Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

De Zaak Johan Van Laarhoven.

Recommended Posts

Stuur een kaartje of een brief naar:

 

Johan van Laarhoven (1422/58 D.7)

Klong Prem Central Prison

Ngam Wong Wan Rd

Lat Yao

Chatuchak

Bangkok 10900.

 

en zijn vrouw Tukta, doe dit bij voorkeur in het Engels

Mrs. Mingkwan Kaenin

Central Women Correctional Institution

33/3 Ngam Wong Wan Rd

Lat Yao

Chatuchak Bangkok 10900

 

Hoelang gaan we het nog pikken dat mensen in een Thais(buitenlands) martelmoeras worden gemanipuleerd.

Het is verkapte moord en getuigt van een kadavermentaliteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teken de petitie voor Johan van Laarhoven en zijn vrouw Tukta. En stuur hen in deze duistere dagen een kaarje of brief.

Je kunt ook tegelijk een protest naar de fractie voorzitters in de Tweede Kamer mailen.

 

Zijn nieuwe adres kun je hier vinden-http://justiceforjohan.nl/#parallax-sections-151

 

https://petities.nl/petitions/johan-van-laarhoven-moet-een-eerlijk-proces-krijgen-op-nederlandse-bodem?locale=nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is de Global commission on drugs al op de hoogte mbt de zaak van Johan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is de Global commission on drugs al op de hoogte mbt de zaak van Johan?

 

Maken die zich druk om vermeende witwassers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@konopi:

Ken je de betekenis van het woord "vermeend"?

Hij werd van witwassen beschuldigd.

 

A Dutchman arrested with his Thai wife last year in Pattaya after a raid that saw the seizure of more than 100 million baht in assets has been sentenced to 103 years in prison for money laundering.

 

Daarnaast waren er ook nog twee vuurwapens met munitie in huis.

Dat het drugsgeld betreft is slechts bijzaak.

 

Bestraffen voor belastingontduiking is een machtig wapen van iedere overheid.

Daarmee kregen ze zelfs Al Capone achter de tralies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vermeend is vermoedelijk, waarschijnlijk, zou kunnen, maar zeker weten doen we ook niet.Mijn inziens mag je daar niet op veroordeeld worden.

 

Las trouwens in de Bangkok Post dat het meer om de marijuana ging, dan om dat witwassen.100 miljoen Baht is 2,5 miljoen euro.Dat is toch een mooie verdienste voor een ondernemer.Je wordt hier door de belastingdienst wel in de hoogste schaal ingedeeld, want BTW mag er niet geheven worden + ook geen accijnzen.

 

schuld-door-de-tijd-470x222.png

 

Reden dat je belasting betaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al Capone werd wel in eigen land berecht. Dat is dus waar het hier om gaat.

Hij werd niet uit wraak in een Thais martelmoeras gemanipuleerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brief van Johan aan mij. Ondanks dat dit een persoonlijk brief is, heb ik toch gemeend hem te publiceren om een beter inzicht in deze schrijnende zaak te krijgen.

http://www.voc-nederland.org/2016/01/brief-johan-van-laarhoven-aan-doede-hebben-wij-nu-helemaal-geen-zelfrespect-meer/

 

Morgenmiddag om 15.30 een debat in de Grass Compagnie over het softdrugsbeleid oftwel het plantenbeleid.

Wie bepaald wat er wel of niet in je tuin mag groeien en wat jij voor je welzijn (hetzij recreatief, hetzij medicinaal of omdat je ze mooi in een vaas vind staan) eruit wil halen? De tuin-politie?

