Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Labeo

10xPP

Recommended Posts

1x600 watt, (interval)aanvoer verse lucht, +/- 28 graden met lamp aan 23 met l. uit, l.v 50% (krijg hem niet hoger ondanks dat afzuiging uit staat) Maar ze doen het goed....vanacht 00.00 uur begint de bloei na 6 dagen groei :verrygood

 

Een heel relaxxed kweekschema (heeft in Highlife gestaan) als leidraad

 

eerste fotos;

10280002.jpg

 

10280003.jpg

 

10280004.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit

 

Hoop je veel suc6 met je kweekie, hoeveel liter potte zijn het eiglijk??

 

en nog een ding . . . waar heb je je foto's gehost want ben nu nl bezig met msn.groups en et is eecht niet naar mijn goesting en remotlinke moe cker kunne

 

 

Thx

 

 

RadoN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of http://www.photobucket.com/..

 

Labeo, hoe groot zijn die plantjes van jouw nu? En hoe groot verwacht je dat ze gaan worden? Ik heb namelijk plantjes met ong dezelfde hoogte, maar heb maar een kast die 1.60 cm de hoogte ingaat, kan me dus niet veroorloven om hele grote planten te groeien. Als je plantjes in de bloei zet bij een hoogte van ~25 cm, hoe groot zal het eindresultaat dan ong worden? Als het je eerste grow is, lol, schat met me mee..

 

Ze zien er mooi uit btw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowmonkey

 

De hoogte nu varieert van 18 t/m 26 cm. De fotos zijn van 2 dagen geleden. Vooral de 4e dag sloegen ze goed aan. Hoe hoog ze zullen worden weet ikzelf nog niet, tis dus de eerste keer binnen en daarom afwachten. Volgens mijn schema zou je kunnen gaan bloeien tussen 5 en 7 dagen groei. Ze gingen zo voorspoedig dat ik (ook ivm de ? hoogte) ze met de 6e dag in de bloei zet.

 

 

gokje: Ik schat dat ze tussen 1 en 1,20 mtr. worden ongeveer

 

Als je niet veel risico wil lopen ivm hoogte van je kweekruimte adviseer ik ze dan zo snel mogelijk in de bloei te zetten. Wel alleen als je stekken zijn goed zijn aangeslagen. Of anders...kuiltje graven? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx man, erg hulpzaam. Kdenk dat ik het nog een paar daagjes aanzie, tot ze allemaal een lengte van rond de 30/35 cm hebben.. Als het te groot wordt, kan ik ze altijd nog afbuigen.

 

Veel succes met jouw PPtjes, kijken wie van ons 2 er eerder klaar is.. Kheb ze namelijk ook, onder bijna dezelfde omstandigheden (alleen 200 watt minder en een ander schematje). :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De uiteindelijke hoogte hangt ook nog af van de hoeveelheid grond en nog een paar dingen . Maar wanneer je tot 35 cm doorgroeit ,kunnen ze makkelijk een meter gaan halen ,of meer . PP heeft vooral sativa in zich , worden dus over het algemeen langer dan een meer Indica plant als K2.

 

Probeer altijd snel naar de bloei om te schakelen , maar alleen als je planten goed gaan . Lange planten hebben namelijk meer moeite met het voedings en water transport naar de toppen,tenzij ze een dikkere steel hebben. Dit laatste is meestal niet het geval binnen. Een lange plant krijgt vanonder nauwelijks licht ,nog een reden om ze kort te houden .

 

Zelf heb ik wel eens 10 dagen voorgegroeit(tot +/- 25cm) en werden ze uiteindelijk zo'n 80 -90 cm hoog , dat viel wel mee dus die hoogte . J ekunt nu ook overwegen ze te toppen als je bang bent dat ze te lang worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blowmonkey;

 

Wie het eerst klaar is? :) ik ben net begonnen kerel ! Van mij hoeft het niet kunstmatig snel....laat ze maar lekker rustig bloeien die meiden. Je weet t ....met dames moet je altijd geduld hebben :verrygood Maar goed....een beetje competitie is nooit weg en houdt je scherp.....onder 1 voorwaarde dat je regelmatig pictures plaatst

 

@ atmo;

 

Ze staan in 11 liter potten dus zullen ze wel redelijk groot worden denk ik, maar heb ruimte ervoor.....thanks for the support again!

 

Paar pics.

 

Start bloei 29.10.04 00.01 uur

 

startbloei2910040001uur.jpg

 

1e dag bloei zelfde dag 10.30 uur

 

1edagbloei1030uur1.jpg

 

Bladprobleempje? zie omgekrulde bladvinger. Lamp op 50 cm. temp. 30 graden...what to do?

 

omgekruldblad.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien staan de potten in een waterdichte bak , bewater je vanaf onderen?

