Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

highlife, dat was ik dus eerst ook van plan. maar na wat overleggen zijn we toch bang geworden

dat zo'n ingreep juist tot herma's kan leiden? hoe dan ook, ze staan onder extra streng toezicht.

als ik een banaan zie gaan ze eraan, dan ga ik niet alleen de tak weghalen waar het opzit...

heb zo'n vroegbloeier trouwens nog nooit eerder gezien bij de grapefruits, dit moet wel een heel bijzonder pheno zijn!

 

usherwood, ja jij bent niet de enige! die goldrush gaan het helemaal waarmaken hoor, let maar op.

heb dan ook niet voor niks de soort sterkt gepromoot. het feit dat de eersten al gaan bloeien bij mij en wiet61

zegt al genoeg over de afbloei tijd, die is gewoon precies op tijd!

en wacht maar tot die knotsen eraan hangen! :yummy:

 

fluiter, no hard feelings! ik blijf altijd feitelijk hier, ik speel niet zo snel op de man hoor

weet ook zeker wel dat je er verstand van hebt. als ik jou plan zo doorlees klopt het gewoon als een bus.

de volgorde van werkzaamheden is zeer belangrijk en dat heb jij al helemaal goed uitgedacht.

en als je dat niet goed doet loop je heel het jaar achter de feiten aan :likken:

 

wiet61, ja je hebt compleet gelijk gehad met die magnesium.sinds ik dat er bij heb gegooid gaat het stukken beter.

had eerst maar iets van 50 gram gebruikt ofzo maar nu heb ik overal een paar ons bij gegooid en dan werkt het

pas echt goed! blijft moeilijk om de gebruiksaanwijzing te vertalen naar ganja haha.

telkens beetje proberen en extra gebruiken als het goed blijft gaan :whistle:

de easy sativa duurt nog heel even hoor voordat die gaan bloeien, die lopen ongeveer 2 weken

achter op de heribei... kunnen ze nog even knallen met dit mooie weer toch?

 

johnny. ik heb hier nog geen bananen gezien hoor. heb sommige lelijke stekken al wel weggehaald,

maar metsommige kijk ik het voorlopig nog even aan..

bij mij staan trouwens ook alle heribei pheno's al te bloeien :specool

 

hack, nog even 2 weekjes wachten! :whistle:

ben ook erg te spreken over de soorten van female seeds hoor. maar zal nooit een soort op de verkeerde

manier promoten. als ze eind september afbloeien zeg ik niet dat ze begin/half september klaar zijn.

easy is gewoon minstens 2 weken later dan de heribei's en dat is juist het mooie toch?

de periode tussen die 2 soorten overbrug ik dus met die goldrush! die pheno's vallen daar perfect tussenin.

met een paar uitschieters tot eind september natuurlijk..

heb dat vorig jaar ook gezien die groeispurt.. bijna een meter erbij, in een week, toen bij die goldrush in het bos!

 

gorilla, juist je slaat de spijker op z'n kop. op het moment ben ik evenveel eigenaar van deze wiet als jullie!

weet het dan wel weer te staan natuurlijk :lol:

maar ik ben nu al als de dood dat bijvoorbeeld de AF keihard geroofd gaat worden.

die duinspot is nog redelijk veilig geloof ik... al zijn we daar ook nog wel eens betrapt vroeger!

....en dan heb je ook nog de rippers die hier vrolijk meelezen natuurlijk...

hoooi rippers! die stilletjes meelezen!! :welcome: :lol:

 

 

heb trouwens een plekje gevonden voor mijn s5 deze winter!

dus direct een mooi plantje aan stukken geknipt voor een aantal stekken :innocent:

gallery_28379_18232_6450005.jpg

 

gallery_28379_18232_3244110.jpg

 

 

word vervolgd..

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is het fuck ejb die homo lult dus uit zijn nek. Ik weet niet of dat wel zo mooi is, dan had ik net zo goed PP kunnen zetten, maar over de groeikracht ben ik erg te spreken, nu nog de bloei. Ik heb ze voor het eerst dit jaar dus dan moet het maar een mooie worden :D

 

Ik heb nu enkele jaren het verschil gezien tussen stekken en zaailingen, maar zaailingen knallen veel beter op guerilla.

