Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

De Zaak Johan Van Laarhoven.

Recommended Posts

Medewerkers van geheime inlichtingendiensten in het buitenland gaan het liefst met pensioen in Nederland. Zij beschouwen. op grond van heel veel kennis en ervaring, Nederland als het veiligste land ter wereld. Niet vanwege de fietspaden, maar omdat het rechtssysteem hier stukken beter werkt dan elders. Vooral waar het de eigen overheidsdiensten betreft en de controle van de rechterlijke macht daar op.

Deze zaak is een voorbeeld daarvan, en tevens een voorbeeld van het degenereren van de cultuur van het ministerie van V&J.

De OvJ in deze zaak maakt gebruik van het falende rechtssysteem in Thailand om het goed werkende systeem in Nederland te omzeilen. Deze route maakt het mogelijk om de mening van de OvJ, die onvoldoende steunt op feiten, via een omweg toch tot een straf te laten leiden, waar deze voor de Nederlandse rechter geen schijn van kans maakt.

Deze manoeuvre acht ik zeer schokkend voor de rechtsorde en ik begrijp niet waarom er vanuit het parlement steeds maar geen harde kritiek op deze procedure komt.

Wie heeft er contacten om dit eens op hoog niveau aan te kaarten?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chassie,

 

Ook jij kunt een mail sturen naar alle fractievoorzitters van alle politieke partijen.

De mail wordt door hun persoonlijk beantwoordt.

Dus ook jij hebt contacten op hoog niveau....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit verzoek heb ik aan alle fractievoorzitters in de Tweede Kamer gestuurd.

.........................................

 

 

Geachte fractie voorzitter,

 

Wie komt er op voor Johan van Laarhoven en een ethisch verantwoord rechtssysteem.

 

Dit schrijven behelst de zaak ‘Johan van Laarhoven’.

 

Deze man is ex –coffeeshophouder van o.a. de ‘Grass Compagnie’. Momenteel rot hij al bijna een jaar weg in een Thaise gevangenis -

http://www.voc-nederland.org/2015/04/wie-komt-er-op-voor-johan-van-laarhoven-oprichter-van-the-grass-company/

 

Door toedoen van Het O.M. zijn hij en z’n vrouw op slinkse wijze in een mensonwaardige Thaise cel gemanipuleerd. Het bewijs hiervoor wordt door t.v. Brabant geleverd.

Hij wordt verdacht van het witwassen van zwart geld, wat vooralsnog niet bewezen is. Hun optreden is dus puur speculatief en lijkt meer op platvloerse wraak dan op een goed onderbouwd bewijs.

Dat hij nu in een Thaise cel wegrot heeft hij waarschijnlijk te danken aan de zogenaamde ‘Herman Bolhaar’ strategie.

Deze verklaarde in een interview in VN, dat het O.M. altijd de rand opzoekt, door de bewijslast buitenproportioneel op te blazen om zodoende de verdachte maximaal in het discredit te brengen.

Zo als zo vaak, zijn zij ook nu weer finaal over de rand heen gekieperd.

Het enige wat het O.M. behoort te doen is zich te baseren op concrete waarheidsvinding, niets meer en niets minder.

De tweede kamer dient aan deze onverkwikkelijke handelswijze zo snel mogelijk een eind te maken daar het ten koste gaat van de Nederlandse rechtspraak. Het is nl. niet de taak van het O.M. om op dergelijke wijze de democratie en de Nederlandse rechtsstaat te ondermijnen.

 

Zie ter illustratie hoe een Nederlandse politie delegatie zich in Bangkok manifesteert- http://www.misdaadjournalist.nl/2015/08/om-breda-geen-commentaar-op-verhaal-over-de-nederlandse-delegatie-in-bangkok/

 

Bovendien staat het Thaise gevangenis systeem haaks op de menselijke waarden en de morele standaard, die wij in Nederland t.o.v. gedetineerden hanteren en is alleen al daarom onacceptabel.

 

Zijn Thaise vrouw, Toekta, heeft met Johan zijn zaken al helemaal niets te maken en is ook zwaar de klos evenals hun twee kinderen van 6 en 12 jaar.

