Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hey mensen ik ben hier nu de newbie :execute

 

Ik smoke zo af en toe een jointje en na het smoken van eerst "standaard" jointjes heb ik samen met een maat eens geëxperimenteert met mixjes.

Wij hebben 2 weken terug een "4 granen" joint gehad en die was echt de bom. Het was een mix van superpolm hasj, white widow, snow white en K2. :wOOt :verrygood

Wij hebben laaste ook een "3 granen blunt" gekilled en dat was echt een nasty motherf#cker. Deze bevatte Lightning, snow white en Red hair.

Ik ben nog nooit zo stoned geweest als van mix jointjes. :)

Hebben jullie ook ervaringen of ideeën over mix jointjes vertel ze dan hier.

 

Jeff :D :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jack herer, Whith Widow, en wat lekkere hasj!

Daar word je zwaar stoned van of heel high van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gister white widow + maroc hasj (12,50€ per gram) gehad en ik was echt dood na 2..maar we hebben door gesmoked tot 6.

Jack Herer ken ik niet...waar ken ik die krijgen....de naam is best wel stoer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben echt voorstander van coctails :D

 

Zoals gisteravond: Heb met een maatje de duurste Hasj gehaald bij de lokale koffieboer. Het koste 16,95 per gram :verrygood Ook nog Northern Light en Super Skunk gehaald. Allemaal ering gepleurd en gerookt.

 

Ik was echt 4 uur lang helemaal van de wereld. 1 hijsje komt behoorlijk hard aan, heerlijk!!!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo vette mafkees :wOOt

16,95 € per gram... dan moet het wel hele goede shit zijn. Je mixje klinkt stoer...ik heb zelf nog nooit nothern light en super skunk gerookt maar ik heb ook van maten gehoord dat het goede shit is. :execute

 

Het lekkerste mixje dat ik ooit heb gehad was eigenkweek + hasj + coffeeshop wiet + thee. Niet uit een theezakje maar het zag er zo uit als wiet. En dit alles in een bedje van mentholshag.. Ik ging zo out als een olifant echt niet normaal.

Maar MR JointT ik ben het helemaal met je eens over cocktails...die heersen keihard de pan uit. :verrygood :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

purple haze + black maroc + afghaan + buitenwiet + p.p. + polm.

 

ik wist niet wat voor monster ik had gedraaid maar we hadden een big stick

gedraaid puur van hash en wiet... we waren van 5 uur s middags tot 3 uur s nachts helemaal out... niks meer weten, niet kunnen staan.

 

echt de bom die zooi. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat ik heavy shit had gehad maar jij had echt een atoombom.

Dit weekend probeer ik voor het eerst power plant...maar ik wil een keer Purple haze proberen...bij mij in de buurt is die shit niet te vinden.

Maar morgen denk ik dat ik een mixje ga smoken van white widow, Maroc, pp en MxM... ben beniewd :D

 

Jeff

:) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik dacht dat ik heavy shit had gehad maar jij had echt een atoombom.

Dit weekend probeer ik voor het eerst power plant...maar ik wil een keer Purple haze proberen...bij mij in de buurt is die shit niet te vinden.

Maar morgen denk ik dat ik een mixje ga smoken van white widow, Maroc, pp en MxM... ben beniewd :D

 

Jeff

:) :verrygood

Purple Haze vind ik niks. Het is gewoon bijna zwarte wiet en smaakt vies. En stoned wordt je er ook nauwelijks van...

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple haze is inderdaad niet zo sterk. Het heeft ook een veel lager thcgehalte.

Maar af en toe is het heerlijk voor de smaak en lichte high :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe weet je nou precies welke wiet een hoog THC -gehalte heeft?? Kan je dat alleen ervaren door te smoren??

De soort en de manier van kweken! Maar als je het echt precies wilt weten zul je het moeten laten onderzoeken.

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb et zelf ook niet zo op purple haze

maar khad nog een grammetje of 30 liggen (van maat van me)

dus ja ... et moet toch op he :)

 

we zijn nu helemaal in de ban van de mixen btw.

hele ''rare'', highs en kicks

 

wel cool :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem eens een 2 grote vloeitjes plak ze aanmekaar dat word het een dikke vloei neem een groote tip echt een groote dan doe je er 0.75 gr. afghan in en 0.50 gr hasj dan draaie en niet veel siga chit er in stoppe je gaat er bijna dood van (beginners dan op het gebied van hasj) ikke dus :verrygood maar je spacest em erg probbeer maar es:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dood wilt met hasj dan moet je echt eens een mixje maken met (super)polm en (zwarte) maroc hasj en dan nog wat skunk erbij.. dan ga je echt flippen.

Maar blijf mixen mensen :verrygood :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai gewoon een mix van k2 en hyja hash en dan hoef ik me er maar 1 te roken en dan ben ik ook zwaar van de wereld.

En trouwens al die mensen die er neer zetten ik heb er 6 of 7 gerookt vind ik gewoon bull-shit als je wappie bent is het toch goed dan hoef je toch niet nog meer te roken is gewoon jammer van je shit want knetter wapie is knetter wapie.

 

Voor de rest vind ik een bakje wiet thee ook wel eens lekker met een fijn plakje groene cake er bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook zonde van de shit maar het is net als met drank, gewoon eens kijken hoeveel je op kan.

 

Maar jou mixje bevat mijn Favo wiet: K2...maar Hyja heb ik nog nooit gehad.

 

Maar wat dachten jullie van een bekende namen mixje zoals K2 + White widow + snow white?...die lijkt mij wel erg lekker en trippy.

 

Maar hoe draaien jullie een mixje gewoon alles door elkaar of zeg maar vooraan k2 - midden White widow en achteraan snow white?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is ook zonde van de shit maar het is net als met drank, gewoon eens kijken hoeveel je op kan.

 

Maar jou mixje bevat mijn Favo wiet: K2...maar Hyja heb ik nog nooit gehad.

 

Maar wat dachten jullie van een bekende namen mixje zoals K2 + White widow + snow white?...die lijkt mij wel erg lekker en trippy.

 

Maar hoe draaien jullie een mixje gewoon alles door elkaar of zeg maar vooraan k2 - midden White widow en achteraan snow white?

meestal alles door elkaar, lekker door de grinder =) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor, maar ik vind jullie hier allemaal een beetje kinderachtig lullen, net ofdat jullie nog nooit een paap gesmoked hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...