Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wietkop

Balkonkweek Jack Herrer Autoflower

Recommended Posts

beste wietforummers,

tijd voor het kweken van mijn 2de plantje, mijn eerste plant zonder voeding gaf mij 75 gram rookbare toppen.

mijn 2de plant doe ik sannies way: wekelijks bacto en dan de bloeivoeding als ze oud genoeg is :)

ze heeft haar kopje 29/03 bovengestoken

ik had de hittegolf niet zien aankomen en heb daarom meer strek verwacht, nu heb ik jammergenoeg geen plaats meer voor hydrokorreltjes

gallery_44125_18298_132431.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

uiteraard bdoel ik 29-06 zal ergens wat aan de stonede kant geweest zijn wanneer ik de post maakte

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is deze autoflower? En met hoeveel liter zit je daar trouwens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het is een autoflower, en het volume van de pot is iets van 30l ruw geschat op basis van wat overbleef in de zak potgrond

vandaag ook voor de 2de keer bacto meegegeven.

gallery_44125_18298_149407.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd interessant zo een buitenkweekje, ik ga hem volgen.

 

Grts

Elgay

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice nog iemand met jackjes, ik heb er net 2 boven de grond. hoop dat ik het nog red voor het koud word.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_44125_18298_66283.jpg

nog niet zo veel aan het gebeuren, maar weet er iemand toevallig of je die bacto van sannies en die bloeivoeding samen mag geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren voor de eerste keer voeding meegegeven 1ml op 2 liter water, wel spijtig dat ik deze keer geen plaats meer krijg van haar voor de hydrokorreltjes

gallery_44125_18298_37577.jpg

 

gallery_44125_18298_9935.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag nog eens tijd gehad om nog eens een fototje te nemen, volgens mij doet ze het voor het ogenblik nog steeds uitstekend.

foto is wat wazig doordat ik vergeten was de wind eraf te halen :D

gallery_44125_18298_100694.jpg

 

gallery_44125_18298_115322.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag had ik nog eens tijd voor het nemen van een kiekje :D

wel heb ik opgemerkt dat er signalen van overvoeding zijn, dit komt vermoedelijk doordat ze het hele weedkent in de regen gestaan heeft omdat ik niet thuis was en doordat er 5 buffertabs in de pot zitten.

 

gallery_44125_18298_43555.jpg

 

gallery_44125_18298_95367.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarnet nog even tijd gemaakt om nieuwe kiekjes te schieten :) valt volgens mij niet veel op aan te merken.

 

gallery_44125_18298_65960.jpg

 

gallery_44125_18298_18626.jpg

 

gallery_44125_18298_73737.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi auto'tje.

Ik zie nog geen overbemesting hoor kerel,die buffertabs zijn time released toch?

Zie ik nou geel wordende onderste bladeren?

In dat geval even wat kippenmest-korrels toevoegen,een paar eetlepels.

Toch wel leuk zo een solitair plantje,ik denk dat je er een beste rokert vanaf haalt hoor jongen.

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had aan 2 bladeren dat de randjes begonnen te verbranden, dan ben ik een week gestopt met bloeivoeding geven, en heb ik de dagen verlengt naar 16h onder de ledlamp, ben pas terug beginnen bijvoeden wanneer ik zag dat de bladeren zichtbaar lichter werden.

en inderdaad onderaan heb ik 1 vergelend blad, maar daar lig ik niet wakker van.

en wil niet voorbarig zijn maar wil toch proberen meer als 75gram goede toppen te oogsten aangezien ik dat al had met minder weer geen voeding of bijverlichten zou dat toch doenbaar moeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je 75 gram van een auto zonder voeding?? Echt een goed plekje daar!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had 75gram goeie toppen en 25gram fluff voor in de spaghettisaus en wodca haha en dat zonder bijlichten voeding of speciale aarde :D

enige nadeel om hier te leven is dat een siesta in het weedkent bijna onmisbaar is met de hitte hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb daarnet nog eens tijd gehad om nog eens paar fotos te nemen,

plant heeft natte voeten gehad met vermoedelijk overvoeding met een te hoge ph als gevolg

hoe dan ook doet ze het beter dan de vorige plant :)

 

gallery_44125_18298_48495.jpg

 

gallery_44125_18298_106376.jpg

 

gallery_44125_18298_47718.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag plant gekliefd, en moet ze voor een nachtje verhuizen wegens omstandigheden, hopelijk regent het niet te veel vanacht maar ik vrees er voor

 

gallery_44125_18298_78284.jpg

 

gallery_44125_18298_17986.jpg

 

gallery_44125_18298_91832.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb net gedaan met knippen de toppen lijken compact maar op de weegschaal heb ik maar 60 gram terwijl het de plaats inneemt van 100gram, dit komt waarschijnlijk doordat ik geoogst heb wanneer alle trichomen milky waren en nog geen amber terwijl vorige plant gestaan heeft tot je er echt stoned van kwam toch ben ik behoorlijk tevreden over het resulaat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan niet echt een geurbeschrijving geven omdat ik bijna geen reukzin heb,

volgens een maatje van me rook je het wel tot op de gang maar dit kan ook van de nederlandse buurvrouw afkomstig zijn aangezien daar ook geblowd word

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...