Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Aria

Wiet Te Duur?

Recommended Posts

Beste wietforum leden,

 

Mijn naam is Aria en ik ben 24 jaar oud. Ik ben inmiddels 6 jaar ziek (chronische lyme en waarschijnlijk ook MS en artrose). Ook 5 jaar met een losse stuk dode bot in mijn enkel gelopen waar ik eindelijk aan geopereerd ben. Reguliere zorg heeft mijn leven al 6 a 7 jaar lang verpest. Zo werd ik elke keer doorgestuurd naar de psychiater en kreeg verkeerde diagnoses totdat ik dit niet meer pikte en uit wanhoop en frustratie zelf op onderzoek ging.

 

Zodoende jaren later achter gekomen dat ik chronische lyme heb. Zit inmiddels 1.5 jaar aan de antibiotica en ook een AB infuus gehad van 21 dagen. Ik deed aan bodybuilding en woog op mijn top 97kg bij 11%. Ik sta nu op 67kg en 14 a 15% vp. Een mislukte poging tot zelfmoord gedaan in 2012 omdat ik niks meer kon bereiken met mijn leven, (heb havo gedaan en nooit kunnen afmaken). Ik kan niet meer concentreren, leren of aankomen.

 

Het enige wat mij helpt is cannabis!!! Ik rook al 10 jaar cannabis maar uiteraard de laatste jaren vanwege medische klachte. Ik ga niet ontkennen dat het stoned zijn geen leuke bij-effect is naast de pijnverlichting.

Ik kan het financieel echter niet meer aan. Ik heb mijn hele jeugd gewerkt ondanks de pijn, hierdoor heb ik op 'n geven moment wel meer dan 12 verschillende medicijnen moeten slikken waardoor ik elke keer weer na een tijd in elkaar stortte.

 

Ik wil graag weer gaan werken en studeren, het probleem is dat ik het financieel niet meer trek om elke dag voor 20 euro wiet te halen in de shop. Ik ben van Iraanse afkomst en heb mijn moeder proberen over te halen om hier thuis te gaan kweken. Dat kan absoluut niet! Mijn moeder is nog van de oude stempel en mijn vader vind het goed.

 

Mijn ouders zijn beide ook erg ziek en 1 dag zonder wiet is echt een hel voor mij! Ik verga soms van de pijn en mentaal kan ik het ook niet meer onder controle houden. Ik zit momenteel in de ziektewet en wil hier uit komen!!

 

Wie heeft er tips voor mij? Ik ken helaas niemand die zelf kweekt. Is er uberhaupt een shop in Nederland die nog normale prijzen heeft? Shops maken zo immens veel winst en toch kost een s5 wel even 13 a 14 euro per gram. Ik rook zo'n 1.5 tot 2 gram per dag, is echt niet meer te doen!

 

Ik dacht dat tot 5 planten legaal was om zelf te kweken maar dit blijkt dus ook niet meer zo te zijn.

Zucht... ik wou dat ik het niet nodig had. Scheelt enorm veel geld en stress! Maar wil niet meer terug naar al die medicatie. Sinds mijn operatie ben ik gestopt met alle medicatie, ook de antibiotica!

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Aria

Share this post


Link to post
Share on other sites

13/14 euro per gram is idd belachelijk, met de wetenschap dat ze er 5 euro per gram voor betalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

13/14 euro per gram is idd belachelijk, met de wetenschap dat ze er 5 euro per gram voor betalen.

 

Inderdaad! Maar als ik kijk hoe hard het loopt in bijvoorbeeld Amersfoort of Harderwijk.. pff, dat zijn wel gouden centjes! Wil niet weten hoeveel omzet een shop zoals de horizon draait! Verder wel harstikke gezellig daar. :P Dr. greenspoon kost ook 17 a 18 euro per gr. Kan me voorstellen dat het een stuk meer moeite kost om dat soort wietjes te kweken, maar die prijzen.

Edited by Aria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Aria,

 

Jij zit ook in een vervelende situatie zo te zien, ik weet hoe zwaar Lyme kan zijn maar dat is naar de medemens met geen mogelijkheid duidelijk te maken helaas....dat valt gewoon niet te snappen.

De reguliere gezondheidszorg weet ook amper wat ze ermee moeten, dus mijn advies is om zeker te doen waar je jezelf goed bij voelt en dat is het enigste wat telt! Ik ben ook helemaal klaar met de reguliere zorg hier, die hebben nog een hoop te leren.....

 

Het wordt allemaal hartstikke duur verkocht inderdaad en net wat supernoob zegt, ze betalen misschien maximaal maar 6 euro ofzo. Kun je nagaan wat er wordt verdiend.

Ik heb je een prive bericht gestuurd wat betreft je gezondheid, lees het maar eens door en dan hoor ik wel een keer wat van je. Wellicht kunnen we elkaar nog dingen aanreiken waar we ons voordeel van kunnen hebben.

 

Sterkte en succes in ieder geval!:)

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht guerilla nog wat autoflowers weg zetten

en 5 in de tuin is gedoogd, wellicht bij een vriend ?

