Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

De Zaak Johan Van Laarhoven.

Recommended Posts

je wilt niet weten wat voor ziek serieze kop de aanklager trok

toen die vertelde dat ook dergelijke situaties( hiv patient met net tentje)

criminaliteit aantrekt

en serieuze overlast veroorzaakt

mede gelet op de indicatoren

betrof het een professionele kwekerij........

 

probeer dan maar eens netjes in de bank te blijven zitten!

 

en die dr#pl#l bleef maar serieus kijken

terwijl er 3 rechters een beetje zaten te fronzen en te kijken naar 54 kilo misere.....

nee, natuurlijk was dat niet aannemelijk,

maar wel de letter van de wet :thumbsdown:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect als jij dan nog een koel hoofd kan houden!

 

Heb laatst maar gewoon opgehangen toen ik het P-burau hierzo belde...

Kneiter hard zeggen dat mijn moeder dan maar veel pijn moet leiden, omdat dat zo in een wetje staat... en wiet planten nu eenmaal verschrikkelijk kwaadaardig zijn..

 

Kan ik persoonlijk echt niet mee omgaan, dat de wetten zwaarder wegen als goed fatsoen en menselijkheid..

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was een zombie-aanklager hersendood gemaakt dmv MK Ultra.Duidelijk demoniseren van ernstige zieken.Zijn ze hier in het land van het Internationale Strafhof & het Vredespaleis erg goed in.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederwiet 2; Het lot van Johan en tukta van Laarhoven- http://thailandtref.com/nederwiet2-het-lot-van-johan-en-tukta-van-laarhoven/

 

Stuur Johan en Tukta een kaartje of een brief. Onder zulke omstandigheden is contact met de buitenwereld als zuurstof.

JOHAN VAN LAARHOVEN

 

Johan van Laarhoven (1422/58 D.7), Klong Prem Central Prison, Ngam Wong Wan Rd, Lat Yao, Chatuchak, Bangkok 10900.

MINGKWAN KAENIN (TUKTA)

 

Mrs. Mingkwan Kaenin, Central Women Correctional Institution, 33/3 Ngam Wong Wan rd. Lat Yao, Chatuchak Bangkok 10900

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spreekverbod geschorste aanklager geëist

 

 

AMSTERDAM -

De advocaten van de in Thailand veroordeelde oud-coffeeshophouder Johan van Laarhoven eisen een spreekverbod voor de geschorste officier van justitie Lucas van Delft. Ze willen het verbod omdat Van Delft zaterdag hun cliënt in een interview in NRC Handelsblad ,,zonder enige onderbouwing wegzet als crimineel''. Advocaat Gerard Spong: ,,Van Delft vindt blijkbaar alles geoorloofd om zijn eigen reputatie te redden.''

 

 

 

 

Van Laarhoven kreeg vorig jaar tot 103 jaar strafgevangenisstraf voor het witwassen van geld dat hij in Nederland verdiende met de verkoop van hasj en wiet. Hij was oprichter van de coffeeshopketen The Grass Company in Nederland.

 

Het Openbaar Ministerie is een onderzoek naar Van Delft begonnen. Hij wordt ervan verdacht dat hij vorig jaar bij de politie onder een valse naam heeft gemeld dat mensen van plan zouden zijn om hem te liquideren. In het interview in NRC Handelsblad erkent hij ,,ruiterlijk'' dat hij fouten heeft gemaakt.

 

Van Delft zegt dat hij zelf bij de politie is gaan melden dat hij om het leven zou worden gebracht, omdat hij niet langer tegen de stress van zijn werk kon. Hij is naar eigen zeggen sinds begin 2015 herhaaldelijk met de dood bedreigd.

 

De geschorste officier van justitie leidde de Nederlandse zaak tegen Van Laarhoven. Hij vroeg de Thaise autoriteiten een onderzoek naar de Nederlander te starten, omdat Van Laarhoven daar inmiddels woonde. De Thaise rechter veroordeelde de Nederlander uiteindelijk, omdat de verkoop van softdrugs in Thailand illegaal is. ,,Ook al gebeurde dat in Nederland, waar softdrugs mogen worden verkocht'', stelt Spong.

 

Van Laarhoven begon 35 jaar geleden een coffeeshop in Tilburg en opende in de loop der jaren nog drie vestigingen. Na zijn pensionering verhuisde hij naar Thailand. Inmiddels zit hij anderhalf jaar in Thailand vast, onder erbarmelijke omstandigheden, laten zijn advocaten weten. ,,De coffeeshops die Van Laarhoven oprichtte zijn nog altijd open en voldoen aan alle regels van de overheid.''

 

Het OM wil zaterdag nog niet ingaan op de eis tot een spreekverbod

 

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25156716/__Spreekverbod_geschorste_aanklager_geeist__.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Thaise rechter veroordeelde de Nederlander uiteindelijk, omdat de verkoop van softdrugs in Thailand illegaal is.

 

Die Spong kan lullen wat hij wil, maar het vonnis in Thailand ging niet over softdrugs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De man is gewoon genaaid door ze eigen regering.

Hij moet zo snel mogelijk vrij gelaten worden en schadeloos gesteld worden door zowel de thaise als nederlandse regering.

Echt een schande dit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Je kan lullen wat je wil', maar je gaat niet 50 man op 49 vierkante meter opsluiten, waar ze alle 50 in 1 gat in de grond moeten poepen en plassen. Dit staat haaks op de normen en waarden die wij hier t.o.v. gedetineerden hanteren.

