Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
KushCommander

Goldrush Outdoor X5

Recommended Posts

Door en na een heleboel omstandigheden heb ik nu 5 goldrush outdoor in m'n tuin staan, guerrilla ging helaas niet door maar komt volgend jaar wel weer en dan zal ik ook een stuk meer ruimte hebben.

De planten groeien wat slomer dan verwacht maar das met de meeste planten in m'n tuin maar ze staan er toch wel prima bij.

gallery_44209_18308_3019291.jpg

zoals deze bijvoorbeeld.

 

Maar omdat ze een dagje afgedekt waren door omstandigheden (en geloof me ik dek ze niet zomaar af) ben ik bang dat er toch nog wel een paar planten flinke schade hebben opgelopen.

Drie planten zien er nog gezond uit en hebben alleen een of twee afwijkende bladeren die er zo uitzien:

gallery_44209_18308_164506.jpg

sorry voor de vreselijke kwaliteit van deze foto en de foto's die nog gaan volgen het weer zit niet mee vandaag.

 

Maar de twee andere planten lijkt het wel of de stengel naar de bladeren afsterft.

 

gallery_44209_18308_822808.jpg

 

Zou het schimmel zijn, of toch komen door het verduisteren?

Bij deze is hetzelfde aan de hand maar dan bij de hele top

 

gallery_44209_18308_596852.jpg

 

Ik heb geen idee of ik het moet laten zitten of maar moet gaan knippen.

Zou het anders misschien schimmel zijn want het ziet er wel wat wittig uit.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

 

KushCommander

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Ziet er inderdaad uit als schimmel.

Tot je het zeker weet..laten staan toch..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai, was ik al bang voor zou er nog iets zijn dat ik voor ze kan doen, of zullen ze dit probleem zonder mij moeten gaan oplossen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms gaan er ook wel beestjes in de stam zitten.. Ik zou niet weten wat je er aan kunt doen sorry. Iemand anders misschien ?? :whistle:

Hoop voor je dat ik ongelijk heb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik hoop het ook maar ik betwijfel het.

Naja ik zal nog maar eens even een paar dagen kijken hoe het gaat dan doe ik weer een update over een paar dagen hopen dat ze dan opgeknapt zijn. De planten waarvan één of twee bladeren wat gele plekken hebben staan er nog wel prima bij maar voor de 'schimmelexemplaren' heb ik wat minder goede hoop.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Tja, ik hoop het ook maar ik betwijfel het.

Naja ik zal nog maar eens even een paar dagen kijken hoe het gaat dan doe ik weer een update over een paar dagen hopen dat ze dan opgeknapt zijn. De planten waarvan één of twee bladeren wat gele plekken hebben staan er nog wel prima bij maar voor de 'schimmelexemplaren' heb ik wat minder goede hoop.

 

een keer goed afspuiten met schimmelwerend spul van bayer ,en gewoon laten groeien ,als het goed is groeid hij er nog overheen ,ze kunnen meer hebben als je denkt .

 

Als er beetjes inzitten ,afknippen tot waar het goed is ,en de plant goed spuiten ,hij groeit nog wel tot eind deze maand ,en in de bloei ook nog ,je krijgt alleen meer toppen

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

De top zelf ziet er inderdaad nog prima gezond uit, en beestjes heb ik verder niet meer gezien, ik zal eens gaan zoeken naar dat schimmelwerende spul, bedankt voor de tip!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...