 

Als je lampen 600 watters zijn kan 50 cm afstand in deze fase van de stekken behoorlijk 'pittig' zijn . Misschien dat daardoor de bladeren wat krullen. probeer eens 55 of 60 cm afstand bovenkant plant tot lamp, en dat bedoel ik de planten recht onder de bulp

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het begin heb ik wat liters in die onderbak gedaan. Had het idee zo een walhalla voor mn toeschietende worteltjes te maken. Voor de rest alleen gedosseerd van boven met de hand. Mischien later van onderen alleen heb ik de dosis per plant dan niet in zicht. De potten voelen redelijk gevuld aan dus ff geen water meer. 1 dag overslaan en idd de lamp wat hoger (5 cm) want ze groeien gewoon door die "krengen". Die gekrulde vinger op de foto is ook de enige van alle planten, dus echt stress zal er niet zijn.

 

Probeer me een grotendeels aan het schema te houden met hier en daar een corrigerende tik op mn (blad)vingers :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ik de plaats van de potten met elkaar wisselen? of geeft dit teveel stress voor de planten. 6 van de 10 groeien namelijk als kool en er zijn 4 ""achterblijvertjes". Die wil ik dus zoveel mogelijk licht geven maar de grotere gaan ze nu een beetje overwoekeren met blad. Toppen vind ik geen optie omdat ze dan weer breder worden en dan zo meer licht gaan wegnemen.

 

Ze gaan trouwens als een speer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, je kunt de potten gewoon een beetje verschuiven en verwisselen.

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zet de hoge achter en de kleinere vooraan. Wat makkelijker met onderhoud. Om 24.00 ga ik ze ranschikken, daarna krijgen ze een waterbeurt met een heel klein beetje voeding. 1/4 van de normale dosis wat op de fles staat. Zal een fotootje maken past midnight

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Blowmonkey;

 

Wie het eerst klaar is? :) ik ben net begonnen kerel ! Van mij hoeft het niet kunstmatig snel....laat ze maar lekker rustig bloeien die meiden. Je weet t ....met dames moet je altijd geduld hebben :verrygood Maar goed....een beetje competitie is nooit weg en houdt je scherp.....onder 1 voorwaarde dat je regelmatig pictures plaatst

lol, kzal jouw topic niet gaan vervuilen met mijn pics, kzal binnekort wel een topic openen. en was maar een geintje, ik heb ook zeker geen haast! m'n eerste kweek zie ik alles wel aan, kverwacht niet te veel, maar khoop er wel op natuurlijk..

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

10310001.jpg

 

2 hingen er slap van de kou van ventilatie en heb ik dus bijgesteld met de timer, de rest staat er keurig bij. De lamp is net aan. Planten gerangschikt en een waterbeurt met halve dosering voeding. Rest van de week op 200/300 ml. lauw water p.p. om de dag geven

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hingen er slap van de kou van ventilatie en heb ik dus bijgesteld met de timer, de rest staat er keurig bij. De lamp is net aan. Planten gerangschikt en een waterbeurt met halve dosering voeding. Rest van de week op 200/300 ml. lauw water p.p. om de dag geven

 

 

:verrygood

Ik wil niet lope bitchen maar vind ze over het algemeen maar langzaam gaan voor 6 dagen groei. :unsure:

 

Of gaan ze voor jouw gevoel vrij normaal?

 

bye1.gif

 

kwekeling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Zo staan ze er nu;

 

11010002.jpg

 

Zo, om niet ziek te worden van alle almost dezelfde pictures wacht ik even een week en zal dan er weer eentje putten...

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister 00.30 uur;

mistyfoggy.jpg

 

 

En net nu;

notfoggy.jpg

 

Dit word zeker een highlife cup...u kunt zich alvast nu inschrijven vooor supply....

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan zeer goed, gelukkig geen last van ongedierte behalve een verdwaald fruitvliegje dan. De afzuiger draait nu continu op lage snelheid en houd daarmee de lv nu wel onder controle.

 

101104.jpg

 

 

101104top.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was zelf ook aangenaam verast! Ben nu wel benieuwd hoe groot de planten uiteindelijk worden? Ik schat 80 cm. De planten beginnen onderin en midden aardig door elkaar heen te groeien en nemen zo elkaar het licht daar weg. Is dit nadelig? en kun je hier iets aan doen b.v. blad plukken ? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik jouw was zou ik je ventilator wat hoger zetten :verrygood aangezien hij nu weer tegen je vrouwtjes aan blaast....

 

hoe hoog hangt je lamp ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lamp hangt op 50 cm. gemeten vanaf plant middenonder de lamp.

De ventilator staat iets schuin omhoog gericht en blaast de warmte weg tussen planten en bulb. Ik kan de ventilator nog stellen....maar in het hok blaast wel altijd een briesje (heeft vanaf begin al gedaan,zonder problemen) en geen storm.....................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...