 

Als reactie op dit mensonwaardige gebeuren heb ik een kritisch stukje voor het VOC geschreven-

http://www.voc-nederland.org/2015/08/het-morele-debacle-om-onderdeel-van-het-criminele-circuit/.

 

Het zou u als verantwoordelijke volksvertegenwoordigers sieren als u zich zou willen in zetten om aan deze onverkwikkelijk zaak een einde te maken, om er voor te zorgen dat Johan en zijn vrouw zo snel mogelijk uit deze hel verlost worden zodat zij in Nederland de behandeling van hun eventuele zaak kunnen afwachten.

 

Laten we het blazoen van een rechtvaardige en waardige rechtsstaat, in het algemeen en in deze zaak in het bijzonder,niet langer laten bezoedelen.

 

Zorg dat Johan en Toekta uit deze hel verlost worden!

 

Hopende dat u zich voor een moreel verantwoordde, een Nederlands waardige, rechtsgang wil inzetten,

teken ik hoogachtend,

 

Doede J. de Jong.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar José Manuel Barroso doorsturen. Dat is uiteindelijk t enige antwoord dat telt..

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die is net zo corrupt als zijn andere vriendjes.Die brief verdwijnt in de openhaard of steekt zijn sigaar ermee aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De staat stelt zich op het standpunt dat de zaak nu onder de rechter is en dat zij zich er dus niet in kunnen mengen. Dit is natuurlijk jereinste flauwekul.

Zij zijn volledig verantwoordelijk voor het in de Thaise cel manupileren van Johan en z'n vrouw Toekta en dientengevolge verplicht er voor te zorgen dat zij daar ook weer zo snel mogelijk uitkomen.

 

Actuele informatie betreffende de zaak 'Johan van Laarhoven'.

 

http://www.bd.nl/regio/tilburg-e-o/tilburg/advocaten-van-coffeeshophouder-johan-van-laarhoven-geven-lesje-gedoogbeleid-aan-thaise-delegatie-1.5168767#.VdWMLedBqRw.twitter

 

http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2015/8/Oprichter-coffeeshops-ruim-jaar-in-Thaise-cel-2674081W/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb jij de staat onlangs op een waarheid kunnen betrappen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nederland was en is nog steeds koploper in de wereld slavernij, een slaaf was toen duurder dan vandaag het geval is!

 

De Fransen, Spanjaarden en Engelsen konder er ook wat van. Losstaand dat de Zwarten hun eigen volk ook verkochten aan de Blanken.

 

Maar Nederland, wat een land leven wij in zeg. Arbeit macht frei, hoe je het wend of keert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een beetje hetzelfde als te beweren dat als er maar lang genoeg aan je kop word gezeurd dat je op een gegeven moment op een punt komt dat je toch toegeeft. Allemaal onzin dus..

 

Ik weet dat ik in deze gewoon feitelijk gelijk heb, niet omdat het een mening is maar omdat de vergelijking die ik maak lineair staat aan het onderwerp.

 

Ik maak deze vergelijking trouwens vrijwel altijd als het om overheid en politie gaat, want er valt met niks anders te vergelijken waarmee je de spijker zo belachelijk accuraat op zijn kop slaat als met deze.

 

Ik zou graag een tegen argument van je krijgen met daarin een betere vergelijking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopelijk maken we de legalisatie nog mee het gehele verhaal gevolgd hierzo.Hoop doet leven.Bitcoins inzamelen zag ik laatst ergens voor proceskosten voor iemand,ze belasten je met belastingen :hug:verder no comment.groeten potch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel reactie krijg ik hier niet op mijn vraag.Ik had van horen zeggen dat je als buitenlander geen eigendom mag hebben in thailand.Weet iemand dit of is dit maar een gerucht?Man zal zoals iedereen belasting hebben betaald maar ze noemen dat een herziening ivm met belastingen en dan zeggen ze O maar dat jaar had u te weinig betaald.Benieuwd wat er gebeurt indien boete betaald is?Ik volg het hier wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pol pot..? ben jij het? wat is de vraag nu precies want je komt een beetje onduidelijk over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb ik niks over gehoord of gelezen Potch; een evt crowdfunding!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...