Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
heddegidagezeet

1 X Toppen, 1X Fimmen, Lst, Supercroppen Of Kerstboom Voor Grootste Opbrengst?

Recommended Posts

Hoi,

 

Vandaag is mijn zaadje critical uitgekomen. Ik heb een 22l pot, geschikte grond, voeding en genoeg plaats. Op welke manier kan ik met deze middelen de mooiste oogst verkrijgen volgens jullie zonder te eindigen met honderden miniknopjes? m.a.w. ik zoek een techniek die mijn opbrengst verhoogt zonder m'n knoppen te reduceren tot popcorn.

Deze plant begint te bloeien begin augustus dus ik heb ongeveer 7 weken de tijd om haar te modificeren. Vorig jaar heb ik er niets aan gedaan (kerstboom) en toen leverde deze strain zon 95g op. Dit is niet slecht maar dat kan volgens mij stukken beter?

 

thanks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier op het forum vinden ze het leuk als je je eerst voorstelt in de Wie-is-Wie Sectie..

 

Zet haar op een plek waar veel zon is om te beginnen, veel heb je niet in de hand als je buitenkweekt. Voor de rest kan je nog zorgen voor een goede grondmix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen of fimmen lijkt me al geen slechte start, tenzij bij autoflowers denk ik dat je zo je opbrengst altijd wel zal verhogen. Plant kan immers breder gaan en optimaler licht opvangen. Met supercroppen heb ik zelf geen ervaring.

Verder kan je ook dieven om fluffy topjes te vermijden en te zorgen dat de plant zijn energie in de grote hoofdtoppen steekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...