Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

triplanar

4-6X 600Watt Met 99 Amnees Stekjes

Recommended Posts

De Filter is ook gewoon 1200m3 maar Met flensmaat 200 ipv 250

 

De andere Kant van de afzuiger is ook maar en Slang Bann 200.

Ik ga nog en 250mm Slang Erop zetten en de Slang tussen Filter en box weg halen. Mss dat dit ook nog helpt.

 

Met 4 Lampen en de deur en beetje Open is het 29 Graden wat voor Amnees best Oke is volgens mij.

 

Ik moet het helaas low Budget houden deze Ronde maar de volgende is dan Met opti en mms dimlux als er nog Geld over is :)

 

Hydro ben Ik nu nog Te bang voor en de CO2 komt pas als Ik het opti en hydro gebeuren onder de Knie heb!

 

Nu eerst eens de klimat in terug beengen naar en goede waarde...

carbon filter toevallig? zo ja vervang hem maar voor een zware zo lang het nu nog kan en zet op de uitblaas slang ook maar een filter je bent met amnees bezig als je dadelijk in volle bloei zit ga je gegarandeerd geur overlast krijgen met die carbon krengen! ik zet ze niet meer erop als ik amnees kweek die filtertjes trekken die geur niet, verleden met bijv pp nooit problemen gehad maar met haze wel gelukkig kwam ik er oprijd achter, je bent dus gewaarschuwd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey goed om Te weten.

 

Erg bedankt!!

 

 

Het is geen Carbon aktiv Filter, het is en Filter van Ik denk goede 20kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk Ik hou het nu op 4x600watt en de volgende Ronde dan Met Opticlimate en volle back onder 6 of 8x 600 Watt

 

 

Ik Ben nu ook nog Met wat veiligheids gedachten aan het kijken.

 

Ik ga mms en opslagruimte huuren waar en koelcel inkommt van 4x5 of 3x6 of zo. Deze Staat er om erin Dinge opteslagen voor lange tijd. Dit is wat de verhuurder weet.

 

In deze Cel Word gekweekt Met Opti en CO2 in semi of gesloten system.

 

In de kelder is wel leuk maar als er iemand binnen loopt Ga je gelijk de andere Cel in!!

 

Wat finden Juli van het koelcelplan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Best slim bedacht..

Je kweek spullen hopa, gewoon zo in grote dozen verpakt.

Op pallet zo je koelcel in..

Te gelijk met je gereedschap,

je medium, je potten, je voeding,

Alles wat je maar nodig hebt..

 

Hopa zo met de vorkheftruck naar binnen... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey goed om Te weten.

 

Erg bedankt!!

 

 

Het is geen Carbon aktiv Filter, het is en Filter van Ik denk goede 20kg

hou het goed in de gaten je zit namelijk al erg krab met je afzuig en filter voor je ruimte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oude Rooker

 

Gewoon alles naar binnen, deur dicht, alles weg;)

 

 

Ne het is geen Garage box maar gewoon en oud Fabrik waar je gedeeltes van kunt huuren. Er zijn heel veel mogelijkheeden in duitsland om Te huuren.

 

Afgeslooten ruimtes in de Industrie en je Bent klaar! Bijvoorbeeld 240m2 afgesloten gedeelte is 400€ per maand. Je hebt Niet eens en ID-Card nodig

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn wel mooie ruimstes ja die ouwe fabriekshalen. Hier in de buurt heb je ook zo iets waar ze het in gedeeltes verhuren. Het enige nadeel is dat er al zo veel hoken zijn gepakt en nog meer dingen als autos omkatten slopen voor onderdelen.

 

Ik zou het risico in Duitsland persoonlijk nooit willen nemen. Zoals je zegt ga je zo een paar jaar de cel voor in. Maar die afweging maakt iedereen voor zichzelf natuurlijk.

 

Al op het dak geweest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou dat soort lokaties niet doen, geen ID nodig is de kans dat er wat anders gebeurt waardoor men jouw hok ontdekt wel aanweziger, zeg 75% meer kans tov je kelder waar je zelf bepaald wie er komt (als dat niet zo is geen geschikte lokatie, helemaal niet in DE).