 

Prijzen in de shop zijn inderdaad bizar,

wat ook kan helpen is een teler zoeken bijvoorbeeld in de shop

die jou een mooi wit soortje verkoopt voor 5 a 6 euro de gram..

 

Sterkte ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen bedankt voor de info. Ik moet zeggen dat iedereen wel erg vriendlijk is hier op het forum en bereid is om elkaar te helpen. Dit geeft mij echt een ontzettend fijn gevoel!

 

@ Gorilla

 

Wij houden sowieso contact met elkaar, en inderdaad we kunnen veel van elkaar leren omtrent de ziekte van Lyme.

 

Dit is echt een geweldig forum met vriendelijke leden! Ik geloof dat ik hier erg veel kan leren.

Op mijn verlanglijstje staat nog wel een goede vaporizer zodat ik kan stoppen met het roken van tabak. Ik ga er vanuit dat ik hiermee minder schade aanricht aan de longen en tanden. Welke vape? Moet nog even op onderzoek uit. :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vape verbruikt ook 2 misschien wel 3 x zo weinig

 

Er staan wel verschillende topics over vaporizers

heb alleen die van evert gerookt en die is heerlijk maar wel duur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf gaan kweken wordt je gepakt helaas pindakaas voor de rechter laten komen war on drugs oorlog tegen zelfstandig verantwoordelijk voor je gezondheid. Regering wil dat voor het volk bepalen stel je eens voor dat een plant alles dekt waarom nog zorgkosten betalen kort gezegd beledigen het volk wij kunnen dat niet zelf bepalen belagelijk! Begrijp wij leven maar een keer trek je niets van iemand aan zolang jij jezelf verantwoordelijkheid helpt en samenleving, begrijp heel goed jou geval wordt een vervolging knap lastig gebruikt het voor een goed reden geen spraak van commerciële handel. Heel goed dat jij stappen neemt I.p.v het laten zitten diep respect jij hebt duidelijk een helder moment gehad begint langzaam tot stand komen bij de bevolking, laat je niet bang maken door justitie doen heel veel niet zoals je kan lezen op het forum genoeg opties voor een kleine kweek voor eigen gebruikt. Tip zorg dat je alles goed voor elkaar krijgt houd niet van half werk beter sparen wachten tot je alles duidelijk hebt wat je wil en totaalkosten. Het forum heeft mij heel veel geleerd spaar momenteel tot het lijst in een keer betaald kan worden houd niet van half werk! Begrijp je het niet helemaal geen probleem zijn genoeg boeken verkrijgbaar krijg binnen kort een boek waar alles in staat super handig. Wens je het best laat je niet gek maken zorg dat je van het leven gaat genieten jij hebt genoeg shit gehad mag je met een goed gevoel elke dag uit bed stappen. Probeer toch een poging ouders overhalen kan dit niet op jezelf gaan wonen stel jezelf de vraag wat is belangrijk thuis wonen met shit of pijn VS vrij zelfstandig kweken door het leven 👍

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier op wf zitten wel enkele s5 kwekers :)

 

alleen is handel/ruil/gift verboden :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

De prijzen in de shop zijn niet te betalen, daarom ben ik met kweken begonnen maar ik snap ook wel dat niet iedereen dat ziet zitten. Wellicht kan je een balletje opgooien bij je vaste shop, of vraag eens bij een growshop of zij niet iemand weten die je kan helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaporizen kan al met een simpele waterpijp, wiet erin dan afdekken met folie en daar een kooltje op. Niet echt mijn ding, compleet het padje kwijt na een trekje of 6-7. Je kunt wel veel langer met je wiet doen overigens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaporizen kan al met een simpele waterpijp, wiet erin dan afdekken met folie en daar een kooltje op. Niet echt mijn ding, compleet het padje kwijt na een trekje of 6-7. Je kunt wel veel langer met je wiet doen overigens

niet gezond :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee inderdaad, het moet wel zo "gezond'' mogelijk blijven, dat is de reden waarom ik een vaporizer wil halen om zo ook te kunnen stoppen met tabak.

Daarnaast zijn mijn tanden er erg slecht aan toe, en ik ben dan 24, ik denk dat ik het roken van een normale joint wel erg ga missen, wellicht af en toe nog een joint. Ik heb eigenlijk nooit gevaped maar wel ingelezen, en gezien mijn huidige medisch situatie kan ik er enkel op vooruit gaan.

 

Ik moet me alleen nog even inlezen welke vaporizer het meest geschikt is voor zowel binnen als buiten. Wellicht over een tijd een vulcano erbij voor vaste gebruik in huis, daarvoor moet ik wel eerst het huis uit. Kan ik ook alvast beginnen met inlezen over het kweken van heerlijke kwaliteit wietjes, en lekker mee experimenteren. Oef, gezien het feit dat ik nog even moet sparen voordat ik weg kan zal het kweken, nog wel even op zich laten wachten. Ik woonde al op mezelf, helaas na het ziek worden vanwege financiele problemen weer bij mijn ouders terecht gekomen. Tijd om weer te vertrekken en werken aan mijn toekomst! Geen medicatie meer naast het gebruik van cannabis!

