Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tjappie21

Nieuw Soortje Kiezen Maar Welke

Recommended Posts

Zo mijn eerste kweek is bijna klaar en ben alvast aan het kijken naar een nieuw soort. Dit keer wil ik uit zaat gaan kweken zit te denken aan bubbels,pp,of white widow omdat dit mijn 2de kweek word zoek ik een soort dat makkelijk te kweken is. Iemand tips gaan onder 2x 600 watt die ik kan boosten naar 660 wat. Hoor graag Julie meningen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zouden jullie adviseren of 10 op 10x 16 liter potten of 8 op 18 liter potten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand een tip zal ik met 8x bubble Xl in 18 liter meer halen dan 10x 16liter? Of is dit niet te zeggen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer het niet echt maar denk toch dat 2 liter niet zo'n groot verschil maakt.

Pak maar 10x16l en volgende kweek 8x18l? eens testen ben wel benieuwd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oo, daar moeten er wel 10 inkunnen volgens mij.. doe lekker wat je zelf het beste lijkt, denk niet dat het erg veel scheelt.

Zou zelf ook wel zoiets willen hebben ipv die tentjes, lekker stealth.. kan mijn kweekruimte ook gewoon als magazijn/opslag dienstdoen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ja ik vind het mooi ding staan nu nog 8x haze in bijna klaar zal van de week foto's plaatsen in mijn verslag kweek was de eerste niet super maar zitten wel redelijke toppen aan nu. Ik zie dr150 tenten verslagen voorbij komen waar ze er 20 in doen in 11 liters . Maar goed heb tips gekregen dat 18liter en minder stuka meer opleverd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je voor de knaken gaat zou ik kollosus van Sannie s proberen, zeer grote opbrengst te behalen speciaal voor de brood kwekers ontwikkeld en idd 18 liters met minder planten.

 

Succes

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oke das leuk om mee te nemen voor de volgende ronde:) heb nu 10x bubble Xl en 3x master kush

Denk dat ik er nog 2x master kush bij bestel en het hok vol gooi met 15 18Liters heb net de DP90 besteld om voor te groeien en bestel er zo nog 3x master kush bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oke das leuk om mee te nemen voor de volgende ronde:) heb nu 10x bubble Xl en 3x master kush

Denk dat ik er nog 2x master kush bij bestel en het hok vol gooi met 15 18Liters heb net de DP90 besteld om voor te groeien en bestel er zo nog 3x master kush bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zegt al zelf dat je pp/bubble of ww wilt kweken en vervolgens vraag je "welke soortje". :book:

 

anyways.. mijn tweede draai ooit was Cheese en dat ging goed. Wellicht kan je hier iets mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...