Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ziet er weer lekker groen uit!

 

volgend jaar heb ik ook al grotere plannen! en zou ook dan me eerste eigen zaden kweekje willen starten.

 

succes! morgen maar eens naar mijn dames kijken:D

:verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

vervolg op de nepal 2 pounder danish passion zadenkweek..

gallery_28379_18232_2592454.jpg

 

 

10liter emmer bovenop 20 liter emmer, met een randje voor de slakkenkorrels :specool

gallery_28379_18232_777247.jpg

 

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knutselen met greenstuf :lol: B)

Leuk gedaan man! Die onderste emmer ook de hele bodem eruit gehaald?

Dit is een mooi goedkoop alternatief i.p.v die moeras tubes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes, dat had je goed begrepen.

wil er de volgende x nog wat stokken in slaan om de emmers aan vast te zetten.

nu is het enorm modderig en ben ik bang dat ze zullen verzakken, en ze zijn best topzwaar natuurlijk..

heb een onbeperkte voorraad van die emmers en het leek mij wel steviger dan vuilniszakken of potgrond zakken.

het water kan daar nog wel 20 - 30 cm fluctueren dus ik ben benieuwd of ze dan nog steeds droge voetjes houden

 

ondertussen in het bos.. :whistle:

gallery_28379_18232_2120106.jpg

 

gallery_28379_18232_2254540.jpg

 

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn nice! :wave:

 

Die bos planten gaan echt lekker, ook eerder breder dan vorig jaar volgens mij.

 

Geen last meer van reeën gehad?

 

Ik kom net terug van een spot en daar lag 1tje te pitten naast me plek. Wat doet dat domme beest, beukt/wormt zich door het gaas heen en kom vervolgens niet meer van mijn plek af. Beest helemaal wild. Maar hek ff neergehaald en hem daar langs verjaagd.

 

Waarom gaan die gekke beesten naast de spot pitten met zoveel andere plekken in de buurt? Vorig jaar deden ze dat ook al.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:head_hurts_kr:

 

ik weet het ook niet johnny, het zijn echt rare beesten.. hier struinen ze de moestuinen af in het donker.

dan is het net een groep dieven die op jacht zijn, die trekken zich niks van niemand aan!

ik heb er geen last meer van gehad, voorlopig :rolleyes:

 

dat ze breder zijn dit jaar heb je helemaal gelijk in.

heb dit jaar overal weer wat gesnoeid voor extra licht.

de planten achterin zijn wel wat meer gestrekt natuurlijk, maar die gaan ook wel lekker

gallery_28379_18232_3452980.jpg

 

 

*ik zie nu pas dat ik al 2 weken niks vanuit de duinen heb laten zien..

dat zal ik hedendaags eens doen :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Gaat goed LTGS ,gelukkig dat jij geen last meer hebt van die klote reeen ,johnny daartegen weer veel lees ik net ,het zijn lastige rotzakken hoor .

Wel klote als je er alles aan doet ,en ze vreten je planten nog op ,kan je er niet gaan slapen johnny boy :likken:

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luff noem je dat gestrekt? Die ziet er gewoon lekker uit man. :punk:

 

Ja Wiet61 gaat helemaal nergens over dit jaar. Ze zitten hier gewoon echt heel veel. Deze schrok gewoon en kon ook eigenlijk geen kant op dan behalve door het hek heen. Zo zie je maar weer dat ze toch wel kracht hebben, dit was geen volwassen beest. Klein jaartje of zo maar toch beukt ie toch zo paar bamboe stukken en gaas uit de grond. Tuurlijk was ie ook in paniek want weer van de plek af komen ging minder soepel, stuk waar ie tegen aanbeukte zit tegen bomen dus hij werd mooi terug gelanceerd.

 

Ondanks dit voorval geen vraat schade meer. Voor volgend jaar toch maar weer wat anders verzinnen tegen het wild.

 

De ouderwetse manier misschien. :kill:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Johnny ik weet wel wat antwoorden voor je ,dat vertel ik je nog wel hahahah ,dat kan ik hier niet zeggen ,dan krijg ik iedereen over me heen .,we maken ze niet dood hoor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi constructie heb je daar ff gemaakt greenstuf met die emmers.

