Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

De Zaak Johan Van Laarhoven.

Recommended Posts

niemand die strijd om de shops te legaliseren?

dan let je echt niet goed op, al

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ontwijkt wederom de kern van hetgeen ik beweer en je vriend houdt heel wijs zijn mond

 

Ik ben groot voorstander van gedogen voor eigen medicinaal noodzakelijk gebruik, gekweekt buiten daar waar veilig.

En het wordt inmiddels gedoogd !

Nogmaals er is geen rechter welke jou veroordeelt zoals eerder door mij omschreven.

Hij veroordeelt wel voor honderden planten gekweekt voor zelf verrijking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap niet waar je heen wilt.

gedogen van medi kweek?

waar heb je het over.

er is maar 1 oplossing:

UIt het strafrecht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit het strafrecht halen gaat voorlopig niet gebeuren althans in dit land.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar ik heen wil?

Dat weet(je) drommels goed.

Er is voldoende jurisprudentie omtrent kweken voor "bewezen" medicinaal gebruik.

Dus hoezo uit strafrecht.Helemaal niet nodig voor echt medicinaal gebruikers

 

Ja dat roepen een aantal van de bekende; je weet(je) wel, die van de zelf verrijking met honderden planten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al, die plant hoort niet in het strafrecht thuis.Welke moron verzint het om een plant in het strafrecht te stoppen, ga je alleen maar problemen mee krijgen & het resultaat zien we dagelijks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Bij de bronnen onderaan dit artikel staat een link naar een rechterlijke uitspraak, op dit moment van schrijven een half jaar oud, waarin het OM in het ongelijk wordt gesteld. De politie had indertijd 5 wietplanten in beslag genomen. De rechter vond dat de politie onwettig handelde. Door de werking van jurisprudentie, wat inhoudt dat iedereen voor hetzelfde vergrijp op dezelfde manier bestraft wordt, zal een rechterlijke beslissing uit het verleden in de toekomst navolg moeten hebben. Met andere woorden: agenten mogen nooit een hobbykweker benadelen door inbeslagname als hij 5 of minder plantjes heeft en geen lamp gebruikt."

 

Dit is een passage uit een stuk van 2013.

Constant dat gezeik over legaliseren voor medicinaal gebruik.........stop daar toch mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al je vergeet een aantal dingen.Tis leuk zo jurisprudentie met 5 plantjes zonder lamp in je tuintje, maar hier in dit land hebben we 3 maanden redelijk weer & voor de rest hebben we 6 tot 9 maanden zeik weer met veel regen, koud om maar een plantje goed te kunnen laten groeien & bloeien buiten.Als je het goed doet, heb je binnen meer kans van slagen dan buiten zeker voor medicinaal gebruik.Wat je boven schrijft, gaat dus niet op voor de patiënt die binnen wilt kweken.

Trouwens niet alle soortjes doen het goed buiten.Je bent buiten aan de goden overgeleverd & als de buren klagen, ben je je planten alsnog kwijt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan begrijpen jullie niet waar de zaak hillebrand om gaat,

en vanwaar wij bezig zijn in gesprek met kamerleden

en waar een komende hoorzitting over zou kunnen gaan.

 

juruspredentie? wat bedoel je?

seponeren en 9a is totaal iets anders,

dus doe me is die ladingen graag......

 

jij spreekt namens mensen waarvan je de urgentie niet begrijpt

dus ga niet zeggen dat die zieke en bange mensen

graag voor het strafrecht staan.

 

en voor de rest snap ik niet waar je het over hebt.

 

 

Constant dat gezeik over legaliseren voor medicinaal gebruik.........stop daar toch mee

wablief? bekkie dicht of netjes blijven he?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is al met z'n allen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zieke mensen komen niet voor het gerecht met 5 plantjes want dat noemen ze gedogen

Zie alle jurisprudentie....

Ik hou ermee op want ik loop weer tegen dezelfde muur.

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 30 gram per dag gebruikt, heb je aan 5 plantjes niet genoeg.

 

Met andere woorden: agenten mogen nooit een hobbykweker benadelen door inbeslagname als hij 5 of minder plantjes heeft en geen lamp gebruikt."

