Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjagod

problemen bij het drogen

Recommended Posts

Hey,

 

vermits ik geen donkere ruimte op kamertemperatuur beschikbaar heb om m'n dames te drogen heb ik heel het goedje in mijn garage gehangen. Deze is echter overdag verlicht door de invallende zon. Daarnaast is de temperatuur net iets zachter dan de buitentemperatuur, maar het scheelt echt niet veel. Welk effect zou dit kunnen hebben op mijn oogst? Moet ik dringend op zoek naar een nieuwe ruimte?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of die temp. heel veel uit maakt. de rede dat je beter in het donker kan drogen is omdat door licht tijdens het drogen er een hoger cbd gehalte onstaat en een lager thc gehalte. dat betekent dus meer stoned en minder high.

mischien een paar kranten voor de ramen van de garage? of je neemt een hele grote doos en hang daar alles in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je het inval van het licht een beetje weg haal zal de rest wel goed drogen en niks op lopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik weet niet of die temp. heel veel uit maakt. de rede dat je beter in het donker kan drogen is omdat door licht tijdens het drogen er een hoger cbd gehalte onstaat en een lager thc gehalte.

THC wordt CBN, niet CBD.

 

Degradatie door licht is volgens mij minder problematisch als een hoge temperatuur, er schijnt bijna altijd een beetje licht op mijn oogst, op een klein deel na. Tot nu toe kan ik het verschil in potentie niet merken..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik weet niet of die temp. heel veel uit maakt. de rede dat je beter in het donker kan drogen is omdat door licht tijdens het drogen er een hoger cbd gehalte onstaat en een lager thc gehalte.

THC wordt CBN, niet CBD.

 

Degradatie door licht is volgens mij minder problematisch als een hoge temperatuur, er schijnt bijna altijd een beetje licht op mijn oogst, op een klein deel na. Tot nu toe kan ik het verschil in potentie niet merken..

hehe ok dan, ik wist ook niet zeker of ik die afkorting goed had of niet. maar ik dacht als ik het fout heb dan is er wel iemand die me verbeterd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...