Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
passiongrower

Wietolie Tegen Stress

Recommended Posts

Hallo,

 

Ben terug van toch even weg geweest.

 

Zal even mijn situatie uitleggen:

Ik heb dus al enkele jaren last van mijn maag door me druk te maken in alles. Al enkele malen een maagontsteking gekregen (3 keer afgelopen jaar).

Nu blow ik wel regelmatig, net niet dagelijks maar zit toch dik tegen de 10g per week.

 

Heb ook al jaren last van mijn nek, zit in de genen en mijn nekwervels kraken op elk moment van de dag, wat vaak hoofdpijn geeft door op een stoel te zitten. Niet echt praktisch in het dagelijks leven.

Heb gemiddeld 2x per week enorme hoofdpijn, ben al vaak naar een osteopaat geweest en hele plannen en trainingen gevolgd. Maar dit helpt voor juist een halve week en dan is het er weer. Heb een speciaal hoofdkussen dus hier ligt het zeker niet aan.

Het enige dat deze pijn oplost is het blowen dus, 2gram en ik heb terug een beetje concentratievermogen.

 

Natuurlijk blijft het niet altijd goed en nu na enkele jaren van steeds meer blowen, merk ik dat mijn libido enorm gedaald is.

Heb gelezen dat dit door een verlaagd testosterongehalte veroorzaakt wordt.

 

Zou het me eventueel helpen om over te schakelen op olie?

Rook men joints wel met 1/4 tabak kan dit ook hierdoor veroorzaakt worden? Hou niet van de pure smaak en een bong geeft me niet hetzelfde gevoel als dat ik krijg met een jointje op het terras.

 

Groeten,

 

Passiongrower

 

Edit: Nog een kleine extra, heb altijd enorm veel last gehad van allergieën door huisstofmijt en pollen, wiet heeft deze opgelost (of iets anders maar ben er van overtuigd dat onze groene vriend het heeft gedaan). Blowen helpt heel veel voor mijn luchtwegen.

Zijn er soorten die in mijn geval ideaal zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gegarandeerd dat wietolie voor jou de scherpe kantjes er af kan halen.

ik zou indica dominant nemen om niet te heftig in space te schieten.

gewoon proberen, het zal je vast helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfde probleem herken ik goed

heb baat gehad bij wiey olie ,MAAR het eten van een stukje goede afghaanhash is nog net iets goedkoper en net zo effectief voor mij ( 0.1 gram of zelfs iets minder is genoeg : stukje afbijten, en platkauwen/ onder de tong parkeren en af en toe op sabbelen.)

 

en de nek en hoofdpijn klachten ...heel simpel : ga yoga doen

ik doe graag een paar "zonnegroeten" met mijn eerste joint van de dag

scheelt enorm

 

ga op zoek bij jezelf waar je gespannen van bent

je zoekt nu naar manieren om symptomen weg te krijgen

maar de klacht is eigenlijk dat je niet goed in je vel zit

hoe komt dat?

wat kan je daaraan doen?

 

het antwoord op die vraag kan soms even op zich laten wachten.

Heb geduld met jezelf.

Edited by MeneerJansen
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke tip MeneerJansen, ga ik ook eens proberen.

 

Libido daling merk ik wel, heb hier echter geen last van. Is misschien een positieve invloed op de pijnstilling.

Toch vervelend als je het als een probleem vindt. toch is er ook een oplossing dichtbij. En dit is geen geintje.

 

Smeer de olie bijjezelf, en of je partner op je favoriete sex orgaan...

 

Succes in je zoektocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan me niet echt herkennen in de libidovermindering...maar ieder is anders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien kan ik dan beter zeggen. Ik heb meer dan genoeg libido, maar eerst had ik er bijna last van.

Zal ook wel aan het soortje liggen. Van sommige soortjes kom je niet van je zak af. :jump:

Misschien licht testosteron en het libido gevoel heel dicht bij elkaar.

 

Olie kun je ook samen gebruiken. zoals overdag druppels, s avonds wat anders waardoor je smorgens weer bent geheelt.

Zoals ik lees op het forum daalt bij veel mensen het cannabisgebruik als ze met olie beginnen. Zelf heb ik die ervaring wel.

 

Dampen geeft ook weer een andere ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand een betrouwbaar adres waar ik deze olie kan kopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan eens kijken bij mediwiet.nl, maar uiteraard veel beter is zelf maken als je daar de kans toe hebt!

 

niet zomaar overal kopen, koop bij iemand die naam heeft ;)

 

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...