Veel sterker wortelstelsel dus de rest spreekt voor zich.

 

Dan moet ik die goldrush ook maar eens proberen dan, maar ik moet gewoon geen fluffy pheno's ertussen hebben dus kijk jij maar uit straks is de helft kut.

 

Maar goed, compacte soortjes die je onder je reet vandaan rotten is ook dubbel ruk dus altijd kiezen uit de kwaden. Het weer moet mee zitten dan maakt de strain geen moer uit.

Edited by HackTheSystem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dan is het fuck ejb die homo lult dus uit zijn nek. Ik weet niet of dat wel zo mooi is, dan had ik net zo goed PP kunnen zetten, maar over de groeikracht ben ik erg te spreken, nu nog de bloei. Ik heb ze voor het eerst dit jaar dus dan moet het maar een mooie worden :D

 

Ik heb nu enkele jaren het verschil gezien tussen stekken en zaailingen, maar zaailingen knallen veel beter op guerilla.

Veel sterker wortelstelsel dus de rest spreekt voor zich.

 

Dan moet ik die goldrush ook maar eens proberen dan, maar ik moet gewoon geen fluffy pheno's ertussen hebben dus kijk jij maar uit straks is de helft kut.

 

Maar goed, compacte soortjes die je onder je reet vandaan rotten is ook dubbel ruk dus altijd kiezen uit de kwaden. Het weer moet mee zitten dan maakt de strain geen moer uit.

 

Hack het zal altijd moeilijk zijn welke soorten we moeten pakken , het ligt er ook veel aan wat voor weer het is en wanneer , hier die klote regen gooit veel roet in het eten .

Je moet van alles wat zetten , en veel als het kan ,dat heb je altijd een goede oogst , dat van die easy sativa,s had ik ook niet verwacht , ik hoop dat ze vlug gaan bloeien anders word het wel eind okt eer ze klaar zijn , wat betreft de plant ,die is heel mooi en groot , en groeit als geen andere , als er nu ook goed van geoogst kan worden al is het okt , dan geeft het nog niks .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er geen alternatief op goldrush? Ik kan er niks aan doen maar als ik een akkertje 50 weg zet wil ik wel 50 compacte bomen en geen fluf troep want dan kan ik net zo goed weer met Denen aan de haal alhoewel in de mais kun je leuk spelen op z'n Deens. De genetica is ruk om mee te kruisen maar voor een snelle gram zijn ze wel ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Easy is bij mij net begonnen met bloeien, gold rush daarin tegen bloeit nog niet. :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whuahahaha Johnny ik zweer het je, je lult uit je nek man!

 

Dit is echt de omgekeerde wereld wat gebeurd er toch allemaal bij jou!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is echt zo.

 

Goldrush hebben wel wat achtergelopen maar zitten nu op 1,5 meter. Weet niet of het daar aan ligt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vast en zeker. Denk toch wel dat ze de 2 meter aan moeten tikken willen ze vanuit volwassenheid bloeien anders heb ik altijd het gevoel gehad dat ze het uitstellen om nog die laatste cm's te halen.

 

Ik ga volgende week weer bij mijn easy's kijken. Hoop dat ze dan 2,5m zijn

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt wel alleen 2 meter is wel wat veel. Vroeger toen ik binnen nog kweekte en met zaad werkte zette ik ze altijd meteen op 12/12. Ze groeien dan zeker week of 4 door omdat ze eerst volwassen moeten worden.

 

Was nog wel in het prille beginstadium de bloei bij easy's. Op de site van female seeds lees ik over een dude in engeland waar ze pas eind augustus gingen bloeien. Dan kun je inderdaad beter PP of S5 zetten of zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Klopt wel alleen 2 meter is wel wat veel. Vroeger toen ik binnen nog kweekte en met zaad werkte zette ik ze altijd meteen op 12/12. Ze groeien dan zeker week of 4 door omdat ze eerst volwassen moeten worden.

 

Was nog wel in het prille beginstadium de bloei bij easy's. Op de site van female seeds lees ik over een dude in engeland waar ze pas eind augustus gingen bloeien. Dan kun je inderdaad beter PP of S5 zetten of zo.

 

De mijn e zijn ook in bloei gegaan , ook nog in het begin maar toch .

