Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

klaver90

16 X 18 Liter Onder Gavita Pro 1000W (Amnesia Haze)

Recommended Posts

PH donner

er komt toch niet meer vanaf als je het op de kop hangt? daar heb ik nog nooit van gehoord

 

 

Met drogen op de kop met blad en al, blijft er veel meer aroma's en smaak en het zal niet zo snel te droog worden.

Bij een overdaad van amnees op de markt moet je je als kleine kweker onderscheiden anders kost je dat doekoe's en doekoe's staat gelijk aan grammen toch? :P ;)

 

Ik zei al , het is het verschil tussen leuren of trekken.

Op zoek naar een koper voor de $ die je wil of ze trekken het uit je handen.

 

Mijn 2 centen

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik knip mijn wiet altijd nat en heb er nog nooit mee hoeven leuren en over de prijs die ik er voor krijg klaag ik niet, integendeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis vraag en aanbod.

De prijs in die tijd kan een commercieel amnees 20% + zakken.

 

En geloof mij, er zit werkelijk een wereld van verschil tussen nat ,en droog van tak!

Edited by P H donner
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel simpel te testen ook, alles kleinknippen behalve een grote tak of 1 plant, die op z'n kop hangen. Grote/rotte bladeren weghalen. Ruik en smaakt sterker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PH donner

er komt toch niet meer vanaf als je het op de kop hangt? daar heb ik nog nooit van gehoord

 

Met drogen op de kop met blad en al, blijft er veel meer aroma's en smaak en het zal niet zo snel te droog worden.

 

Ik zei al , het is het verschil tussen leuren of trekken.

Op zoek naar een koper voor de $ die je wil of ze trekken het uit je handen.

 

Mijn 2 centen

 

Meer is niet alleen kwantiteit :innocent:

 

Enne PH dat had ik nou ook altijd, 1st zeuren dan keuren en ze willen ineens waar je helemaal niet aan kan/wilt voldoen want dit hebben ze al jaren niet meer voorbij zien komen, rare jongens soms :book:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal :)

 

Leuk om te zien dat er veel belangstelling is. Ik was zelf ook erg benieuwd naar het eindresultaat maar moest even geduld hebben tot alles netjes droog was.

 

Ik heb net alles gewogen en het eindresultaat is om precies te zijn 1021 gramm. Dus af gerond is het een Kilo :)

 

Ik hoopte stiekem al op een kilo maar omdat de temperaturen(zomer) niet top waren, en natuurlijk last had van spint zat ik te twijfelen. Maar het is gelukkig goed gekomen.

 

Ik ga van de week het hok reinigen en de cocos spoelen en nog wat nieuwe dingen kopen bij de Growshop voor de nieuwe ronden.

 

Hieronder een foto van de Kilozak.

 

gallery_44039_18272_692396.jpg

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je verslag stilletjes gevolg erg netjes gedaan je.hebt ze verdient

 

GR ABI

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice man! Mooie score! Het valt me echt op dat mensen met en gavita redelijk snel al die 1 op 1 halen.. Ik wil over een half jaar ofzo 3x 750 de lampen van gavita ophangen in een 300x150 tent

 

Weet je trouwens wat het verschil is tussen deze 2 behalve de prijs dan haha

http://klima-supplies.be/licht-techniek/gavita-professional-lightning/e-series/gavita-pro-line-1000w-double-ended-e-series-volledig-armatuur-lgpro10egavita-professional-lighting

 

En deze

http://klima-supplies.be/licht-techniek/gavita-professional-lightning/pro-line/gavita-pro-line-1000w-volledig-armatuur-lgpro10fgavita-professional-lighting

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Dries

Met een 3 x 1,5 tent kun je beter 2 x 1000 ophangen dat verdeelt het licht beter en de ene prijs is met een compleet armatuur dus met kap en plug and play de ander is een losse balast.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie score man!

 

@Dries_Grower, Die ene is het nieuwe model met een aansluiting voor de Master Controller.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooie score! Zo heb ik op aarde nog nooit gedraaid en ik vraag me af of dat ooit zal lukken.

 

Nice man! Mooie score! Het valt me echt op dat mensen met en gavita redelijk snel al die 1 op 1 halen.

Ja dat viel mij ook op, maar de meningen zijn verdeeld over waar dat aan ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar dan valt het alsnog wel heel erg op dat het wel heel veel met gavita word gehaald of met die super led van wietefras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat viel mij ook op, maar de super led van Wietefras was geen Gavita. En ook heb ik gezien dat de mensen die een 600watt lamp van Gavita hebben zoals Bosrand, niet 1 op 1 draaien. Daarom denk ik dat het vooral aan de hoogte van het wattage ligt, maar ik laat me graag corrigeren als ik er naast zit.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een DE (double ended 400V) lamp, zoals in de Pro Gavita armaturen zit, is efficienter dan gewone (220V) HPS bulbs.

 

Een DE bulb geeft iets van 2,1 umol/s/W, een gewone 600W HPS bulb iets van 1,9 umol/s/W en een 400W HPS bulb iets van 1,75umol/s/W. Dus dat is relatief 10% a 20% meer licht uit een DE lamp en dan zou dus theoretisch je oogst gemiddeld ook met dat percentage toenemen (relatief per Watt).

 

Maar goed, dat verklaart inderdaad ook niet alles, want ik had met een gewone 250W en 400W HPS ook 1 op 1 kweken. Wel op een Gavita eVSA overigens.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een DE bulb geeft iets van 2,1 umol/s/W, een gewone 600W HPS bulb iets van 1,9 umol/s/W en een 400W HPS bulb iets van 1,75umol/s/W. Dus dat is relatief 10% a 20% meer licht uit een DE lamp en dan zou dus theoretisch je oogst gemiddeld ook met dat percentage toenemen (relatief per Watt).

Dat is wel interessant, misschien moet ik dan toch maar eens een Gavita Pro 1000watt kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...