Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Zoned-out!

Aquasolo!

Recommended Posts

Iemand ervaring met dit product (http://www.tuinspul.nl/Webwinkel-Product-19046824/Aquasolo-multipots-startset.html) kan het gebruikt worden extra boost water voeding voorziening I.c.m handmatig water geven? Kan het gebruikt worden I.p.v duur vergelijkbaar systeem voor klein gebruik 5 planten mid groei lengte tot aan oogst in 18 liter poten, of kan het systeem het niet aan gezien het feit dat plante graag drinken kort gezegd heeft het meer waarde? Zie link met video's officiële website http://www.aquasolo.fr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

dit lijkt vreselijk erg op het blumat systeem. zijn er wel wat verslagen over op wf.. maar of dit aquasolo evengoed werkt kan ik je niet vertellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

dit lijkt vreselijk erg op het blumat systeem. zijn er wel wat verslagen over op wf.. maar of dit aquasolo evengoed werkt kan ik je niet vertellen.

 

Nooit gehoord van het blumat systeem bedankt voor je reactie stel dit zeer op prijs, loop van de week vergelijken gezien mijn situatie flexibel werk tijden komt dit systeem goed van pas blijft de aarde vochtig. Systemen lijken inderdaad op elkaar verbaast mij niets een heeft het van de ander afgekeken leven in een kopie cultuur kort gezegd het wiel opnieuw uit vinden. Hard toe aan inspiratie hier kan hennep een steentje aan bijdragen wanneer je nog tips en tricks hebt m.b.t het systeem lees ik dat graag. Zeer waarschijnlijk dat het systeem wordt gekocht wil graag een goede keuze maken 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grotere potten nemen en gewoon met het handje. Zeker als je uit zaad werkt wil de individuele waterbehoefte wel eens verschillen ivm meerdere pheno´s.

 

5 plantjes water geven is ook niet veel werk.

 

Hoe kleiner de pot hoe vaker je water moet geven. Planten vinden meer ruimte voor de wortels ook alleen maar fijn. Dus win win.

Edited by Johnny_Sack
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grotere potten nemen en gewoon met het handje. Zeker als je uit zaad werkt wil de individuele waterbehoefte wel eens verschillen ivm meerdere pheno´s.

 

5 plantjes water geven is ook niet veel werk.

 

Hoe kleiner de pot hoe vaker je water moet geven. Planten vinden meer ruimte voor de wortels ook alleen maar fijn. Dus win win.

 

Blijf uiteraard water geven met het handje zou wat zijn als dat niet kan met 5 plantjes 😂 begrijp dat het geen tijdelijk brug kan zijn tot mijn thuis komst en handmatig water geven? zoals vermeld flexibel werktijden niemand kan mij helpen met planten onderhouden. Website staat een model met deksel kan worden ingegraven tot aan de wortel, krijgen de planten direct contact met het stenen blokje weet niet of dat wel goed komt m.b.t dwarsliggen wortel ontwikkeling moeten wij niet hebben! Heeft het systeem geen meerwaarde blijft het handenarbeid water geven voor wat hoort wat.

 

Zoals vermeld niet geschoten altijd mis voor het zelfde geld heeft het in mijn geval zin bedankt voor je reactie 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...