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat allemaal lekker! de bloei begint bij vele al lees ik! bij mij zijn de meeste ook al lekker begonnen

en de goldrush wil ik volgend jaar ook zeker een plant of 5/10 van. eerst dit jaar eens afwachten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes hebben gisteravond genoeg water gehad denk ik zo. Containers zullen ook wel mooi bijgevuld zijn.

 

Ben benieuwd luff!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hack, ongelooflijk dat je de easy sativa en de goldrush nog tot in de bloeimaand aan het afkraken bent..

en dan begin je ineens weer over deense genetica?

voor zo ver ik kan zien zijn de goldrush planten de enige fems die een beetje op tijd in bloei zijn geschoten.

de easy sativa's zijn idd iets wat laat in bloei maar dat doen ze al jaren, niets nieuws in vergelijking met mijn eerdere ervaringen.

verder zijn er maar weinig slechte pheno's in de goldrush hoor, heb hooguit een aantal slechte planten gehad.

wacht nou nog maar even rustig af, dan zal ik jou nog wel eens overtuigen :likken:

en die AF, meen je dat serieus? daar zit geen brood in man. moet je eens zien hoeveel moeite wiet61 en ik daarin hebben gestopt,

en we zullen het er nooit meer uit krijgen! :rtfm:

 

johnny, idd de omgekeerde wereld :likken:

maar het maakt alsnog niet zo uit wat er nu begint met bloeien en wat er over 2 weken begint.

het gaat erom dat je oogstmaand goed verspreid is met zoveel mogelijk soorten.

dan pak je altijd wel een aantal planten in een goede periode en oogst je prima.

 

wiet61, de easy's zijn prima op tijd dit jaar. ben in voorgaande jaren zelfs nog wel latere pheno's tegen gekomen.

al bij al blijft het maar weer een gek jaar zo. het lijkt altijd alsof het niks meer word en dan ineens schieten de toppen je aan alle kanten voorbij.

heb maar zelden dat ik van te voren al op zeker kan zeggen dat een bepaald plant super word..

het zijn meestal die gene die je nooit zag staan die uiteindelijk ineens de mooiste toppen leveren!

 

 

een van de laatste AF updates.

de planten lopen al de 5e week in en nou word het oppassen geblazen.

heb dan ook speciaal voor die dikke storm het doek er weer omheen gehangen.

heb het doek wel een halve meter van de grond af gehouden zodat de wind er nog mooi doorheen kan waaien.

 

eerst maar eens wat overzichtsfoto's

gallery_28379_18232_1867014.jpg

 

gallery_28379_18232_6676538.jpg

 

gallery_28379_18232_6629715.jpg

 

gallery_28379_18232_7237298.jpg

 

gallery_28379_18232_417626.jpg

 

gallery_28379_18232_3841623.jpg

 

gallery_28379_18232_1193664.jpg

 

gallery_28379_18232_7034669.jpg

 

gallery_28379_18232_2947615.jpg

 

gallery_28379_18232_2889416.jpg

 

gallery_28379_18232_6066763.jpg

 

 

heb natuurlijk veel te veel foto's gemaakt voor jullie!

soortnaam kan ik er helaas niet bij doen omdat ik dat niet weet.

maar als het spul geoogst en gedroogd is zullen we dat nog eens nader bekijken

 

heb waarschijnlijk iets meer compact dan fluff in de tent.

mooie knuppels gezien maar ook een aantal van die "ik sla helemaal nergens op pheno's" gespot

gallery_28379_18232_622167.jpg

 

gallery_28379_18232_514650.jpg

 

gallery_28379_18232_438136.jpg

 

gallery_28379_18232_4026715.jpg

 

gallery_28379_18232_1648993.jpg

 

gallery_28379_18232_5398147.jpg

 

gallery_28379_18232_4023458.jpg

 

gallery_28379_18232_3283808.jpg

 

gallery_28379_18232_5291718.jpg

 

 

shit pheno's

gallery_28379_18232_3916748.jpg

 

gallery_28379_18232_2364830.jpg

 

gallery_28379_18232_2875132.jpg

 

gallery_28379_18232_461774.jpg

 

