Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Fl13r3flu1t3r

Wiet Maakt Dus Toch Agressief...

Recommended Posts

In elk artikel ligt dus de nadruk op de wiet die de bestuurder bij zich had dus het zal n belangrijk detail wezen.

Of t nu n zakje was of kilo's waren, hij had in ieder geval wiet bij. Zal n zakje geweest zijn want kilo's hadden mooiere vermelding gehad waarschijnlijk.

 

De schurk.

 

 

http://www.omroepbrabant.nl/?news/2333981223/Fietser+twee+keer+bewust+overreden+door+auto+na+verkeersruzie+in+Roosendaal.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij had waarschijnlijk nog niet gerookt anders was dit natuurlijk niet gebeurd.

Wel een geflipt figuur overigens.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo ist!

Wel bijzonder dat er in letterlijk elk artikel de wiet werd genoemd terwijl iedereen weet dat een tevreden roker is geen onruststoker..

 

Misschien was ie niet tevreden en heeft ie zn dealert teruggepakt.

Kan ook natuurlijk.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

of je komt weer eens op de chat ofzo..

 

 

gaat idd om het noemen in de artikelen btw. propagandakwekerts.. ook manier van kweken maar dan.. ach laat ook maar :rtfm:

 

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet de berichtgeving waar ik me zorgen om maak, ik maak me meer zorgen om die domme hersenloze zaagselnekken die dit soort onzin geloven en helaas is dat de grote grijze massa, vanaf jongs af aan worden ze ingeprent met zo gaat het en zo werkt het en een enkeling, waaronder ik, is daar ongevoelig voor en trapt daar niet in.

 

Wij ondervinden hetzelfde probleem als politie tegen de wietkwekers, eigenlijk weten ze dat het zinloos is wat ze doen en tegen hun eigen geweten in vechten ze het toch maar aan omdat ze aangefloten worden van hogere hand. Ik vraag me af of ze zich soms geen hoertjes voelen of dat ze echt trots uit hun daad voelen, dan zou het echt zwaar triest zijn. Ik vraag me ook elke dag af hoe zou een vader zich voelen als een zoon verteld dat die bij de politie wilt. Ik zou pijn, wanhoop, hopeloosheid en verdriet voelen maar vooral verraad van mijn eigen kind.

 

De psychologie erachter fascineert me in die zin wat een mens er toe beweegt zich tegen zijn eigen volk te keren. Hoe kan iemand zich gerespecteerd voelen en een gevoel van goedheid ervaren met zulke wandaden. Het zijn vaak ook niet de meest intelligente individuen beken ik eerlijk daar ik al tig keer ervaringen heb gehad met politie en justitie en toch een zorgwekkende eentonigheid vind in intelligentie en inzicht, een constante lijn weliswaar dan wel niet dalend. De eerste ontwikkelingen zijn er aan de andere kant uiteraard waarop de macht der wet moet volgen dus zei lopen altijd een stap achter, als zei dus wel over dergelijke intelligentie zouden beschikken zouden zei altijd een stap voor zijn.

 

Ik wil geen blauwe pet beledigen, want ik geloof dat zei niet in de gaten hebben waar ze mee bezig zijn en ik geloof ook dat zei voor hun gevoel uit oprechtheid handelen, het enige wat ik wil is dat zei hun daden bekritiseren alvorens zei actie ondernemen en in twijfel trekken wat ze word opgedragen of dit ten bate is van het systeem of van het volk. Het systeem ontneem steeds meer het gras in de wei van het volk, de schapen dus.

Als het gras op is, springt er wel eens een schaap over het hek om daar gras te eten, waarop de herder, het systeem dus, de schaap weer terug gooit in de wei, waar geen gras meer groeid.

 

Mijn boodschap aan iedereen is, leef en laat leven. En politie... in Gods naam... Vecht niet tegen de natuur, want die was er eerder dan jij! Het is van de zotte dat jullie een probleem bestrijden waar jullie eigen meerdere de oorzaak van zijn. Jullie worden bespeeld als marionetten dus ook jullie moeten wakker worden...

 

Groetjes uit de groene hemel!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar die lijn valt onmetelijk ver door te trekken natuurlijk.

Wat te denken van al die schaapjes die zich 5 dagen per week op het werk melden en vervolgens het halve salaris afstaan voor een pensioen wat je zelf nooit meer krijgen gaat..

 

Mij niet gezien.

Beter ten onder met je eigen visie dan met de visie van een ander.

 

Slapen doen we 's nachts! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo is het maar net, Ik wil ze wel eens zien als iedereen eens de tv uit zou zetten, dan snijd je de lijn van manipulatie naar het gezonde verstand af.