Mooie zaden in de maak.

Gaat lekker daar bij jou.

Keep it up

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik wil sletjes in de duinen zien! :rtfm:

 

Met de billen bloot ja :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supertramp, ik probeer het niveau in de corner een beetje op pijl te houden :likken:

 

wiet61, johnny moet gewoon dikke steunpalen gebruiken, zoals ik dat ook doe.

die staan een meter de grond in en dan krijg je ze er niet zomaar uit...

en tyraps ben ik nu ook helemaal van afgestapt. had het hek eerst met 5 tyraps per paal vastgemaakt

en dat trekken die herten dus zo kapot! heb nu overal ijzerdraad omheen gewikkeld en door het hek heen gevlochten

zodat het hek niet meer los kan van de palen en het ook niet meer omlaag gedrukt kan worden.

nu had ik gisteren ook een hert zeer dicht in de buurt van mijn spot maar die kan er nooit meer komen.

als het ze nu nog steeds lukt, eet ik zelf mijn planten op :lol:

 

limbogrower, hals over kop nog even een zadenkweek eruit weten te stampen.

daar is toch nog wel 400 liter potgrond naartoe gegaan.. en alle potten en pannen natuurlijk..

als we het doen, doen we het goed! ook voor een paar zaadjes ^_^

 

johnny, ik zal mijn groene gevolg eens voor je optrommelen :rtfm:

 

are you ready for this one? :icecool

gallery_28379_18232_6584893.jpg

 

gallery_28379_18232_7999865.jpg

 

 

random planten... heb ze ook weer overal moeten dieven.

gallery_28379_18232_7101826.jpg

 

gallery_28379_18232_6650285.jpg

 

gallery_28379_18232_8114805.jpg

 

gallery_28379_18232_6365213.jpg

 

gallery_28379_18232_1811400.jpg

 

gallery_28379_18232_7234602.jpg

 

 

de gekke half om half bloeiende heribei's

gallery_28379_18232_5243614.jpg

 

gallery_28379_18232_2701589.jpg

 

gallery_28379_18232_210758.jpg

 

gallery_28379_18232_4376337.jpg

 

gallery_28379_18232_671116.jpg

 

gallery_28379_18232_3779199.jpg

 

gallery_28379_18232_2838980.jpg

 

gallery_28379_18232_4416395.jpg

 

 

en de 2 groeiende heribei's

gallery_28379_18232_849277.jpg

 

gallery_28379_18232_4505256.jpg

 

 

en dit was nog dat gekke afwijkende plantje.. die ziet er ook met de dag beter uit!

onderin zie je nog een nieuwe plant die we erbij hadden gezet maar uiteindelijk is dat dus niet meer nodig geweest

gallery_28379_18232_5591026.jpg

 

 

 

en in de bossen staat het kruid ook niet stil!

te beginnen met 3 x heribei

gallery_28379_18232_1890757.jpg

 

gallery_28379_18232_1237730.jpg

 

gallery_28379_18232_443212.jpg

 

 

achterloper goldrush, toch iig nog een volle kuil..

gallery_28379_18232_4554291.jpg

 

 

en wat fem plantjes

gallery_28379_18232_3548452.jpg

 

gallery_28379_18232_159111.jpg

 

gallery_28379_18232_4274072.jpg

 

 

 

en als we dan toch bezig zijn.. doen we de autoflower tent er ook nog maar bij.

dit projekt is toch wel grotendeels in het water gevallen..

bijna alles staat al te bloeien en ze zijn nog super klein. het oppervlak is nog lang niet goed gevuld..

wellicht zet ik de tent gewoon nog vol met regulieren. dan maar vals spelen!

zoals het er nu bijstaat levert dit project geen winst op helaas..