 

Voor het geven van een feestje wel ideaal :punk: :dj:

 

Zorg dat je eerst KISS kweken onder de knie krijgt voordat je met oa een Opti, hydro en co2 aanvangt, voordat je daarmee goed aan de slag kunt (zelfstandig) is het erg handig als je al flink wat ervaring KISS hebt opgedaan en ook zelf in kunt grijpen/regelen/sturen op meerdere gebieden.

Dan wordt het alleen maar leuker en leuker al dat speelgoed ipv alle hens aan dek en tranen met tuiten.

 

Ik zou het in de kelder doen en als het een loeizware Carbon is dan redt ie het maar tot einde 2e ronde, dan beginnen ALLE filters (en ik heb er al heel wat versleten) geur te lekken met een s5 (een Amnesia achtige die nog zwaarder meurt dan een Amnees als je ze langer dan 8.5wk laat staan, zeer diep en penetrant). Beter na elke ronde een nieuwe filter denk ik dan maar ik ben een beetje gek wat dat betreft (zelfvoorzienend medicinaal gebruiker, voorkomen beter dan genezen :withstupid:)

 

Een dubbele filter op 1 afzuiger zou ik niet zomaar doen, dan moet je wel kijken of dat wel allemaal kan want je afzuiger moet dan veel harder werken en haalt bij lange na niet wat je wel gerekend en minimaal nodig hebt, beperk ook bochten en hoeken en zo weinig mogelijk slang gebruiken, dat zorgt voor flink wat verlies aan capaciteit van de afzuiger.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nu net water gegeven en gemeten.

 

De 40 die achterin staan zijn gemiddelt 38cm nu en die vooraan rond de 20cm.

 

Ik heb nu gedacht om de klok naar 12uur over te zetten om Niet Probleme Met hoogte te kregen Want de kelder is maar 185-190cm hoog....

 

 

gallery_11464_18379_2246586.jpg

 

 

Ik heb ook en Video van de schoorsteen gemakt om Te laaten zien.

 

Is het normal Dat je Niet tot boven kunt kijken?

 

http://www.wietforum.nl/gallery/image/618795-trimba0ca4fa-eaab-472e-bee8-6c12f4db87da/

 

Ik hoop dat het en beetje duidelijk is.

 

 

 

Ik heb ook en airco bestellt. Ik hoop Dat dit helpt... Is gebruikt voor 100€ Geboden op eBay en geluk gehad.

 

http://www.elektronik-star.de/Klarstein-Pure-Blizzard-5-Klimaanlage-1100W-12000-BTU/h-Timer-silber_i90757.htm

 

Ik hoop Dat dit werkt...

 

2900watt koelvermogen

Ontvochtiging mogelijk

Bevochtiging mogelijk

28liter watertank

 

Dat ik er en Lamp bij kan hangen of zelfs 2... Maar Ik ga ervan uit dat het nix bengt... Hoopen mag wel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Julli hebben heelemaal gelijk!

 

Het is wel en waakdienst aanwezig. Je hebt trouwens nooit je id nodig als je iets huurt. Het zijn gedeeltes die Niet extra afgewerkt maar gewoon masive muuren die er al waren. Het zijn groote ruimtes van 200-300m2 die Kompleet afgesloten zijn. Niet van die Boxen die je huurt.

 

De folgende Ronde komt er iid en Nieuwe Filter!!!!

Ik hoef nu nog geen hydro en CO2 maar en opti is gewoon goed als Ik Niet genoeg kan afblazen en Dat is het gefal snap je

 

KISS????

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_37927_18384_441734.png

 

Welk soort is dit :wtf:

 

Voor de rest ziet er top uit :tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skutters

 

Dit is en Projekt om en plant Te redden die Ik gesloopt heb van mn frouw :D

 

Vandag was de laatste dag 18uur Licht Want Ik Ben bang Dat de plantjes Te groot worden!!!!

 

Het is Amnees en Ik heb maar 190 hooguit total

 

 

Groetjes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die van mij schieten ook aardig Door :) is dan wel een kruising wat ik heb maar ze groeien goed Door na omschakeling!

 

En ja je moet wat over hebben voor t vrouwtje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Welk soort is dit :wtf:

 

Misschien moet je dingetje, (ik kan ff niet op zijn naam komen) waar we vorig jaar zo geweldig om hebben gelachen met elkaar even vragen.

