Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Moerasgeest

De kutste smoke muziek verkiezing

Recommended Posts

Haha idd Johan! Je moet eens GOED luisteren naar hardcore, draai eens 20x achter elkaar het zelfde liedje, dan begin je het steeds meer te begrijpen en te waarderen.

 

20x hetzelfde liedje... ja maar met de meeste muziek begin je het dan wel te "begrijpen en waardere". Waarom denk je dat al die top40 nummers zo populair zijn... alles wordt eindeloos herhaald.... Egt goeie muziek moet je meteen kunnen waarderen, dan is het meestal ook chill om stoned naar te luisteren. Ikzelf hou van metal en ook af en toe wat jazz. Speel zelf basgitaar en bedenk af en toe zelf ook wat muziek en kan niet tegen al die computergegenereerde kutherrie die ik af en toe hoor. Hardcore, trance, allemaal even onorigineel en hersenloos. Zit totaal niks muzikaals in, de meeste dj's weten helemaal nieteens muzikaliteit is laat staan dat ze ooit muziekles hebben gehad. Iedereen kan (de een wellicht wat beter en sneller dan de ander, maar ik vind t allemaal kut :angry: ) sampletjes achter elkaar stoppen en t dan op een cd gooien.

 

WoodyWeedpicker schreef:

Muziek is naar mijn mening AMBACHT. Dit betekent dat het met de handen gemaakt moet zijn en met behulp van ambachtelijke instrumenten zoals drums, gitaar, xylofoon enz. Hieronder versta ikzelf geen hardcore.

Ik vind dit krachtloze muziek. Het is stevig maar niet met de handgemaakt en dat vind ik zo jammer aan Hardcore, trance en dance. Het bevat leuke melodieën maar het is een kwestie van op de computer in elkaar zetten en klaar is kees. Ik heb het een jongen zien doen met een programma en het klonk nog goed ook.

 

Ben het totaal met hem eens. Ik wil tegen al die DJ's en de mensen die naar hun muziek zeggen: pak een instrument en probeer eens een liedje te leren. Wedden dat je t daar veel moelijker mee zal hebben dan met sampletjes plakken. Ook vergt muziek maken met instrumenten kennis van muziek, toonladders en andere theorie. Deze kennis hebben DJ's zeker niet. Zonder deze muzikale kennis, is het heel erg moeilijk om goeie muziek te maken. Samples gebruiken in je muziek is opzich niet erg, als het wat toevoegd, maar als je ALLEEN MAAR samples gebruikt....... waarom ben je dan muzikant.....????? :|

 

Hoop niet dat ik nu mensen heb beledigd, maar dit moest ik ffe kwijt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat nieuwe plaatje van dat kleine duitse ettertje over die krokodil. Krijg ik spontaan epileptische aanvallen van gecombineerd met heftige buikloop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje oude posts uit de sloot halen zegmaar, maarja

 

ik hou het bij alle soorten metal en alles waar core achter staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roy Raymonds - knal rooie rubberboot !!!

 

... zonder enige twijfel.....karnavalsmuziek in het algemeen maakt me best wel misselijk!!.... ;)

 

apres-ski troep daar word je pas gek van...

haha ja dat is erg gelijkaardig attitude!! :D

daar moet je je echt lazarus zuipe :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom is iedereen tegen muziek die gemaakt is door dj's!?.. Ik zal nooit als het niet hoeft trance of hardcore gaan luisteren want ik vind het echt kut, veel te eentonig en simpel. kwordt helemaal gek als k het hoor.

 

Ik luister wel vaak drum n bass en dat blijft voor mij echt de beste muziek, ondanks dat daar ook geen echte instrumenten worden gebruikt (bestaat wel trouwens, is echt maf ;)). In drum n bass ontdek k wel een goede beat en meer samenhang met de andere geluidseffecten.. maarja ik denk dat dit per persoon flink zal verschillen.