Gerard Spong, Paul Depla-burgermeester van Breda en oud rechter Frits Laauwaars zullen hierover, onder leiding van Filemon Wesselink, met elkaar in debat gaan. Dit alles is via een life stream met de Grass Compagnie te volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was hier bij aanwezig en heb enige zinnige interrupties kunnen plaatsen. Wat altijd weer jammer is, is dat je voor eigen parochie preekt. Zo'n debat zou beter op de Nederlandse tv. kunnnen plaatsvinden. Ondertussen rot Johan dankzij de Nederlandse overheid langzaam weg in deze hel.

http://www.bndestem.nl/regio/breda/burgemeester-depla-huidig-drugsbeleid-legt-rode-loper-uit-voor-criminelen-1.5609181

Share this post


Link to post
Share on other sites

De timing was ook wel erg korte termijn,

erg jammer dat er ondanks een goed budget

zo korte termijn gedacht wordt

 

ik hoop dat het op de juiste plaatsen toch nog tot wat nagallmen heeft geleid, Doede

het kwartje moet wel eens gaan vallen he?

 

Alhoewel ik wel erg bang ben dat alle partijen nu al uitgesproken hebben dat er pas in 2017 weer serieus over gedacht kan worden,

no time to waste!! zeker in medische zin.

 

2017 formeren en babbelen

dus misschien een eerste proefproject in 2018?

Laten we hopen dat er eerder zaken vlot getrokken worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het eerst over de medische boeg gooit bereik je veel meer mensen.Iedereen kan tenslotte ziek worden toch & de overheid laten blijken dat ze niet moeten laten inpalmen door de farmaceutische industrie, maar dat gaat alleen lukken als je veel groter deel van de samenleving kan bereiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dat is psies wat er gaande is konopi;

ontwikkelingen voor enkele patienten vorderen snel

transparant en al.....

in "samenwerking" met het OM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas is het medisch aspect geen prioriteit bij het VOC met als gevolg, dat je blijft doormodderen tot St.Juttemus & pasen op 1 dag vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is de hoofdreden geweest waarom ik moest separeren van het VOC

dus nee, van daarvan moet je je niet afhankelijk voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ik even duidelijk stellen dat wij als VOC absoluut voor opheffen van het verbod zijn en dat bij ons eigen teelt op de eerste plaats staat. Ook het medicinale aspect vind bij ons steeds meer weerklank, per slot van rekening ben ik ook een medicinale consument.

Ik ben zeer betrokken en zet mij dan ook zeker in voor de medicinale kant van de zaak. Ik zou een wat genuanceerdere kijk op prijs stellen.

 

Even terug naar de kern van dit item;

Artikel in Tilburgse Courant- http://tilburgers.nl/nederland-was-gidsland-maar-is-nu-hekkensluiter/

 

Debat in de Grass Compagnie-

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doede

 

Je schrijft "wij als VOC" en vervolgens is het ikikikikikikik

Wanneer geeft dat VOC van jou, immers het is constant ikikikik dus ik spreek jou aan, openheid van zaken v.w.b. de financieel jaarverslagen.

 

Voor eigen gebruik kweken i.v.m. serieuze gezondheidsproblemen hoef je alle heisa niet uit te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie weinig weerklank op site van het VOC voor het medicinale gebeuren, tenzij ik het in de bron moet gaan zoeken.Ook in je nieuwe schrijven naar de Leeuwarder Courant zie ik er weinig van terug.Zou met dit nieuwe jaar toch eens over een andere boeg gooien, zeker nu je aangeeft ook medisch consument te zijn.

Als die zogenaamde medicinale Cannabis van de apotheek niet werkt, waar gaan de mensen als ze zelf niet telen het dan halen, juist bij de shop, tenzij ze zelf kennissen hebben die het telen & waar was Johan eigenaar van, voordat die ermee stopte?

 

PS Zou die jaarverslagen maar gauw tevoorschijn halen voordat er eentje gek wordt jerkit.gif :likken: :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, Doede,

dat is toch echt een misvatting.

er komt inderdaad weer meer belangstelling bij het voc voor medi gebruik

maar dat kon ook niet anders, want die belangstelling stond op 0.

Ik heb de voc site laatst nog aandachtig doorgenomen en het woord medi gebruik komt er 1 keer in voor

als bijzaak.

