Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

grow4funn

2E Ronde 36 X Ak47 Onder 4X600

Recommended Posts

Goedenavond iedereen .

toch ma al weer beginnen aan de volgende ronde .

de ruimte is 3.60 2.60 2.40.

Daar heb k 4x600 hangen .

softbox 1500 m3 afzuiger softbox 1000 m3 voor de inblaas en die zitten op de smscom twinfancontroller pro filter can lite 2000m3.

k heb gekozen voor de zaden van hy seeds 40 x ak 47 4 meer voor als er een paar afvallen .

ik zet er 9 per lamp in 11 liters .ik heb 2 stukken gemaakt in me ruimte van 240 bij 120 .

en k ga ze eerst een weekje laten voorgroeien in 1 liters dat ze even goed wortels aanmaken en dan denk k nog 2 weeken voorgroeien in de 11 liters ja ja het worden boomen.

De grond is van plagron grow mix voor de 11 liter en voor de 1 liters heb k de lichtmix k doe nie aan grond opwaarderen nieuw lijkt me toch beter .

k gebruik het plagron voedings schema .

5 liter canna terra grow 15 litter canna terra bloem en 5 liter green sensation 2 liter plagron terra roots en 2 liter enzymen.

bij deze ronde ga k ook de ph en ec meten dat heb k mn vorige ronde niet gedaan.

ma toch al een opbrengst van 70 g per plant als k da nu ook haal heb k niks te klagen.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes! Ben zeer benieuwd hoe die 1500m2 afzuiger het gaat doen in de warme dagen. Je had al getest met een lampje extra zag ik.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes! Ben zeer benieuwd hoe die 1500m2 afzuiger het gaat doen in de warme dagen. Je had al getest met een lampje extra zag ik.

ja en k heb voor de zekerheid nog een klijne buisafzuiger van 385 m3 als t echt te warm word .

ma k ga nu draaien van 2300 tot 1100 dat moet te doen zijn zolang de nachttemperatuur maar niet boven de 20 komt blijft t mooi 28 graden t scheelt ook een hoop dat mn ruimte groot is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schuif ook aan, zet 'm op!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt mij ook sterk dat de de temperatuur onder controle gaat houden met dat wat je nu aan afzuiging hebt hangen, maar we gaan het zien.

 

Hoe ga je watergeven?

Is het niet handiger om vijverfolie op de vloer te leggen?

 

Succes weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt mij ook sterk dat de de temperatuur onder controle gaat houden met dat wat je nu aan afzuiging hebt hangen, maar we gaan het zien.

 

Hoe ga je watergeven?

Is het niet handiger om vijverfolie op de vloer te leggen?

 

Succes weer.

heb al getest 28 graden en als de temp boven de 30 komt heb k nog een buizafzuiger van 385 m3.

water geven gaat gwn met de hand maar k maak in me vat elke x water aan voor 4 dagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt mij ook sterk dat de de temperatuur onder controle gaat houden met dat wat je nu aan afzuiging hebt hangen, maar we gaan het zien.

 

Hoe ga je watergeven?

Is het niet handiger om vijverfolie op de vloer te leggen?

 

Succes weer.

heb al getest 28 graden en als de temp boven de 30 komt heb k nog een buizafzuiger van 385 m3 als k nie zeker van me zaak was had k allang een grootere gekocht maar met die 2 samen heb k 1885 m3

water geven gaat gwn met de hand maar k maak in me vat elke x water aan voor 4 dagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey succes man mooie ruimte heb je en idd vijverfolie is geen overbodige luxe.

Laminaat kan ook stoffen afgeven op bepaalde temperaturen.

Hoorde een tip in de wandelgangen, of het waar is weet ik niet. Maar is wel een redelijk betrouwbare bron.

Koop twee bossen bloemen. Zet er 1 in je woonkamer en 1 in je kweekhok.

Als die in je hok veel sneller dood is, dan zit er iets van gif in je hok.

En hoelang doe je met je voedingswaren, want wordt dat zo niet te heet.

