Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

klaver90

16 X 18 Liter Onder Gavita Pro 1000W (Amnesia Haze)

Recommended Posts

Bij elke waterbeurt krijgen ze verse voeding, dus ik gebruik geen voedingsvat voor de hele week. En ik heb zowat geen tijd om elke dag verse voeding aan te maken dus doe ik het liever om de dag.

 

Ik kweek op cocos en 1 van de voordelen daarvan is dat je (bijna) niet teveel water kan geven. Het is een luchtig medium dus 2 liter water op een 18 liter pot is geen enkel probleem. De wortels hebben als nog voldoende zuurstof. En daarbij is het goed om je cocos ook redelijk droog te laten trekken, niet teveel natuurlijk maar wel een beetje.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook op RFX en gewoon light mix met 18 ltr potten nemen ze bij een eb en vloed ook 1,5 a 2 liter op. Te nat is een fabeltje, zeker in dit stadium en met dit soort grote planten/wortelstelsel.

 

Succes met knippen!

Edited by Johnny_Sack
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Dus wees niet bang dat je planten stoppen met het geven van toppen als je de laatste weken alleen nog maar water geeft. Dit geven van schoon water is ook een vorm van stressen voor de plant, want de plant krijgt geen voeding meer en ze heeft nog geen zaad, dus is het logisch dat de plant alles op alles zet
om toch nog een bijtje te lokken
[al haar laatste krachten zetten op het maken van hasjklieren].

 

 

 

Worden wietplanten dan bestoven door bijen?

Het lijkt me dat wietplanten enkel bestoven worden door de wind.

Hoe krijgt een bij het stuifmeel van de mannelijke bloemen op zich, er is bij de mannelijke plant niks te halen voor de bij toch?

En bij de vrouwelijke wietplant lijkt me ook niet veel te halen voor een bij, die maakt toch geen nectar aan of iets dergelijks?

 

 

Succes met knippen Klaver!

Edited by bosrand

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Dus wees niet bang dat je planten stoppen met het geven van toppen als je de laatste weken alleen nog maar water geeft. Dit geven van schoon water is ook een vorm van stressen voor de plant, want de plant krijgt geen voeding meer en ze heeft nog geen zaad, dus is het logisch dat de plant alles op alles zet
om toch nog een bijtje te lokken
[al haar laatste krachten zetten op het maken van hasjklieren].

 

 

 

Worden wietplanten dan bestoven door bijen?

Het lijkt me dat wietplanten enkel bestoven worden door de wind.

Hoe krijgt een bij het stuifmeel van de mannelijke bloemen op zich, er is bij de mannelijke plant niks te halen voor de bij toch?

En bij de vrouwelijke wietplant lijkt me ook niet veel te halen voor een bij, die maakt toch geen nectar aan of iets dergelijks?

 

 

Succes met knippen Klaver!

 

haha jij bent grappig bosrand :jump:

volgens mij bedoelt hij niet letterlijk bijen

 

het is een soort gezegde zeg maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohh, nam het wat te letterlijk dus.

Thnx voor de verduidelijking, ik vond het een beetje verwarrend. :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie avond allemaal :)

 

De klus is geklaard en alles ligt in het net om te drogen. De geur was super sterk en kreeg redelijk brandende ogen haha.

 

Ik ben in 2 toppen een heel klein beetje rot tegen gekomen maar het stelde niet veel voor. De rest van de toppen zagen er gelukkig goed uit.

 

Bij de vorige ronde lagen er 5 lagen van het net vol. En nu liggen er 8 lagen helemaal vol, maarja het is natuurlijk afwachten wat er droog over blijft.

 

Wat ik al eerder had vermeld is dat de meeste toppen hard en compact zijn. Maar er zaten ook een paar toppen tussen die het te warm hebben gehad en waar torretjes uit kwamen waardoor ze iets minder compact zijn. Maar over het algemeen zijn de meeste goed.

 

Helaas heb ik even geen ruimte voor het droogtentje dus moet ik de bloei tent gebruiken als droogtent. Dus de start voor de volgende ronde moet een beetje uit gesteld worden.

 

gallery_44039_18272_1797378.jpg

 

gallery_44039_18272_138342.jpg

 

gallery_44039_18272_1256508.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAM!! goed gedaan man ben benieuwd wat er van over blijft

ik reken altijd op een onsje per laag als die goed gevuld ligt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mannen, ik ben zelf ook benieuwd. De vorige ronde lagen er 5 lagen helemaal vol en toen was het 860 gram droog. Nu liggen er 8 lagen vol. Maarja het blijft natuurlijk altijd de vraag wat er droog over blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij was het in het begin 75% en toch droogte het redelijk hard.. Was in 8 dagen droog

 

Gewoon clipfan tegen de wand aan richten voor genoeg luchtcirculatie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het toch altijd erg jammer.(bij kleine kweekjes)

 

Dat, het eindproduct na 9weken verzorging ,liefde ,passie en zweet .het binnen een a twee uur in het net word gepleurd.

Er komt zo veel meer uit, na hangen op der kop!

 

Het is soms het verschil tussen leuren en trekken.

Edited by P H donner
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat 1300/1400 gram een beetje teveel van het goeie is haha. Maar het zou natuurlijk wel super dik zijn.

 

Als het 900+ gram wordt ben ik al een blij man, het was natuurlijk een zomer kweek en de temperatuur waren niet top dus daar hou ik wel rekening mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je ver over de KG gaat deze ronde! miss zelfs wel 1300/1400

PH donner

 

er komt toch niet meer vanaf als je het op de kop hangt? daar heb ik nog nooit van gehoord

ik heb het ook eens gedaan nooit meer door gehaald
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door de wasmachine en die vriezer natuurlijk. Daarmee kun je binnen ook de winter nabootsen. :whistling

 

Mooie ronde Klaver, is het AH van soma of de/een amnesia stek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat bedoel je met nooit meer doorgehaald

nooit meer opbrengst mee gehad, zo duidelijk? ;)

 

@Klaver90, Heb je de nieuwe al staan? :popcorn:

Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sativied: bedankt man, ik haal amnesia haze stekken bij een stekkenboer vandaan.

 

@jack white: ik moet deze keer helaas de bloei tent gebruiken als droogtent omdat ik ff geen ruimte heb om het droogtentje neer te zetten. Maar zodra het droog is worden er weer nieuwe stekken in geknalt. Ik denk dat ik wel weer een verslag ga bij houden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...