 

Een morele standaard die getuigt van een naar ontbinding riekende mentaliteit!

 

Het OM moet zich rot te schamen en dient onmiddelijk alle zeilen bij te zetten om deze mensen, Johan en Tukta, uit het Thaise martelmoeras te bevrijden.

 

http://www.omroepbrabant.nl/?news/244057892/The+Grass+Company-oprichter+Johan+van+Laarhoven+doet+aangifte+tegen+geschorste+officier+van+justitie.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keten jezelf vast aan de voordeur van de 2e kamer. Dan vraag je aandacht voor deze zaak.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tibetaanse zelfverbranding met een wietgeurtje

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Je kan lullen wat je wil', maar je gaat niet 50 man op 49 vierkante meter opsluiten, waar ze alle 50 in 1 gat in de grond moeten poepen en plassen. Dit staat haaks op de normen en waarden die wij hier t.o.v. gedetineerden hanteren.

 

Een morele standaard die getuigt van een naar ontbinding riekende mentaliteit!

 

Het OM moet zich rot te schamen en dient onmiddelijk alle zeilen bij te zetten om deze mensen, Johan en Tukta, uit het Thaise martelmoeras te bevrijden.

 

http://www.omroepbra...n+justitie.aspx

Je kunt die ratten bij het OM geen menselijke waarden leren omdat ze geen mensen zijn. Als je dit iemand willens en wettens aandoet ben je geen mens.

 

En er zijn zo veel voorbeelden. Kosten wat het kost mensen kapot maken.

 

Keten jezelf vast aan de voordeur van de 2e kamer. Dan vraag je aandacht voor deze zaak.

tibetaanse zelfverbranding met een wietgeurtje

 

Doede zet zich tenminste ergens voor in. Jullie zijn maar een stelletje lafbekken die anoniem maar stoer komen lullen hier.

 

Zou je ook zo reageren als iemand in jullie omgeving dit overkomt?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas zie je dat buiten de cannabis wereld ook Johnny. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Tot ze zelf getroffen worden door het lot...

 

Respecteer wat doede probeert te doen, alleen is het trekken aan een dood paard. Stoners zijn te lamlendig en kwekers kweken vaak niet meer voor het ideaal maar voor de centen. Daarbij kun je er niet voor uit omen omdat de omgeving, familie / vrienden/ buren / werkgever jou dan direct veroordeeld tot paria / halve tamme of zelfs aan gaat geven bij de hermandad of mma.

 

De liefde voor het kweken van het door ons geliefde kruid zal altijd blijven maar er openlijk voor uitkomen en ervoor strijden laat ik aan andere over.

 

Ik blijf helaas liever de anonieme schijtzak die niet veroordeeld wilt worden door zijn omgeving...

 

Gr,

 

 

Worm

Edited by Worm
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Keten jezelf vast aan de voordeur van de 2e kamer. Dan vraag je aandacht voor deze zaak.

tibetaanse zelfverbranding met een wietgeurtje

 

Doede zet zich tenminste ergens voor in. Jullie zijn maar een stelletje lafbekken die anoniem maar stoer komen lullen hier.

 

Zou je ook zo reageren als iemand in jullie omgeving dit overkomt?

 

Ik heb Johan vorige maand een kaartje gestuurd..

 

alleen met kaartjes gaan we die man niet bevrijden ben ik bang

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind deze zaak ook bizar treurig, wat een schande en dan andere landen bananenrepubliek noemen, nou laat ik het zo zeggen, dat ik allang niet trots meer ben om nederlander te zijn..

 

Ik heb een tijdje terug van een zaak gehoord wat mijn hersenen deed spinnen, moest toen ook al gelijk aan Johan + vrouw denken.

 

Er zit een Nederlander vast in SPANJE!! voor verkrachting (hij was daar destijds als toerist ofzo) voor weet ik het hoeveel jaar + nog vele jaren te gaan...

Er was destijds DNA gevonden op slachtoffer wat niet van hem was, echter toch veroordeeld, nu blijkt het zo dat er in Engeland een verkrachter wordt opgepakt en ik weet niet precies hoe het precies gelopen is, maar zijn DNA werd gematched met die zaak van de Nederlander en wat blijkt, bingo 100% match.

 

En ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij heeft de Engelsman nog bekend ook.

 

Denk je nu dat hij vrij gelaten wordt?? NEE!! en het schrikbarende hiervan is NEDERLANDSE STAAT DOET NOPPES, meedere malen in het nieuws geweest en nu alweer "oud" nieuws. En dit betreft kant en klaar bewijs voor onschuld op DNA niveau (bekenning weet ik ff niet 100%) en in SPANJE.

 

 

Dit wetende, vrees ik het ERGSTE voor Johan, qua hulp of wat dan ook vanuit de Nederlandse staat. Ja ze helpen hem nog verder de klote in ja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 12 jaar onschuldig vastzat komt vrij, las ik gisteren.Hoop dat die een fikse schadenvergoeding krijgt vanwege vrijheidsberoving.

Edited by konopi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh excuus, dat heeft ie dan echt te danken aan de media, zelf had ie dat waarschijnlijk nooit gered.

 

Ben erg blij voor em in ieder geval. Geeft mij toch weer een beertje hoop voor Johan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...