Ik denk niet, dat daar wat rookbaars af gaat komen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je heelemaal gelijk in oude Rooker. 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ja die heb ik ook gezien ja! Maar geen idee neer wie dat was :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede avond heeren en dames

 

Ik wou ff vermelden hoe het loop en laster ook nog wat foto's posten.

 

Voeding ehrgister weggelaten en iedere klant 500ml water zonder ph-

Vandaag weer water gegeven met:

 

200liter water aan gemaakt

450ml canna Flores

125ml Hesi powerzyme

50ml ph-

 

Temperatuur is nu konstant op 28,5 met 4 lampen aan en 22-23 zonder licht.

 

Wat zou je doen?

 

Met 4 lampen door gaan

Of eentje erbij en 30-31 graden in het ruimte?

 

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker zo laten, die temperatuur ga je de gehele kweek houden met nog een paar warme dagen er tussendoor. 27 graden is de ideale temp. Daar zit je met 4 lampen al boven

 

Ik zou nu ook nog geen vaten aanmaken van 200 liter, blijft aardig lang staan zo, is zonde want je planten hebben het liefst verse voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het vat is leeg naag ca 8 dagen. 50liter Gaan erin iedere voedingsbeurt elke 2de dag.

 

Ik ben nu overgeschakeld naar 12/12 en nu mogen ze wat minder drinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je wel gelijk machine

 

Ik ga de volgende keer nog maar 100liter aanmaken en dat is dan binnen 3 dagen weg.

 

Ik zit nu met 4 lampen aan op 26,5 en de vent op maar 40% van 1200m3 en heb de airco er nog niet in staan dus ik denk dat ik de 2 andere lampen erbij hang en als het te warm word ga ik gewoon 1 of 2 weer uit doen....

 

Het is voor mijn gevoel ieder watt wat er op komt is goed voor de plant en buiten is ook af en toe minder of meer licht aanwezig en mms levert het nog wat grammen op. Geen idee trouwens

 

 

Graag juli mening erover

Share this post


Link to post
Share on other sites

klimaat zegt net zoveel als licht hoor.. Gaan weer een mooi weekje krijgen met 25+ temperaturen. Gaat die airco niet trekken hoor. Kweken is investeren, wil je groot draaien, dan is dat groot investeren. Kun je de boel niet koelen, dan zomers 4 lampen draaien ( geen 99 onder 4 lampen ) en daarna 6. Maar wie ben ik :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je wel gelijk machine

 

Ik ga de volgende keer nog maar 100liter aanmaken en dat is dan binnen 3 dagen weg.

 

Ik zit nu met 4 lampen aan op 26,5 en de vent op maar 40% van 1200m3 en heb de airco er nog niet in staan dus ik denk dat ik de 2 andere lampen erbij hang en als het te warm word ga ik gewoon 1 of 2 weer uit doen....

 

Het is voor mijn gevoel ieder watt wat er op komt is goed voor de plant en buiten is ook af en toe minder of meer licht aanwezig en mms levert het nog wat grammen op. Geen idee trouwens

 

 

Graag juli mening erover

volgens mij ben jij een beetje door elkaar gedraaid of niet? :lol: pffff wat een onzin kraam jij er allemaal uit zeg vraag me echt af waar je het allemaal vandaan haalt :lol: Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je wel gelijk machine

 

Ik ga de volgende keer nog maar 100liter aanmaken en dat is dan binnen 3 dagen weg.

 

Ik zit nu met 4 lampen aan op 26,5 en de vent op maar 40% van 1200m3 en heb de airco er nog niet in staan dus ik denk dat ik de 2 andere lampen erbij hang en als het te warm word ga ik gewoon 1 of 2 weer uit doen....

 

Het is voor mijn gevoel ieder watt wat er op komt is goed voor de plant en buiten is ook af en toe minder of meer licht aanwezig en mms levert het nog wat grammen op. Geen idee trouwens

 

 

Graag juli mening erover

volgens mij ben jij een beetje door elkaar gedraaid of niet? :lol: pffff wat een onzin kraam jij er allemaal uit zeg vraag me echt af waar je het allemaal vandaan haalt :lol:

 

 

Wat bedoel jij now Jack?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...