Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cantona

welke tabak gebruiken ?

Recommended Posts

ja ik rook dus af en toe een joint maar ik kan niet zelf rollen.

nu wil ik dat toch wel leren, komt goedkoper uit.

welke tabak moet ik hiervoor gebruiken, ik zou een lichte tabak wilen want ik rook namelijk geen gewone sigaretten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik jou was zou ik gewoon sigaretten nemen das veel lekkerder. Lucky strike of marlboro gewoon. Als je echt perse shag wilt roken dan geen zware maar gewoon de normale shag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook altijd met shag.. Sigaretten vind ik een te scherpe smaak hebben op je keel. Shag is wat zachter, wat milder. Verder proef ik geen verschil tussen milde shag en halfzware shag, dus rook ik maar gewoon milde omdat er minder rotzooi in zit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook ook sinds kort milde shag. Is stuk minder scherp, vooral als je gewoon een shagje draait. Scheelt 0.1 mg Nicotine in vergelijking met Halfzware shag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
-euhm et ging toch over tabak . . . :verrygood

Eigenlijk wel ja... maar goed, K2 is wel minder heftige stonedheid als white widow. Vind ik zelf relaxter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb daarnet voor de 1ste keer een joint proberen te rollen, heb het 2 maal geprobeerd zonder de wiet , zou zonde zjin als het mislukt eh.

het is 2 maal mislukt, ik krijg de joint niet vast genoeg gedraaid. moet je echt rollen? dat gaat moeilijk vind ik want ik duw de tabak precies alleen maar plat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het best beginnen met shag. Dit draait ook veel makkelijker. Bij sigaretten is dit iets lastiger.

 

Ik rook altijd met shag (samson)

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer ook eens of het met je tippie aan de andere kant beter gaat!! je kopieert altijd van een ander hoe het moet. Als diegene ze tippie links heeft wil dat niet zeggen dat dat voor jou makkelijk is. ik zat ook te klooien in het begin totdat ik me tippie aan de andere kant deed..toen had ik het zo voor elkaar. En het is idd makkelijker met shag te leren maar persoonlijk vindt ik het lekkerder met sigaretten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
probeer ook eens met de gomrand naar buiten

 

dan rook je minder vloei en dus meer wiet :verrygood  :wOOt  :)

Of je kan meteen aan een tulp beginnen :D

 

Nee ik gebruik altijd gewoon samsung shag rolled beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

DRUM is altijd goed rook het er altijd mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook eigenlijk altijd met shag. Halfzware Vannelle is me het best bevallen door de jaren heen. Heb eigenlijk al van alles geprobeerd, maar sigaretten vind ik persoonlijk niks in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook Drum tabak hier

sigaretten vind ik ook minder lekker alhoewel het al een half jaar geleden is dat ik dit nog eens heb gedaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

sigaretten vind ik niks.. vroeger draaide ik altijd me halfzware-shag (drum) maar nu altijd met javaanse jongen 3/4 shag.. Dit vind ik echt de lekkerste smaak hebben! :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet zeggen dat ik persoonlijk met shag, bij voorkeur Javaanse Jongens 3/4 het lekkerste vind.

 

Voordeel is ook dat je wat langer met je jointje doet dan met sigarette

Edited by timko

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ik rook dus af en toe een joint maar ik kan niet zelf rollen.

nu wil ik dat toch wel leren, komt goedkoper uit.

welke tabak moet ik hiervoor gebruiken, ik zou een lichte tabak wilen want ik rook namelijk geen gewone sigaretten.

 

Ik zou zeggen als je geen tabak rookt blijf er dan af .

 

Koop je een waterpijpje doe hier een lekker wietje in .

 

Tabak is rotzakkerij en ik kan het weten want ik ben er al 20 jaar verslaafd aan .

 

Puur heb je minder wiet nodig dan met tabak .

 

Want de nicotine neemt het effect van THC vlugger weg .

 

een jointje met tabak heb ik zone 2 uur genot van .

een stickie met weed only loop in zone drie a 4 uur high van .

 

Mvg

palmleaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit al vaker gezien op dit forum, maar tabak versterkt alleen maar bepaalde effecten, het kan niet dat de nicotine de werking van de THC tegengaat ofzo..

 

Het is gewoon zo dat je meer wiet rookt wanneer je een pure rookt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen tabak! Dat rook ik al jaren zo. Af en toe op een feestje of zo probeer ik weer eens een joint met tabak, aan mij niet besteed dat spul. Tabak heeft een veel downer effect samen met de wiet. Meestal als je de wiet puur rookt is het effect veel higher en ook een stuk sterker (wil je minder sterk effect, rook dan gewoon minder trekjes :| ). Als je toch al geen tabak rookt is het idd jammer (..palmleaf..) om ermee te beginnen, nicotine is ook nog eens verslavend. Je zou niet de eerste "ïk rook alleen joints" nicotine junk zijn :)

 

Greetz Daggaman... :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...