 

Geldt alleen voor buiten meneer muur.

 

@Weetje

 

Of de kamerleden gehoor gaan geven is de vraag.Helaas spelen er teveel belangen mee, waar de patiënten niks aan hebben.Vergoeding, meerdere soorten aanbod etc is al een keer ter sprake gekomen, maar verder geen gehoor aangegeven.Ook heel belangrijk imo om medicinale Cannabis niet als laatste redmiddel aan te bieden, maar als eerste middel & mocht het niet werken, dan over te gaan op zwaardere middelen, maar ja dat gaat het ook niet worden, want velen zullen bij de eerste blijven steken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 gram per dag is geen medicinaal gebruik

Heb er wel een woord voor maar zal deze niet gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet wel welk woord je wilt gebruiken, maar je hebt ergens de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt mbt medisch gebruik.Er zijn personen die zelfs het dubbele gebruiken.Ook daar zou je het woord kunnen gebruiken als je niet weet waar de persoon aan lijdt.

Edited by konopi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Los van die 30 gram per dag, 3 gram per dag wordt al machtig lastig, zeker als justtie zegt 5 plantjes zonder lamp e.d. gedogen we, maar wel normale planten. En vervolgens NIEMAND mij de definitie van een "normaal" wiet plantje kan geven..

 

En moet een medicinaal gebruiker nou echt overgeleverd zijn aan het grillige klimaat in NL? Das net zo iets ala tegen een suiker patiënt zeggen misschien heb je een jaar rond insuline....

 

Moet een medicinaal gebruiker ze eigen wiet nu echt kweke? Een uitkomst voor sommige, een mega opgave voor andere... zie mijn ma t zelf niet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik heb al eerder gezegd;

 

Wanneer jij vanuit medicinaal oogpunt wiet nodig hebt dan ga je naar je behandeld arts en vraagt dit aan hem/haar

De arts dient een verzoek in bij de verzekeraar en deze wijst het verzoek af........(blijkt in de praktijk)

Je vraagt om een schriftelijke bevestiging van de afwijzing.

Vervolgens zet je een paar plantjes in de zomer, genoeg voor je behoefte.

En klaar.......oja ...er is geen rechter die jou, middels dit traject gelopen, veroordeelt.

 

Wat ist nou?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus voor een erkend ziektebeeld

een gedoogd medicijn?

voor een gedoogd medicijn

geen enkele vorm van vergoeding?

 

 

@konopi

dat last in line medication is inderdaad echt niet meer van deze tijd.

het kamerlid heeft wel een persoonlijke "klik"met dit onderwerp

hij heeft een kwekende neef waarvoor Bedrocan niet werkt.

dat scheelde ons een heel stuk introductie, :book:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mijn gedoog gesprek is men niet over het wattage begonnen

terwijl ik dit wel heb aangekaart.

volgens de indicatoren niet want het wordt als bedrijfsmatig gezien

en dit is 1 van de heikele punten die uit de hillebrand zaak moet blijken,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Advocaat-generaal Charles van der Voort is m.i. zonder meer verantwoordelijk voor het 'in een Thais martelmoeras manipuleren' van Johan en zijn vrouw Tukta en dient dientengevolge ontslagen te worden.

http://www.bd.nl/regio/tilburg-e-o/tilburg/advocaat-gerard-spong-heeft-het-verbruid-bij-bredase-hoofdofficier-1.5627080

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las iets bij de commentaren over het ontlopen van een aanslag van 5 miljoen, maar dan hoor je uitgeleverd te worden hiernaar toe.Schijnt op dit moment niet te kunnen ivm hoger beroep.Heeft het VOC hier antwoord op?

 

@weetje

Zou toch beter zijn als patiënten binnen kunnen kweken & het is een beetje erg belachelijk om als zieke dan als bedrijf aangemerkt te worden, moet je toch minstens een inschrijving hebben bij KVK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd onzin om op basis van apparatuur te stellen dat iemand professioneel bezig is...

 

 

Een vleugelpiano van 8 ton de woonkamer maakt iemand nog geen concertpianist

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...