 

mijn favoriete foto,

mooie kleuren en een dikke top, in een mooie compositie weergegeven :likken:

gallery_28379_18232_576499.jpg

 

 

alle planten zijn nog eenmaal lekker bij gevoed met kaliumnitraat,

en voor de rest zoeken ze het maar uit :whistle:

o ja, de s5 stek!

gallery_28379_18232_3402092.jpg

 

 

het was zo warm buiten dat ik maar naar het bos ben gegaan.

als ik gisteren in de duinen was geweest had ik hoogstwaarschijnlijk een zonnesteek te pakken!

s5 x gg

gallery_28379_18232_4772814.jpg

 

 

en ook nog maar eens bij de zadenkweek wezen loeren.

wat denk je wiet61? kunnen we hier een tijdje mee vooruit?

als ik de zaden mag oogsten natuurlijk, en niet een of andere flut ripper! :innocent:

 

danishnepal2pounder

gallery_28379_18232_424943.jpg

 

 

heb een mooie score te pakken namelijk 4 mannen en 5 vrouwen.

dit is de mooiste man

gallery_28379_18232_3230073.jpg

 

 

paar vrouwen

gallery_28379_18232_3335589.jpg

 

 

1 is er al mooi in bloei

gallery_28379_18232_366126.jpg

 

 

vind het een super mooi soortje moet ik zeggen.

moet je die enorme bladeren eens zien!

gallery_28379_18232_4053184.jpg

 

 

heb ze lekker mishandeld hoor.

alle mannen weer gekortwiekt en opzij gebogen.

it's al about the damens!

gallery_28379_18232_4660375.jpg

 

 

nou zal ik hedendaags eens in de duinen gaan kijken hoor.

ben ook maar een mens :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi LTGS ,prachtig de zaden kweek ,ik weet zeker als je die eerder zet boeien ze ook eerder , maar dat weet jij ook wel , ik dacht al dat kan ik wel aan LTGS overlaten :rtfm: :likken: .Ik hoop veel zaden .

Het was tenslotte een zeer mooie soort hoor met flinke toppen en hard ,alleen die klote regen gooide vorig jaar roet in het eten , dus rot , jammer was dat , en toen ik wel wilde oogsten was het al gedaan door een ripper .

 

Je hebt gelijk ,nooit geen AF meer op de spot , tenminste niet meer zoveel hahahah .

Ik heb ook meer flus als wat anders .

 

En wat de heri,s betreft , dat kan nog wel eens goed uitpakken ,wat een dichte bossen zijn dat bij me geworden , ook de grapefruits en de sativa,s daar heb ik een goede kijk op , maar je weet het natuurlijk nooit , het zal veel liggen aan het weer .

 

DE gold rush wat gaat die hard met bloeien , ik moet er ook weer eens heen om gaan te kijken , ik heb daar veel vertrouwen in , ook de herijuana-gg plek die ik heb , die is aan het bloeien , er staan er een kleine 15 , plus twee S5 .

 

We hopen op een goede oogst , succes jongens :dope: :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat mooi man.

 

Tja die autoflowers, je bent er wel wispelturig in. Wat dit verhaal mij nog een keer duidelijk maakt is dat je juiste soort gewoon alles is. Als je gewoon maar wat er in gooit zonder dat je ervaring hebt met de strain dan loop je tegen kut pheno's aan.

 

Als de tent nou vol stond met alleen maar die goede pheno's vond je het dan wel wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gaat mooi man.

 

Tja die autoflowers, je bent er wel wispelturig in. Wat dit verhaal mij nog een keer duidelijk maakt is dat je juiste soort gewoon alles is. Als je gewoon maar wat er in gooit zonder dat je ervaring hebt met de strain dan loop je tegen kut pheno's aan.

 

Als de tent nou vol stond met alleen maar die goede pheno's vond je het dan wel wat?

 

Dat zou goed kunnen johnny , maar je moet er veel meer naar toe , dat is die paar grammen niet waard , misschien een afdakje volgend jaar , maar geen tent meer .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een dikke update Luff,

 

Ja je moet nu inderdaad erg alert zijn bij de auto's. Al het gele blad verwijderen (wat in de topjes loopt) en Sowieso zou ik je adviseren om de grote toppen aan de uiteinden van elke tak, én de hoofdtop te oogsten zodra je ergens ook maar een stukje rot tegen komt..

