen wel zullen komen.

blumat tensio meter heb ik ergens anders besteld die was hier niet leverbaar.

het worden iets minder planten zodat ik nog in het hok kan staan denk 134. en 1 sproeier per plant ik dacht dat ze snel verstopt zouden raken maar dat val opzig als ik de forums doorlees wel mee. en gelijk wat anti spint kopen voor die bitches.

als je bitch wil chillen is het geen probleem want ik kom met anti spint ik kom niet alleen want ik heb anti spint en als het moet roofmijt ik heb anti spint en roofmijt

als je bitch wil chillen is het geen probleem want ik kom met anti spint ik kom niet alleen want ik heb anti spint en als het moet roofmijt ik heb anti spint en roofmijt

 

 

 

 

gallery_39898_16670_36755.jpg

 

gallery_39898_16670_59088.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

oud hokje 2x600 32 planten volle grond 810 g 1.7 m2

gallery_39898_16670_176761.jpg

 

gallery_39898_16670_84972.jpg

 

oud hokje 6x600 90 planten volle grond 1350 g 5.2 m2 einde kweek hitte probleem

 

gallery_39898_16670_183064.jpg

 

gallery_39898_16670_122785.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep 36 graden max en met lampen uit 25 graden dat is gewoon te veel ik had op warme dagen lampen uit moeten zetten eigenlijk. En ik gebruikte die ronde geen ph en ec meter en de helft van de kweek was ik op vakantie en heb ik zelf niet in de hand gehad. Meerdere factoren eigenljjk.

Zomers wat lastig vind ik zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je legt je buis vierkant door je tent en 1 door het midden? Wat voor pomp gebruik je? Gebruik dan geen knakenpomp en druppelaars van 30-40 liter per uur ofzo want dan geef je 1 veel te veel en de ander te weinig.

 

Heb je niet op het adres laten leveren waar je kweekt toch? Volgende keer gewoon een shop binnenwandelen, want dit soort hoeveelheden online bestellen is link, wordt hun klantenlijst meegenomen als hun worden opgerold worden dan kun je visite verwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe een buis door het midden met gaten er in.

In het topic van henkie penkie werd deze vraag gesteld door BBB.

 

http://www.wietforum.nl/topic/36983-kweken-op-cocosslabs/page__st__20

 

 

 

 

In tegenstelling tot scarr, maak jij geen gebruik van drukfiltertjes zie ik.

Alle slangen zij bij jou dus even lang (als ik het principe goed begrijp :( ).

 

er zijn 1.00 mtr en 1.25 mtr slangen in de handel, ik gebruik 1.25 mtr

 

het is wel zaak dat alle capilaire slangen 1 lengte hebben!

 

1. Ik kan me echter voorstellen, dat de eerste slangetjes meer water krijgen dan de laatste slangetjes :lol:

Vergis ik me hierin, of is dit te verwaarlozen ?? (doordat ze nou eenmaal niet meer doorlaten dan ze kunnen doorlaten).

 

er is geen verschil in het eerste of het laatste slangetje, mits de lengte gelijk is!

 

Dezd hoeveelheid bestel ik gewoon online groter haal ik in de shop het komt natuurlijk niet op het addres waar alles staat.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk hok ik begin morgen aan de dubbele dosis hiervan haha maar twijfel erg om t online te zetten ivm eerste keer cocos brick plagron,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op een account die meerdere ip adresssen kent.. Zulke dingen kunnen alleen met een nieuw account die via een proxy is gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me een wijs plan... paar lampjes oke, alles daarboven is vragen om.... ook al zou ik het persoonlijk ook wel leuk vinden om een grote setup te volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spulletjes zijn binnen alleen nu heb ik geen juiste koppelingen om de terugslagklep en de filter aan te sluiten

Dus ik kijk even of ik bij de gamma een messing kan vinden voor de koppelstukken op me pe naar de terufslagklep. En even kijken of ik wat kan vinden om de filter aan te sluiten deze week ga ik weer fotos posten en gaan we van start.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan wees ik maar verstandig ik plaats geen verslag

Gewoon ander accountje via andere ip en posten maar :)

 

Als je gerold wordt ligt dat aan jezelf, niet aan een verslag op WF

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens Rodja, niemand zal je via een verslag pakken tenzij je foto's post die je verraden.

 

Daarmee bedoel ik foto's waarop zaken te zien zijn die ze aan je kunnen linken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit man had maar eerder een ph en ec meter gekocht... had je veel geld opgeleverd

En voeding op gevoel geven door naar de plant kijken?? nee slecht idee, koop 1 lijn en kijk naar het voedings schema, die staan gewoon op internet ff googlen.

Ik snap wel waarom je zo'n lage opbrengsten had, gewoon door die slechte voeding, wel raar want op je foto's zien de planten er wel goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit man had maar eerder een ph en ec meter gekocht... had je veel geld opgeleverd

En voeding op gevoel geven door naar de plant kijken?? nee slecht idee, koop 1 lijn en kijk naar het voedings schema, die staan gewoon op internet ff googlen.

Ik snap wel waarom je zo'n lage opbrengsten had, gewoon door die slechte voeding, wel raar want op je foto's zien de planten er wel goed uit

 

ik was me ec kwijt ik had de zelfde maar ik dacht laat ik gewoon eens de ml van het schema aanhouden zonder ec die ronde ervoor zijn lekkere toppen met ec meter. ten maakte ik nog niet zelf mn vat klaar.

 

gallery_39898_16670_157541.jpg

 

bezig met mn water systeem om 5:47 jk had perongeluk de terugslag klep verkeerdom dus het water spoot de lucht in hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...