Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Caesar

Mijn Pa De Wiet Baron

Recommended Posts

goedendag weer toker's

 

 

 

ik ben sinds een week weer terug in het kikkerlandje wat laat in het wiet seizoen dus me pa was zo awsume om aan te bieden

om alvast vanaf begin juni te ontkiemen ookal ben ik 60eu aan DP zaadjes kwijt 1tje is het hem gelukt :P vermoedelijk de star ryder.

nu ik weer thuis ben is het aardig van me pa alleen is de pot b.v maar tot de helft gevuld en met paardenmest terwijl ik hem vertelt had waar ik me kippenmest had staan.

 

de vraag luid:

 

 

zou ik hem overpoten?

tja het is wel een autoflower, en is nu al een beetje aan het bloeien.

wat zouden jullie doen? is het het waard om in een grooter potje te zetten met aarde+kippenmest en heb nog BAC bloei voeding.

de autoflower schijnt er 10/11 weken over te doen,

 

fotaws

 

 

 

gallery_40611_17301_70605.jpg

 

 

gallery_40611_17301_38706.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vaders zijn tof.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de beginfase van de bloeiperiode lijkt mij het nog mogelijk om over te potten. Maar niet verder dan 2 weken in de bloeifase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo lang je de wortels niet beschadigd is overpotten niet zo erg.

 

Het probleem is dat ik denk dat je aarde uiteen zal vallen als je ze probeert over te potten aangezien het al een redelijk grote pot is en ook niet volledig gevuld. Ik zou ze er zeker niet gewoon proberen uit te nemen maar volledig overpotten.

 

Maar misschien ben ik verkeerd en heeft het plantje al genoeg wortels gemaakt om de aarde bijeen te kunnen houden, maar ik zou er toch voorzichtig mee zijn want als de aarde uiteen valt tijdens het overpotten zullen de wortels een tijdje nodig hebben om te herstellen. Misschien beter om de rand van de pot te snijden zodat het overpotten toch al iets makkelijker gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft vrij weinig zin, groeit miss een paar cm extra

Share this post


Link to post
Share on other sites

autos worden niet zo groot, je zou het risico kunnen nemen, voor een normale zou ik hem zeker verpotten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel een mannetje...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het toch maar gedaan, met een bacto beurtje hopen dat hij nog wat gaat schieten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overpotten had geen zin gehad denk ik.. Je beschadigd altijd wel wat.. en volgens mij is deze nu wel uitgegroeid.

Het lijkt inderdaad een vent..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...