Wie wilt nog beloftes horen die vervolgens in de komende 4 jaar met een gecalculeerde voor de normale mens niet te snappen trukendoos vol dure woorden, waar uiteindelijk na 4 jaar gelul niks uit komt dan alleen maar meer ellende voor de onderlaag.

 

Ik heb het nooit geloofd want ik heb niemand nodig die voor mij regeltjes moet verzinnen, ik weet zelf heel goed wat wel en niet kan daar heb ik geen stropdas met een lui oog voor nodig.

Ze staan te grijnzen alsof er wat te lachen valt, en daar erger ik me helemaal grijs aan. Ze lachen om het feit dat ze succesvol zijn en parasiteren op de arbeidersklasse en dat het ze lukt hen de ilusie voor te houden dat ze het ergens voor doen. Maar op het moment dat je jezelf 35 jaar een slag in de ronde werkt om een lek dak boven je hoofd te moeten bekostigen, wat ook nog eens grenst aan een lek dak van iemand anders die hetzelfde doet, moet je jezelf eventjes ernstig achter je oren krabben.

 

Staak de waanzin, stop met stemmen, en stop met werken voor jan z'n kut.

 

En inderdaad, pensioen.. Weer een stukje belasting onder een andere naam. Als geld als antibiotica zou werken zouden heel wat mensen minder ziek zijn en er heel wat ziekmakers verdwijnen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bon!

Die terreurbuis heb ik jaren geleden de deur al uit gedaan, kon t niet meer aanzien dat gewauwel en met lekke daken verdien ik mn poen..

 

Dwars liggen maar wel uitkering ontvangen is n vorm van afhankelijkheid en dus ook niet mn ding al zie ik t veel dwarsliggers wel doen maar soit. Geeft ze juist bestaansrecht.

 

Allemaal naar de kvk. Kende uw eigen diensten en uw eigen afdracht bepalen.

Ik heb niet veel nodig en als t zonnetje schijnt ga ik liever ergens potje vissen.. :D

 

 

 

De tyfus met je participatie samenleving. Ze weten van gekkigheid niet meer wat te doen met je afdracht en aan het eind vd rit wordt je ergens weggestopt in n verzorgbunker met heel veel zorgen maar weinig zorg..

Mooi verzonnen maar deze jongen gaat never nooit die melkgeit zijn.

 

Niemands baas, niemands knecht!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vooral niemands knecht, maar het systeem ben ik de baas ;)

 

Slavernij is verboden, dus waar is de keuze tot vrijheid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

just keep on growing is mijn motto ;)

 

Als ge al die politie en politiekers moet geloven, dan is cannabis een héle schadelijke drug ... .

 

Maar hét is nu éénmaal géén drug, hét is een plant, waarop vrouwelijjke bloemtoppen op komen, die na het drogen, rookbaar zijn, en helpen tegen verscheidene ziektes, en ook gewoon voor het plezier kunnen gerookt worden ... .

 

Als je kijkt, dat in de jaren 19honderd, der véél méér mensen waren, en ervoren nog, die cannabis gebruikten, zelf tegen simpele dingen, als hoofdpijn, en dat tegenwoordig, al die dingen, niet meer mogen bestaan, omdat het zogezegd een verslavend effect heeft, en / of de hersenen aantast, toon mij dan maar die onderzoeken, dat cannabis echt wel kankercellen doodt, en vernietigt, als je THC (tetrahydrocannabiniol), maar één vn de duizenden cannabinoides in wiet / hasj, inspuit in een cel met kanker, dan pleegt de kankercel zelfmoord, de kankercel, die gééft zijn eigen de instructie: zelfmoord ... .

Maar dat is niet het enige dat die kankercel doet, want de omliggende kankercellen, die krijgen ook een dosisken THC ... .

 

Mààr als je tegenwoordig, hiere in België wiet op zak hebt, sommige flikken, dedie zeggen niets, maar sommigste, dedie pakken u es mee naar den bureau, verklaringsken afleggen ... . En vn wie hebde gekocht ? En waarom doe je dat ? en dan die flikkers zeggen: ik heb dat niet nodig, ik rook wel mijn toebak, mijn sigaretjens, en als ik dan zeg, sterf lekker vn kanker ... . Dan pas zijn ze boos, nuja, ik rook ook zelf, maar als ik kan, en ik heb oogst, dan rook ik pure wiet door middel vn mijn waterpijpken ... .

 

En voor de rest, hoop ik dat iedere hobbykweker er van geniet, van zijn eigen wietjen ... .

 

En later in een verzorgingstehuis ? Mooi niet, ik ga er nooit héén ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...