Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Stig

Wanneer Stoppen Met Water Geven?

Recommended Posts

hoi,ik weet niet goed wanneer ik juist moet stoppen met water geven voor ik ze omhak..... :execute

ik zit nu a dag 66 bloei (9 weken en 2 dagen)...

het is amnesia haze (12 weken soort) en trichomen beginnen amber te worden

alle advies welkom...

thx growers....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Water geven tot het eind... voeding zou je kunnen overwegen mee te gaan stoppen/afbouwen.

Laatste weken geven meestal het gewicht van je opbrengst nog een flinke boost, te vroeg kappen zou doodzonde zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt niet zo veel uit, hoe droger de aarde hoe droger de plant al zal zijn met oogsten.

Wil je de aarde hergebruiken, dan zou ik het niet te droog laten trekken.

Ik neem aan dat je op aarde kweekt?

 

Een beetje meer informatie is wel handig, en een foto nog handiger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb met hydro (DWC) gemerkt dat het waterverbruik in de laatste weken minder wordt. De laatste week wordt er nog nauwelijks water verbruikt.

 

Nu heb ik twee plantjes in aarde staan. Zelfde soort, verschillende phenos. De ene is na 8 weken bloei klaar. De tweede kan nog wel 2 of 3 weken.

 

gallery_32873_13754_404683.jpg

 

gallery_32873_13754_356280.jpg

 

Ik bepaal het moment van watergeven door de potten te wegen (op tillen) en de laatste 2 weken bleef de pot van de eerste zwaarder. Verbruikte dus minder water. Stoppen met watergeven heb ik nog niet geprobeerd doordat ik ze van onder geef en ze staan samen in 1 lekbak. Het idee is om de pot uit te drogen voor die Final Boost. Is dus afhankelijk van je medium, volume, vochtigheid, RLV, temp e.d. Hoe snel/langzaam gaat het. Kan ik met de eerste wel uitproberen. Die is wel klaar, eens kijken wat de laatste dagen uitdrogen doet.

 

Heb ze net even op de weegschaal gezet. 3 liter potten, gedeeltelijk gevuld. +/- 2 liter.

De eerste 1298gr. Deze laat ik droog trekken.

De tweede 1097gr. Krijgt morgen water en een eigen bak.

 

Morgen nog een keer wegen en fototjes maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...