Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jinxed

Coffeeshop Groningen

Recommended Posts

Volgende ronde wordt ook geen PP meer, dit was meer een noodgeval/leerproject combinatie...

En als ik het zo zie is PP wel een aardige opbrenger, shop zal het ook vast wel willen hebben.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de meeste opkopers is compactheid van de toppen en geur doorslaggevend. De meesten roken het niet eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet ook de eerste die t uitprobeert nog tegenkomen.

Ff knijpje in top, ff kijken in t licht naar de kristalletjesopbouw, ff ruiken en ik hoor gelijk wat t opbrengt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en recent weggeweest met mijn C99 die heerlijk is om te roken, maar ze knappen allemaal af op de open structuur van de toppen.

Waar het voor weg is gegaan is eigenlijk zonde voor de tijd en energie van de kweek, gelukkig ben ik in de eerste plaatst een roker en als roker heb ik niet de klagen want de weckpotten zitten weer vol met top spul.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retro wil helemaal geen pp hebben in hun assortiment lijkt me raar dat je dat hebt gehad net geweest is nu jack herrer

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was geen jack herer

heb een groot aantal verschillende "Jacks" gezien , en gerookt

dit was PP

heb een veteraanblower hetzelfde horen concluderen ( van hem kreeg ik het aangereikt om even te ruiken en te roken)

 

dit was een PP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retro neemt alles aan dus ook een PPtje, het gaat ze niet om wat voor wiet het is als het maar goedkoop is en enig sinds redelijk uit ziet, verkocht wordt het toch wel.

Maar ben van mening dat bijna elke shop gewoon spul inkoopt wat er op het moment word aangeboden, en lukraak de namen geven die ze wel aanspreken, vooral The Happy kan er wat van.

 

Weinig shops die echt van hun product houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enigste waar ze om geven is geld...

 

De opbrengst van mijn laatste amnees ronde had ik gewoon een minimum prijs voor in mijn hoofd, en nadat mijn oude opkoper daar lang niet in de buurt bij kwam heb ik mezelf een nieuwe opkoper aangeschaft die wel zonder problemen betaalde wat ik vroeg.

Beetje shoppen voor de beste prijs scheelt echt! :D

Edited by scirocco

Share this post


Link to post
Share on other sites

in hun assortiment lijkt me raar dat je dat hebt gehad net geweest is nu jack herrer

dat was geen jack herer

heb een groot aantal verschillende "Jacks" gezien , en gerookt

dit was PP

 

Hebben we hier ook te maken met het placebo-effect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Fool : welk placebo effect/????

 

 

en aan de rest :

 

 

waarom geen spaanse wiet meer in de shops?

en whatever happened to kaswiet?

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vliegende hollander en de Reykjavik zijn van dezelfde eigenaren en dus dezelfde wiet, vindt de amnesia erg goed! Deze 2 shops zijn ook de enige 2 die het voor je afwegen!

 

Upper10 en happy is ook hetzelfde, goedkope wiet en soms ook wel goede wiet, de verkopers geven je vaak eerlijke en goede adviezen.

 

Retro, is een dure shop met soms een paar leuke wiet soortjes, de cheese is er vaak wel goed. De shop zelf vind kk totaal niet chil om te roken, kaal en lelijk en klein.

 

Dees en driemaster ook zelfde, vind ze beide niks, gaar personeel, en gare wiet, voor hoge prijzen. Alles is vaak platgedrukt in die map van ze.

 

Oases heeft goede wiet, als je 2x 25 koopt krijg je er 12.50 gratis bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...