Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Skutters

Apollo 8 Zomer Kweek 2015

Recommended Posts

Alles is droog :) best snel gegaan al zeg ik het zelf temperatuur was constant rond de 21graden.

 

Totale Gewicht vindt ik tegen vallen en komt op precies 175gr. Dus dat maakt 0.625 gr/w

Maar is wel een heel lekker wietje :)

gallery_37927_18311_397645.jpg

 

Ik kom weer terug na alle verbouwingen en waarschijnlijk ook met een nieuwe lamp haha

 

Tot latersss

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had gezien de grootte van de toppen en de volheid van het netje ook wel wat meer verwacht, maar ja belangrijkste is inderdaad wel dat het een lekker wietje is.

 

Misschien had je het al gezegd, maar ik kon het zo snel niet terug vinden. Wat was onder HPS zo ongeveer de g/W die je haalde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wietefras ja ik had eigenlijk ook meer verwacht maar is niet anders ik had t ook wel wat voller kunnen krijgen Door nog een keer te toppen! Ik zit er nu sterk aan te denken om net als jou een zelfbouw led te maken ;) of ik ga toch voor makkelijk en bestel een apollo 12, maar dat is een keuze waar ik nog 2 maanden over kan denken.

 

En over je vraag over mn vorige rondes met hps draaide ik gemiddeld rond de 0.75 gr/w. Moet wel zeggen dat ik begonnen was met 400watt en daarna over ben gegaan op 600, maar met die 600 kreeg ik de temperatuur niet goed onder controlle

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks het voor jou iets tegenvallende resultaat, toch niet heel verkeerd. Natuurlijk kunnen er dingen beter, maar zolang je er maar een lekker rokertje vanaf haalt is elke gram mooi meegenomen

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...