Daar had ik zelf namelijk vee problemen mee.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een bos bloemen in je hok zal een stuk sneller doodgaan in je hok denk ik want ze hebben geen wortels. In je woonkamer is het een stuk koeler en je hebt er geen HPS licht op schijnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey succes man mooie ruimte heb je en idd vijverfolie is geen overbodige luxe.

Laminaat kan ook stoffen afgeven op bepaalde temperaturen.

Hoorde een tip in de wandelgangen, of het waar is weet ik niet. Maar is wel een redelijk betrouwbare bron.

Koop twee bossen bloemen. Zet er 1 in je woonkamer en 1 in je kweekhok.

Als die in je hok veel sneller dood is, dan zit er iets van gif in je hok.

En hoelang doe je met je voedingswaren, want wordt dat zo niet te heet.

Daar had ik zelf namelijk vee problemen mee.

in het begin geef ik gewoon met de gieter en met de bloei ga k t vat aanmaken en dat is dan elke x voor 3 dagen

 

Even een vraagje k zaden besteld 25 meer kon niet nu heb k die binnen k direct 15 nieuwe besteld alleen op een ander adres maar nu heb k 2 x betaald van de zelfde rekening is dit een probleem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een rare vraag. Maar waarom gebruik je 2 soorten bloeivoeding?

 

Waarom zou dat een probleem zijn. Je had gewoon ff moeten mailen naar hun. Dan was alles in 1x op het adres binnengekomen. Ik heb 4x 25 daar besteld van een andere soort.. ff mailtje gedaan dat ik ze van 1 soort wou ipv 4 soorten. Toen kreeg ik een aangepaste bulk prijs per mail :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ze dat zijden in de gs en zo staat het ook op het kweekschema

 

Misschien een rare vraag. Maar waarom gebruik je 2 soorten bloeivoeding?

 

Waarom zou dat een probleem zijn. Je had gewoon ff moeten mailen naar hun. Dan was alles in 1x op het adres binnengekomen. Ik heb 4x 25 daar besteld van een andere soort.. ff mailtje gedaan dat ik ze van 1 soort wou ipv 4 soorten. Toen kreeg ik een aangepaste bulk prijs per mail :)

kijk eens aan goeie tip voor de vokgende x had k dat ma 4 dagen geleden geweten .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe gaat het met je kweek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook wel benieuwd, je had het over "als het maar niet boven de 20 graden in de nacht word" maar dat is het ruim geweest!

 

vind wel dat je op zn minst ff een lekbak had kunnen maken, vind het een nogal in elkaar geknutseld kamertje, en als je 40 dames met 4 lampies hangt is t al geen eigen gebruik meer en zou je t ook iets beter aan mogen pakken naar mijn idee..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiedag

vandaag 1 dag 18/6.

Ze staan nog in 0.7 liter potjes daar laat k ze een weekje in staan .

Dan gaan ze naar de 10 liters.

ik heb ze op de 1ste ontkiemt en de gene die goed waren heb k onder de t neon gezet 2x 80 w .

k had 43 zaden en er zijn er 41 uitgekomen .

ze staan nu onder 3 lampjes .

 

 

 

 

 

 

gallery_44094_18275_1483295.jpg

gallery_44094_18275_1567734.jpg

gallery_44094_18275_1693575.jpg

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan er mooi bij zo de kleine literpotjes in de grote liter potten. Succes daar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een rare vraag. Maar waarom gebruik je 2 soorten bloeivoeding?

 

Waarom zou dat een probleem zijn. Je had gewoon ff moeten mailen naar hun. Dan was alles in 1x op het adres binnengekomen. Ik heb 4x 25 daar besteld van een andere soort.. ff mailtje gedaan dat ik ze van 1 soort wou ipv 4 soorten. Toen kreeg ik een aangepaste bulk prijs per mail :)

zoals wat dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je nu echt serieus ze gewoon zo op het laminaat staan zonder vijver folie of iets er onder?? of komt dat nog? en je hebt ook alleen het rolluik dicht zo te zien :blink:

zal wel aan mij liggen maar sommige kwekers hebben echt overal schijt aan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom hokken bouwen als je direct kunt knallen?

 

mijn kamerplant staat trouwens ook gewoon op het laminaat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...