Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zoned-out!

Cbd Zaden!

Recommended Posts

@skunkmonster: Genoeg informatie binnen gekomen stel een keuze maken uit tot inhoudelijk vergelijken. Benieuwd of zaden uit mijn lijst zijn getest begrijp wel niet gelijk geloven wat op de verpakking staat. Vermeld gewoon eerlijk wat erin zit die hard kwekers komen hier toch wel achter, test kit kost niet veel genoeg voor 8 verschillend planten voor mij meer als genoeg. Gebruik ook CBD olie versneden met olijf olie gegeven moment werkt het niet meer meer druppels gebruikt. Puur CBD olie kost klauwen vol geld maak het beter zelf overblijfselen naar de oogst. Houd controlle van begin tot eind!

 

@bubbleblower: Bedankt voor je bijdrage stel dat zeer op prijs begrijp dat niet alles eerlijk verloopt, "versnijden" kloten met plant genetisch eigenschappen tegen beter weten in reclameren hoog CBD terwijl ander stoffen het werk doen. Nooit gedacht test doen naar een succes volle oogst duidelijkheid of het daadwerkelijk klopt, komt veel informatie binnen nog niet aan gedacht weer wat geleerd. Stap voor stap komt keuze maken dicht bij dankbaar voor de informatie!

 

@konopi: Probleem tegenwoordig THC extreem hoog hier gaan heel veel mensen psychologies aan kapot. Spreek uit ervaring probleem doelgroep moeilijk tijd gehad pubertijd vergrepen heeft het niet makkelijk gemaakt. Gelukkig naar intensief behandelingen demonen deels in bedwang hopelijk krijg ik met medicinaal hennep rest onder controlle. Helemaal nergens meer over 20:1 verhoudingen totaal niet geschikt voor medicinaal gebruikt, maar goed ieder zijn ding niet wat ik wil trip dagelijks genoeg. Heeft weinig zin hoog THC wil nooit meer terug vallen genoeg problemen gehad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zoned-out

Ik bedoelde ook de combinatie van THC met CBD, dus niet THC alleen.De ene persoon is de andere niet.We reageren allemaal anders op dit kruid & bij mij gaat het tegenwoordig meer voor het medicinale effect dan de high alleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@konopi: Niet persoonlijk opvatten begrijp wat je wil zeggen motiveer waarom het voor mij niet is weggelegd 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aquar: Bedankt voor je feedback heb je toevallig kweekverslag gemaakt met Royal Highness?

Yep, zie de onderste link in mijn signature...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@konopi: Niet persoonlijk opvatten begrijp wat je wil zeggen motiveer waarom het voor mij niet is weggelegd

 

Voel me ook niet aangesproken & zo extreem is het THC gehalte hier ook weer niet.Heb hier nog geen percentages gezien van 36%.Alleen wel is het zo dat de profielen vrij eenzijdig zijn.

Nog iets de high wordt bepaald mede dankzij de terpenen

 

http://www.hightimes.com/read/talking-terpenes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aquar: Gelezen jammer kweekruimte beperkingen heeft graag gezien planten ruimte hebben bespaard hoop frustratie mishandelen. Misschien kan de bodem eruit van de kast dat je bak in het gat komt geen last meer van ruimte gebrek, wil dat niet kweektent aanschaffen geeft meer mogelekheden en ruimte kunnen planten zeer waarderen. Maar goed kan dit niet voor je bepalen wil het gezegd hebben bedankt voor het delen hopelijk hebben de planten goed gesmaakt?

 

@konopi: Gelukkig veel advies en informatie gekregen begrijp wat aandacht punten zijn, naar een succesvol kweek in de toekomst testen doen wil toch graag weten wat in mijn lichaam komt. Helemaal gelijk mensen met problemen knap lastig juist keuze maken, wiet krijgt altijd de schuld terwijl aan de gebruiker niet wordt gevraagd alles op in orde in het hoofd. Krijg een beter gevoel hennep uit het buitenland bijvoorbeeld CBD Crew zaden waarom doen niet geheimzinnig vermelden duidelijk wat consument mag verwacht op de homepage! Hier moet alles nog illegaal wie heeft tijd en zin verantwoord biologisch leveren aan shops. Bijna alles uit de koffieshops chemisch en opgefokt alle stofjes natuurlijk aanwezig uit belans lichaamseigen stoffen zijn meer nodig alleen THC! Chemisch verbouwen heeft negatief gevolgen gezondheid en geestelijk gesteldheid vergeten veel je bent wat je "eet" gebruikt! Begrijp wel waarom jullie zelf kweken controlle terug krijgen geen rotzooi meer gebruiken en financieel binnen kort wordt het voor mij ook zelfstandig zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@http://Zoned-out!: Het gebrek aan ruimte/hoogte gaf inderdaad wat problemen. Een kweektent zou natuurlijk beter zijn, maar geeft al gauw teveel opbrengst. Weet het, klinkt vreemd, maar ik rook maar af en toe een blowtje of eet een plakje spacecake. Veel gebruik ik niet.