2 jaar geleden sprak de lobyist nog uit dat deze belangen NIET werden behartigd binnen de lobbyrgrenzen

omdat het"mogelijk andere belangen zou schaden"

 

je weet dus dat dit niets met een nuance te maken heeft,

maar met de het primaire doel dat eerst de achterdeur geregeld moet worden.

 

enig meer aandacht voor een doodzieke rudolf zou ook gepast zijn,

maar hey, ook het voc moet roeien met de riemen die het heeft.

 

@ al green.

wat bedoel je met hoef je geen heisa uit te halen?

er stonden maar een paar mensen in de rechtszaal bij het meest belangrijke medicinale proces van vorig jaar.

dus ja, het is zeer belangrijk dat mensen zoals Doede, continue onrecht blijven oprakelen

want een ander kan het geen reet schelen, gezien de magere uittingen in het openbaar.

het is makkelijk te blaten vauit anonimiteit

zo laat de massa maar weer zien.

 

en ja, ik heb het laatst maar weer geopperd, dat jaarverslag,

maar ik ben bang dat er mij valse beloftes zijn gedaan

en het nooit de bedoeling zal zijn

om een jaarrekening openbaar te maken

want anders was het toch al lang gebeurt.

ik heb er met elkaar zo'n 6 keer om gevraagd.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ter illustratie punt 9 van mijn pleidooi, op persoonlijke titel en als VOC medewerker, bij de rechtbank te Leeuwarden.

 

9. De medicinale gebruiker.

In 2011 bleek ik een niertumor van 9 cm. te hebben,die vergroeid was met mijn hoofdader. Ik ben hier succesvol aan geopereerd en voor ‘de tweede keer’ ternauwernood aan de dood ontsnapt. Dientengevolge kwam ik in aanraking met wietolie, die mij werd aangeboden als preventief middel om eventuele uitzaaiingen voor te zijn. Ik ben deze materie(wietolie) gaan bestuderen en kwam er toen achter wat voor een geweldig medicijn dit was.

Het kan bv. helpen bij artrose- artritis-asperger- ADHD- borderline,-Crohn-depressie- slapeloosheid-Parkinson-chronische pijn-glaucoom-migraine-multiple scelerose-OCPS-reuma-spastische darmen-schizofrenie-spierspasmen-trauma-misselijkheid-kanker-fybromyalgie-wratten en diabetes.

Rick Simpson, een Canadees die mijn weten aan deze materie bekendheid heeft gegeven, toont in een protocol (2013) 28 bladzijden van getuigenissen van mensen ,die d.m.v. wietolie van hun kanker af zijn gekomen.

Kort geleden nog heeft de Amerikaanse regering onderkend, dat wiet een remmende werking op kanker heeft.

 

Ik wil wel stellen dat ik met dit schrijven absoluut geen valse hoop wil creëren.

 

Nu wil het geval dat er in Nederland minstens 10.000 medicinale cannabisgebruikers zijn en dit aantal zal evenredig stijgen met het bekend worden van de geweldige medicinale werking van wietolie.

Het zullen er weldra honderdduizenden zijn.

Ter illustratie;

Een vrouw heeft bv. last van slijtage in de knieën, kon dientengevolge slecht slapen en werd vaak midden in de nacht wakker van de pijn. Sinds zij de olie gebruikt heeft zij veel minder pijn en slaapt weer als een roos. Mensen met reuma in de vingers kunnen na wietolie gebruik weer piano spelen.

Mensen die in een terminale fase zijn beland kunnen dankzij de olie nog een kwalitatief dragelijk leven lijden. Mensen met epilepsie krijgen na gebruik praktisch geen aanvallen meer.

Mensen die d.m.v. wiet van hun kanker genezen.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Het is een wondermiddel. De hennepplant is een ontzettend rijke plant,met recht ‘een goddelijk geschenk’.

