Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietmeister

Wat Is De Schade?

Recommended Posts

Ik ben bezig met mijn tweede kweek (hydro DWC) en heb 1 plant onder 1 CLF van 250Watt.

 

Het ging super met de plant en ze groeide echt ongelooflijk snel. In de eerste weken van de bloei fase zag de plant er echt heel goed uit. Mooie toppen waren aan het vormen en er kwam een lekkere geur vanaf.

Helaas is de timer vast gelopen op "AAN" en kwam ik er pas 2 dagen later achter. Heel dom van mij om dit niet op te merken, maar het is helaas zo gelopen :(

Ik heb meteen een nieuwe timer aangesloten en dat #@!$ ding zat de volgende dag ook vast op "AAN"!! :verryangry: Ander merk timer erop en weer gaan.

De plant heeft dus stress gehad. Ik zag dit ook aan de kleur van de plant, deze was wat donkerder geworden. De toppen hadden ineens zonweringspanelen gekregen (blaadjes waren in de toppen erg gegroeid). Op dat moment dacht ik dat dat alles was. Misschien dat de plant weer in groei fase was en aan het groeien was geslagen..

 

gallery_36004_18317_54052.jpg

 

Maar helaas.. Vandaag 4 dagen later deed ik mijn ochtend check en zag dat 1 top mannelijke geslacht onderdelen had! Alleen deze top heeft het en er zaten er 3 op; 1 wat grotere en 2 kleine.

 

gallery_36004_18317_32246.jpg

 

gallery_36004_18317_5292.jpg

 

gallery_36004_18317_104542.jpg

 

De plant is dus nu een hermafrodiet.. :cry Ik heb de mannelijk geslachtsdelen verwijderd.

 

Nu zijn mijn vragen kan/moet ik nu gewoon doorgaan met de kweek? Zo ja, zal dit dan ook rookbaar wiet opbrengen? Of zit er een verschil in?

 

gallery_36004_18317_61233.jpg

 

gallery_36004_18317_54782.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze laten staan als je zeker weet dat je alles dr uit gehaalt hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een schakelkast tussen zetten. Een simpele timer krijgt een beste klap als die wattages er in 1 x opklappen. Gewoon goed in de gaten houden nu en alles verwijderen wat er nog inkomt

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende keer beter(e schakelkast kopen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon goed alle zaadjes eruit vissen ook de kleintjes en dan is de kaft gewoon rookbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle reacties!

 

@HUFFnPUFF & TheGreenMachine De volgende keer schaf ik zeker een schakelkast aan :P .

 

Maar als ik het goed begrijp is de wiet niet meer te roken wanneer de toppen bevrucht zijn.. In mijn geval is dat nog niet zo, ik heb de drie mannelijke geslachtsdelen verwijderd. De toppen kunnen niet bevrucht zijn want de mannelijke onderdelen waren nog lang niet klaar.

 

Ik zag vanmorgen dat de plant nu weer haren aan het aanmaken is op de toppen, dus dat lijkt me een goed teken :lol: . Verder heb ik geen tekenen van mannelijke onderdelen kunnen vinden.

 

Wat denken jullie? Is mijn plant nu minder THC aan het aanmaken of heb ik geluk gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

die toppen die ik op de foto's zie zijn niet rookbaar ook als je het zaad eruit hebt gehaald geen twijfel over mogelijk

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

gast kijk nou eens goed je hebt een dikke herma daar staan met meer mannelijke bloemen dan vrouwelijke bloemen dat is echt niet rookbaar ten zij je van mannelijke bloemen houd :wacko:

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze laten staan als je zeker weet dat je alles dr uit gehaalt hebt.

top advies :thumbsdown: :thumbsdown: dit is een 80% hermafrodiet als het niet meer is meen maar niet dat je hier een lekker topje af kan halen zaadjes kan je plukken maar die blijft die toch aanmaken tot het eind!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack white Misschien is het je ontgaan maar deze post is in de beginner forum gepost. Dus een beetje meer info zou relaxt zijn zodat ik er iets aan heb. ^_^

 

Ik heb gekeken naar het verschil tussen vrouwelijke en mannelijke bloemen op internet en zie daartussen een duidelijk verschil. De mannelijke bloemen zijn dun met ballen eraan, zoals de gene die ik heb verwijderd. Ik zie nergens in de oksels deze zaad vorming verder voorkomen.

De vrouwelijke bloemen zijn de harige oksels, wat ik bij mijn plant alleen maar zie..

 

Ik zie tevens ook nog nergens zaadvorming in de toppen..

 

Dus hoe zie jij dat dit een 80% shemale is dan @jack white?

 

Marijuana-sexing-female-male-5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat ik het zelf ook al heb gehad :lol: ik snap best dat het lullig is vond ik toen ook maar als je het zeker wil weten bloei je ze toch gewoon af dan zul je het zien ;)

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak het idd gewoon af want ik hoef nog maar 3 weken. Dus dan maar een leermoment en meemaken hoe het proces gaat met een shemale :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik maak het idd gewoon af want ik hoef nog maar 3 weken. Dus dan maar een leermoment en meemaken hoe het proces gaat met een shemale :P

geloof me dat gaat geen pretje worden, beter volgende keer stekken dan heb je dit gezeik ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zet ze handmatig aan kan ik alles gelijk controleren elke dag.

Dan voorkom je dat soort dingen zoiezo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter volgende keer stekken dan heb je dit gezeik ook niet.

 

Een herma, is 9 tegen 10 een plant wat als gevolg van stres zaad i gaan aanmaken..

Dat heeft in mijn optiek niets met zaad of stek te maken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter volgende keer stekken dan heb je dit gezeik ook niet.

 

Een herma, is 9 tegen 10 een plant wat als gevolg van stres zaad i gaan aanmaken..

Dat heeft in mijn optiek niets met zaad of stek te maken..

alleen dat je het met stekken nooit hebt hoeveel je ze ook strest :P ik heb in omstandigheden gezeten met stekken waar je met zaailingen liever niet in zit :D lichtlek te koud daarna weer te warm enz enz heb nog nooit 1 zaadje kunnen vinden, maar owee als je 1 van deze omstandigheden met zaailingen hebt :head_hurts_kr: wat zijn ze toch sterkt die zaailingen ik hoor het er zo veel zeggen :lol: :lol: nee rocker geef mij maar die kwetsbare stekjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon niet lopen stressen, hoe moeilijk kan dat zijn.. Stabiele fem string pakken en je hebt nergens last van. Ik had eerder temperaturen die over de 30 graden liepen maar geen herma gezien. Over stekken kun je ook genoeg dingen zeggen, moet je het willen om je stekken eerst van te voren schoon te maken van de spint en andere rotzooi met zwaar vergif? Want je krijgt bijna nergens meer schone stekken.. Elke manier van kweken heeft zn voor en nadelen, maar de wiet die ik kweek komt niet in aanmerking met vergif.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...