 

Planten smaken nog steeds! Het is nog niet op dus. :-) Wel een heel ander effect als normaal. Rustig in je hoofd, helder. Meer fysiek ontspannend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal vast al vaak genoemd zijn, maar ik zou eens naar charlottes web kijken (of dutch charlotte, die is hier te krijgen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aquar: Hennep gaat niet kapot wordt over tijd alleen maar beter. Persoonlijk keuze gemaakt kweektent wil graag dat planten in de toekomst goed tot stand komen, Gebruik CBD olie werkt helaas niet voldoende versneden met olijfolie, verloop van tijd meer druppels gebruikt flink in de kosten nodig voor het inslapen daarom zelf maken. Klopt helemaal CBD hennep geeft mij een beter effect licht stone en lichamelijk ontspanning precies goed, naar jaren medicijnen gebruikt over gestapt bijwerkingen niet langer verdragen gegeven moment uitslag en black-outs! Hebben mij GVD ADHD medicatie gegeven schoften proberen werkelijk alles als het maar geld oplevert! Maar goed wanneer jij bent tevreden met jou instantie super wie ben ik hier wat van zeggen, opgevallen misschien een idee voor de toekomst. Fijn dat je planten het goed hebben gedaan geeft een voldaan gevoel verantwoordelijkheid nemen over jou lichaam.

 

@wasabi: Klopt gelezen binnen kort alles uitgebreid vergelijken heel veel reacties gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook tegen dave gezegd, eerst testen voordat je nieuws brengt,

aan de andere kant: hij heeft haast en is bezeten door de plant.

 

cbd crew is de enige die de achtergrond van hun genetica kunnen waarborgen,

dus als je op safe wilt spelen kies je die.

 

Weetje ken jij die Med Gom qua test resultaten? die zou een 1:1 verhouding hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, die ken ik niet.

maar denk wel dat er meerdere factoren meespelen naast de 1:1

het is en blijft dus een kwestie van [persoonlijk ondervinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aquar: Hennep gaat niet kapot wordt over tijd alleen maar beter. Persoonlijk keuze gemaakt kweektent wil graag dat planten in de toekomst goed tot stand komen, Gebruik CBD olie werkt helaas niet voldoende versneden met olijfolie, verloop van tijd meer druppels gebruikt flink in de kosten nodig voor het inslapen daarom zelf maken. Klopt helemaal CBD hennep geeft mij een beter effect licht stone en lichamelijk ontspanning precies goed, naar jaren medicijnen gebruikt over gestapt bijwerkingen niet langer verdragen gegeven moment uitslag en black-outs! Hebben mij GVD ADHD medicatie gegeven schoften proberen werkelijk alles als het maar geld oplevert! Maar goed wanneer jij bent tevreden met jou instantie super wie ben ik hier wat van zeggen, opgevallen misschien een idee voor de toekomst. Fijn dat je planten het goed hebben gedaan geeft een voldaan gevoel verantwoordelijkheid nemen over jou lichaam.

Of het voorschrijven van reguliere medicatie altijd over geld gaat weet ik niet, wel dat psychiaters vaak een heilig geloof in 'hun' medicatie hebben. Zelf heb ik trouwens ook slechte ervaringen met vergelijkbare medicatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medicijnen gebruiken uiterste gevallen wanneer plantaardig dit geval hennep niet werkt. Helaas omgekeerde wereld mensen denken beter weten als moeder natuur, zijn een druppel water in het bestaan van het aarde leven. Geeft mij hoop zijn eindelijk aangekomen kritiek moment, tipping point geen weg terug legalisatie van een plant. Wetenschap heeft goed en slecht kanten zijn vergeten waardoor inspiratie tot stand is gekomen. Hoeveel "drugs" hebben wetenschappers wel niet gebruikt in het verleden? Niemand begrijpt waarom artsen rustig zijn gebruiken de good stuff zelf! Verleden draaide het nog helpen van patiënten, tegenwoordig versnijden met rotzooi (bijwerkingen) gevolg meer medicijngebruik. Wanneer dit geen dealer meer is weet ik het ook niet meer, zorg voor jullie zelf blijf hennep kweken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...