 

@Rodja

 

Ik vind s5 heerlijk om af en toe te roken, al vind ik het wel raar dat de smaak en stoned zijn verschilt per shop? Ik ben echter een enorme fan van blackwidow, heerlijk! S5 gaf ik overigens eerder aan als voorbeeld, nja rook het zeker 1 x in de week. Ga echter wel vaak naar Amersfoort (vandaag weer) voor de black widow!

Edited by Aria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof niet dat je altijd het soortje krijgt waarmee geadverteerd wordt

 

Bijna alle haze soorten die men verkoopt in sommige shops zijn gewoon amnees.De 1 is wat mooier gekweekt dan de ander en dat is dan super silver haze of iets dergelijks lol.

 

Net zoals dat dat de meeste witsoorten PP of NLX zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mentioned amersfoort en harderwijk... misschien een idee om 3.2gr/20eu te halen bij stud in amsterdam en dan op de terugweg bestfriends mee pikken 5gr voor 32,-...?

 

Btw er zijn zeker betere shops, maar geen goedkopere...

 

 

 

Btw supernoob lol,

 

Als jij amnees en ssh niet uit elkaar kan houden en het onder hetzelfde benoemd ga je niet goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mentioned amersfoort en harderwijk... misschien een idee om 3.2gr/20eu te halen bij stud in amsterdam en dan op de terugweg bestfriends mee pikken 5gr voor 32,-...?

 

Btw er zijn zeker betere shops, maar geen goedkopere...

 

 

 

Btw supernoob lol,

 

Als jij amnees en ssh niet uit elkaar kan houden en het onder hetzelfde benoemd ga je niet goed...

Gast ga lekker buiten kweken maar kom niet lullen als je niet weet hoe het er bij een shop aan doe gaat.

 

6 euro wiet is vast heel goed bij doe shop lol.

 

 

Mafklapper.

Edited by Johnny_Sack

Share this post


Link to post
Share on other sites

درود بر شما

 

Zou hun ff een mailtje sturen

 

http://pgmcg.nl/

 

Hier lopen ze achter mbt de behandeling van ziekte van Lyme jammergenoeg.Vroeger had 5 gr Skunk voor fl 35.- (eur 15.88) bij de shop, tegenwoordig moet je thuis nawegen & je betaalt teveel geld voor de kwaliteit die ze verkopen.Sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt tijd om je eigen MICROKWEEK (/ microkweekjes) in elkaar te zetten denk ik

 

in een vuilnisbak kan je al een plant afbloeien

langzaam aan de basis leren en elke kweek een nieuwe bouwen, tot je jezelf kan voorzien van een non-stop oogstsysteem

 

eenmaal aan de eigenkweek wil je nooit meer anders, en de hoeveelheid wiet die je nodig hebt komt vanzelf op lagere dosis ( uiteindelijk vind je je favoriete plantjes en je favoriete kweekstijl. zelfgekweekte wiet kan veel sterker zijn...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet een autoflowertje word niet zo groot en vereist weinig aandacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mentioned amersfoort en harderwijk... misschien een idee om 3.2gr/20eu te halen bij stud in amsterdam en dan op de terugweg bestfriends mee pikken 5gr voor 32,-...?

 

6 euro wiet is vast heel goed bij doe shop lol.

 

Is anders een prima tip, als ik een keer weinig geld had of een feestje waar veel gerookt werd ging ik toch langs de stud, de kwaliteit is prima maar het kost niets, erg lokaal shopje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb inmiddels iemand gevonden waar ik een stuk goedkoper uit ben. Het lijkt mij inderdaad ook voor de hand liggend dat eigen kweek (uiteindelijk), een stuk voordeliger, beter en lekkerder is. Zo kun je inderdaad een beetje experimenteren. Zo jammer van de vrij strenge wetten voor binnenkweek, en ik ben bang dat Nederland uiteindelijk ook achter de feiten aan gaat lopen met hen beleid op cannabis. Zoveel propaganda. Meeste Nederlanders van de oude stempel denken dat het enorme troep is, en dan heb ik het over de mensen die dagelijks pilletjes slikken vanwege de pijn.

 

Maar goed ik begin echt pas aan een eigen kweek als ik weer op mijzelf ga wonen. Ik heb zo wel ruim 1 jaar de tijd om me goed in te lezen! Heb liever dat ik gewoon kan beginnen met kweken als ik alles op de rit heb, mijn prive situatie is op dit moment niet echt ''stabiel''... Komt wel goed!

 

Kweken jullie biologisch? Lijkt mij wel het meest gezondst.

 

Ik dacht dat shop altijd rond de 3 euro nog wat of 4 per gram betaalden. Nja, heb er echt geen verstand van maar hoe dan ook lekker veel winst. Vooral bij een shop zoals die van Amsterdam centraal. Weet zo even niet hoe die heet, het zit vlakbij de station en heeft twee of drie verdiepingen (erg groot). Als je ziet hoeveel mensen daar over de vloer gaan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, fijn dat je iemand gevonden hebt! :tu

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denken jullie van deze vape?

 

Afgeprijsd en erg goede reviews.

Edited by Aria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...