Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dries_grower

Eerste Kweek 4X White Widow 400Watt

Recommended Posts

Oké ja dat was ongeveer 2 weken na het overschakelen naar 12/12 en zit nou op dag 58 12/12 dus dan zou ik nog 20 dagen moeten ongeveer.. Denk dat dat te lang is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik start met tellen vanaf ik de eerste witte haren spot.

 

Een WW gaat volgens mij tussen 50-60dagen zichtbare bloei, correct me if i'm wrong, heb haar nog nooit gegrowt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou vind ik het alleen nog vreemd dat in dezelfde plant, de ene top al aangeeft zo goed als klaar te zijn (60-70% bruine haartjes) en 1 van de hoofdtoppen misschien op 10-20% zit.. Als ik doorga totdat de hoofdtoppen klaar zijn worden die toppen die noual zo goed als klaar zijn niet overrijp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De toppen die klaar zijn haal ik er af en leg ik te drogen terwijl de rest nog wat kan rijpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké maar dan is het wel slim om alvast te beginnen met spoelen anders zitten de toppen die ik er bijna af kan halen nog vol met voeding toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal!!

 

D'r werd mij verteld dat deze top uitschieters heeft? Hij zegt ook dat deze meteen om moet anders ben ik te laat?

Als ik naar de haartjes kijk kan die makkelijk nog ff een paar dagen blijven staan.

Ze zitten nou op dag 60 zichtbare bloei

 

gallery_44791_18260_64928.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tweede of derde internode bloei zorgt altijd voor nieuwe witte haartjes

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snap niet helemaal wat je bedoelt.

Moet ik em nou omhalen of beter nog ff paar dagen laten staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tweede of derde internode bloei zorgt altijd voor nieuwe witte haartjes

Snap niet helemaal wat je bedoelt.

Moet ik em nou omhalen of beter nog ff paar dagen laten staan?

 

Zover ik het snap bedoeld hij het volgende :

 

Je planten zijn klaar om om te halen. alleen lijkt het niet zo omdat deze nieuwe witte haartjes heeft aangemaakt.

 

VOORDAT JE HAAR OMHAKT even op een PROFESIONEEL antwoord wachten haha

Zien er trouwen super uit!

 

Crystal

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop jezelf gewoon zo een juwelenmicroscoopje x60 en bekijk de trichomen, dan kun je zelf kiezen wanneer je oogst en wat voor uitwerking je zal krijgen, milky geeft meer zo een schizo/opgewekt/overdagwietje, amberkleurige trichomen meer zo een ik-kom-me-zetel-niemeer-uit-wietje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey allemaal het is eindelijk zover, de dames zijn allemaal omgehaald..

Nou heb ik volgens mij een probleem, ze hangen ondersteboven te drogen alleen de lv is 75% en krijg het niet lager het is in huis ook 75%.

Is een luchtontvochtiger een optie?

Zo ja is dit wat?

https://www.conrad.nl/nl/ef-881-luchtontvochtiger-15-m-225-w-001-lh-wit-561115.html?WT.mc_id=gshop&gclid=CIiMuL7D0ccCFcSRGwoduscDyA&WT.srch=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die luchtvochtigheid zakt wel hoor, de eerste dag of 2 verdampt het meeste vocht uit de planten, het restje gaat wat langzamer.

Met een ontvochtiger droogt het misschien wel te hard... je droogruimte gewoon goed ventileren door een filter en alles komt goed volgens mij.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik was van plan de luchtontvochtiger op 50% te zetten.

De luchtvochtigheid is wel iets gezakt naar 65% maar het ligt aan de lv in me huis want die is precies hetzelfde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het eind gewicht is bekend, 283 gram droge white widow..

Toch niet heel slecht voor de eerste kweek met zoveel temperatuur verschil en hoge luchtvochtigheid (80%) aan het eind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hele nette score man! Gefeliciteerd! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...