De rest kan wel wat langer.

 

S5 stek al bloei in ?

 

Mooie zadenkweek. Gaat helemaal goed daar in't mais. Kun je mooi wat zaden uit trekken.

Inderdaad mooie bladeren ook ja.

 

Gaat goed man ! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

johnny, ik ben wispelturig in de zin dat ik blij ben als het meer word dan verwacht,

maar in de grote lijnen ben ik er al over uit dat AF niet loont voor guerrilla,

het is mij te lastig omdat je er te vaak naar toe moet gaan om het in orde te houden.

stel nou dat alles super was gegaan, dan had ik 500 gram ofzo?

nou dat klinkt leuk maar dan heb ik liever 2 dikke dames en de rest van de moeite

stop ik dan wel in een andere spot, of in meer kuilen.

met die s5 bijvoorbeeld, die gaat ook zeer lekker buiten!

 

highlife, s5 zie ik nog geen bloei in. ook niet in de s5 x gg kruising van hack.

heb trouwens 1 verdwaald stukje rot gevonden bij de AF maar dat was ergens een fluff dingetje waarvan ik dacht dat het echt een toeval treffer betrof

 

 

geen felle zon op mijn kop vandaag, dus hop hop de duinen in!

en wat een pracht en praal bij aankomst

gallery_28379_18232_3846202.jpg

 

 

we hebben vandaag steunlijnen gespannen voor de toekomstige knuppels..

gallery_28379_18232_6877273.jpg

 

 

de maroc is begonnen met bloeien,

lekker op tijd nog! :specool

gallery_28379_18232_1477383.jpg

 

 

rijtje bosjes...

gallery_28379_18232_6326223.jpg

 

 

super mooie easy's, alleen nog geen bloei gespot. dat scheelt wel vaker een aantal weken,

als de planten in de volle zon staan dus ik maak mij er nog niet druk om.

gallery_28379_18232_5689682.jpg

 

 

de heribei had wel een probleempje..

jammer dat ik het de vorige keer niet heb gezien. en dat ik er nu geen smeersel voor bij had..

gallery_28379_18232_906635.jpg

 

gallery_28379_18232_1053416.jpg

 

 

ben wel blij dat de andere heri's nog staan.

zie nergens tekenen van herma's maar de nieuwe toppen gaan wel super

gallery_28379_18232_4607564.jpg

 

gallery_28379_18232_3867656.jpg

 

 

sommige worden al mooi dik

gallery_28379_18232_772897.jpg

 

 

bloeiende goldrush

gallery_28379_18232_2389505.jpg

 

gallery_28379_18232_5148115.jpg

 

 

het nieuwe scrog net in actie!

het gaat toch wel de goede kant op lijkt het?

heb ze allemaal nog een klein beetje voeding korrels en kaliumnitraat gegeven btw..

gallery_28379_18232_122593.jpg

 

gallery_28379_18232_680555.jpg

 

 

wilde dit trouwens nog even met jullie delen..

mijn maatje heeft ook een aantal van die ww AF kruisingen van warr seeds gebruikt.

en moet je eens kijken waar hij mee aan kwam zetten vandaag!

gallery_28379_18232_3357671.jpg

 

 

die dikke top naast mijn aansteker woog een mooie 2,2 gram en is (correctie, was) de mooiste AF top

die ik tot op heden van buiten heb gezien. wat een mooie compacte top zeg!

lekker zoet en bijna niet te onderscheiden van binnenwiet. ook de smaak en de structuur helemaal toppie.

kon ik dat maar kweken op guerrilla..

 

hier trouwens nog een paar takjes van een andere AF van hem

hij had er een aantal kleine tussen zitten maar wel super kwaliteit aan de takken

gallery_28379_18232_4251472.jpg

 

gallery_28379_18232_3654009.jpg

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop 1 van 90 liter?

 

Zit hier ziek jaloers aant wezen.

 

Btw waars de mcw?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het gaat echt goed met je in de duinen , en jij dacht nog wel dat het niks ging worden , verkeerd gezien dus .

Je hebt gelijk het duurt nog even , er kan van alles gebeuren nietwaar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...