En een concurrent van de farmaceutische industrie, die m.i. een belangrijk element in de bestrijding van cannabis legalisatie is. Zij hebben er alle belang bij om, ten koste van de medicinale gebruiker, cannabis verboden te houden.

Dit blijkt o.a. uit het volgende;

 

Voor 1928 zat in 30 tot 40% van de medicijnen cannabis verwerkt!

In 1928 werd er al een Opiumwet (12 mei) aangenomen, waarbij aan de lijst van verboden middelen, marihuana en hasjiesj werden toegevoegd. Dit gebeurde niet op grond van gezondheids en veiligheids argumenten, maar onder druk van de farmaceutische industrie, politiek druk van andere landen en de opvatting dat consumptie slecht voor de arbeidsethos zou zijn. De farmaceutische industrie zag de bui al hangen.

Het is immoreel dat medicinale gebruikers hun constitutionele rechten,’ het recht op zelfmedicatie’, worden ontzegd.

Veel zieke mensen zouden graag een aantal planten, als medicijn, in hun tuin willen zetten. Dit wordt hen echter door de wetgever onmogelijk gemaakt. Je mag dus wel kamille, hondsdraf, salie of brandnetels uit je tuin halen,maar als je daar hennepplanten wil neerzetten voor je welzijn, dan wordt je dat onmogelijk gemaakt. Sterker nog, je wordt gewoon je huis uit gedonderd.

Je wordt dus door de overheid’ gedwongen om dure farmaceutische producten , met allerlei vervelende bijwerkingen tot je te nemen. Ik kom hier schrijnende gevallen van tegen. Wietolie heeft daarentegen helemaal geen schadelijke bijwerking.

Mensen die wanhopig zijn, omdat ze niet op medicinale basis een aantal planten voor hun eigen welzijn mogen verbouwen.

Het is een misdaad tegen de mensheid, die nota bene door de overheid in stand wordt gehouden. Wiens belangen worden hier eigenlijk gediend en dient niet altijd het belang van de patiënt voorop te staan?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Weetje,

 

Lekker zo'n clubje dat een valse belofte aan jou doet

 

Maar antwoord krijg je niet en dat zal ongetwijfeld een reden hebben. Waar denk jij dat de pijn zit?.......

 

En ik heb al eerder gezegd;

 

Wanneer jij vanuit medicinaal oogpunt wiet nodig hebt dan ga je naar je behandeld arts en vraagt dit aan hem/haar

De arts dient een verzoek in bij de verzekeraar en deze wijst het verzoek af........(blijkt in de praktijk)

Je vraagt om een schriftelijke bevestiging van de afwijzing.

Vervolgens zet je een paar plantjes in de zomer, genoeg voor je behoefte.

En klaar.......oja ...er is geen rechter die jou, middels dit traject gelopen, veroordeelt.

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat ik in het goede van de mens geloof

en dat blijf ik doen.

 

Doede, jou pleidooi getuigt eens en te meer dat jij je op een veel duidelijker en bindende toon durft uit te spreken m.b.t. medicinaal cannabis gebruik.

maar dat kun je niet gelijk zetten aan de mening van het voc.

 

het pijnpunt zit m, wat mij betreft in het feit dat als er teveel handen op 1 buik liggen

er handen prioriteit krijgen en handen achteraf gestald worden.

en het werkelijke pijnpunt zit m erin dat dit een metafoor is voor de hele groene scene,

 

Wacht je ff de uitspraak van Hillebrand af, op de 27e van deze maand,

ik hoop met gans mijn hart dat jij gelijk hebt,

daar werken "we:"ook hard aan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar reageer ook eens op de rest.

 

coffeeshops worden gedoogd. Niemand die strijdt om de shops te legaliseren

De wijze van kweken zoals door mij omschreven wordt niet berecht, dus ook gedoogd!

Dus vanwaar alle heisa?? Kweken voor medicinaal gebruik wordt gedoogd.

Neeeeee kweken van honderden planten t.b.v. zelfverrijking niet, en dat laten we zo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...