 

Ik vraag me nu af wie carnavalsmuziek eigenlijk wél relax vind tijdens het blowen :P zuipen is echt de enige optie ja :D

Verder kan k echt niet luisteren naar frans bauer en al die andere verwante vervelende nederlandse popartiesten, laatst nog een keer aan moeten horen toen k echt al helemaal van de kaart was.. serieus ik had echt plannen om die hele stereo in elkaar te trappen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

morbid angel en veel andere death-metal bandjes bezorgen mij geen relaxt gevoel wat ik zoek tijdens het blowen......

 

 

ik hou dus niet van die krakelingen-jager zangers met hun gebrul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RobinL

Geen Nederlandstalig, geen hard-zooi (-core, -rock, -style, -dance, -trance, enz.). Het beste vind ik toch nog steeds Coldplay. Als ik coldplay luister @ stoned dan is het super relaxt, luister ik het als ik nuchter ben dan wil ik smoken :verrygood.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jahbless

zooi als trance hardcore en die dingen :verrygood alles wat hard en snel gaat is NIET chill tijdens t smoken... ok uitzondering op rock/metal, als t maar niet "TERING" hard gaat :smoke

 

Roots Rock Reggae :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij geen urban muziek tijdens het smoken :verrygood Ben toch meer van de hardere dance stromingen zoals hardstyle, hardcore, drum 'n bass en niet te vergeten flinke tekno :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

nederlandse muziek is voor mij out of the question, deprimerende teringzooi.

Daar ga je spontaan zelf moord van doen.

-fikkie komt onder de auto

-papa loopt te snel

-je foto word verscheurd (das in mijn geval geen ramp) :)

-manuela gaat ook dood

enz enz enz

en heb ik het nog niet gehad over al die rode rozen <_< :specool :rofl

en moet je die fans zien!!!!! zijn meestal van die corky typetjes (life goes on)

Edited by citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

jan smit enz enz enz <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
boenkkeboenkeboenktonkboink hardcore is zo kut, is het weer een rage waar alle nOobs aan meedoen, ga een kwartiertje achter de comp zitte en dan heb je zo een hele boenkkeboenkeboenktonkboink hardcore cd in elkaar gezet, dan is het geen muziek meer, muziek word gemaakt door artiesten, als je goed met de comp overweg kan, ben je duidelijk geen artiest.  Mijn mening.... schiet me a.u.b. niet dood.. r.i.p. theo

 

gr Bart

Achja dit zeg ik ook al een poosje. Je hebt helemaal gelijk! Ga met deuren slaan ofzo dat klinkt nog beter, het echte is toch echt goede hip hop. En wat je ook terecht zegt dat elke noob eraan meedoet die rage en het hele lonsdale nazi gebeuren eromheen vind ik ook maar niks.

 

 

lonsdale heb ik een hekel aan, vooral aan de muziek die erbij hoort, bij blowen moet je dus geen hardcore ofzoiets opzetten. Zet lekker Jammin op van Bob Marley, dan gaat het geheid goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

shaggie :whistling

 

 

Zonder joint als verschrikkelijk irritante kutherrie en met een joint abrupt een bad trip

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha de meest nare muziek die ik me kan voorstellen, en die ze waarschijnlijk ook in de hell draaien (ervan uit gaan dat dit bestaat) is carnavals en ski hut muziek! Krijg spontaan uitslag op mijn huid ervan blgh!

 

De meeste doorsnee comerciële kutcrap op mtv is ook niet om aan te horen. Meest relaxte blowmuziek is van die ouderwetse zwarte blues en natuurlijk reaggea, alpha blondy of bob marley is altijd goed! Rastaman vibration yeah!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies, rastaman vibration, positive :P

of Jerusalem van Alpha Blondy :whistling

 

maarja, Pimpin Aint Easy - Big Daddy Kane of van die metal shit is echt niet om aan te horen nuchter, dus stoned al helemaal niet :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn muziek smaak is gruwelijk breed. Ik luister van hardcore met die foute trainingspakken tot hardcore met die hanekammen. Maar ook veel blues, jazz tekno breakcore. Van alles eigenlijk. Ik heb een grote hekel aan de commerciele crap muziek die je doorgaans op mtv en tmf ziet. Muziek moet iets artistieks hebben, gevoel en emotie. Maar carnavals muziek spant echt de kroon blgh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...