 

het is geen mooie foto maar het geeft je wel een indruk van de bezettingsgraad

gallery_28379_18232_982411.jpg

 

 

op zich geen slechte kuil, maar qua gevuld oppervlak stelt het helemaal niks voor natuurlijk

gallery_28379_18232_2625735.jpg

 

gallery_28379_18232_5265711.jpg

 

gallery_28379_18232_6710396.jpg

 

gallery_28379_18232_1014778.jpg

 

gallery_28379_18232_4040298.jpg

 

gallery_28379_18232_1083519.jpg

 

gallery_28379_18232_1716208.jpg

 

gallery_28379_18232_5451934.jpg

 

gallery_28379_18232_5470623.jpg

 

gallery_28379_18232_4405157.jpg

 

gallery_28379_18232_2529032.jpg

 

 

o ja, herinneren jullie je deze autoflower nog?

die helemaal was ingepakt door die spin

gallery_28379_18232_3339031.jpg

 

 

wat denk je... is het gewoon een man(!) geworden...

lekker fem zaad heb je dan :thumbsdown:

en nee het was geen hermafrodiet, want ik kon nergens ook maar 1 haartje vinden.

dat was trouwens een auto jack van paradise seeds..

gallery_28379_18232_581574.jpg

 

 

 

nog een leuke s5 om te boel mee af te sluiten

gallery_28379_18232_4424212.jpg

 

 

zo nou kunnen jullie er weer een tijdje tegen ..

en nee, ik heb geen medelijden met jullie scroll vinger :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Mooi man ,ze doen het toch goed ,je autoflowers doen het beter als bij mijn ,wat een armoe die dingen ,die worden echt niet groot ,het is het niet waard om dat te doen ,raar maar waar .

Ik doe het dan ook niet meer ,het word een grote flop denk ik ,gelukkig heb ik nog meer staan ,ik denk dat de auto,s bij elkaar een gram of 300 word ,ik hoop dat ik het mis heb ,ze moeten nog een week of 7 ,ik ben benieuwd hoe groot ze nu zijn na bijna een week niet daar zijn geweest ,dus ook geen water kunnen geven ,het is lage grond ,dus vlug grondwater ,we zullen zien .

Ik hoop dat ik nog deze week kan gaan kijken ,maar dat zal afhangen van die klote rug ,anders maar niet ,de andere spots gaan goed trouwens ,de grootste goldrush was al twee meter ,wat moet dat wel niet worden ,ze begonnen al haren aan te maken ,dus dat gaat ook goed ,de heribei,s weten niet goed wat ze willen volgens mijn ,sommige bloeien andere weer niet ,die uit zaad zijn nog het beste ,ook de grapefruit van growerschoice ,wat een plant is dat geworden ,ook een meter of twee nu ,de easy sativa,s gaan ook redelijk nu .

OP de spot waa r GG2 staat en herijuana-gg2 en de s5 ,ben ik al twee weken niet wezen kijken ,ik hoop dat het goed gaat daar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die autoflowers gaan het dak niet meer bereiken idd :P Toch blijft het er vet uitzien zo'n tent haha, maarja als het t niet waard is houdt t op...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61
Die autoflowers gaan het dak niet meer bereiken idd :P Toch blijft het er vet uitzien zo'n tent haha, maarja als het t niet waard is houdt t op...

 

Het moet natuurlijk wel iets opleveren die vele moeite die je erin steekt ,als dat niet is kanje beter iets anders gebruiken nietwaar .

Het is en blijft een probeersel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg jammer datt de autos een beetje aant floppen zijn bij zowel jouw als wiet61.

Vreemd wandt hier worden ze toch groot zat.. zelfs de kleinste zijn rond de meter geworden uit eindelijk..

Vreemd van die man ook. . Maar stress ken een hoop bewerkstelligen natuurlijk. .

 

Anyways, succes, hoop dat t drama mee val met de autos.. vorig jaar trok ik er toch echt minimaal 100 gram vanaf bij de auto jack.. zal dat allemaal komen door dat beetje extra liefde?

 

En de rest ziet er natuurlijk puik uit! Ik blijf mijn petje afnemen! Zelf begin ik er niet aan..mij teveel werk met teveel risico op nix..

 

Op een mooie groene ripvrije zomer!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het moet natuurlijk wel iets opleveren die vele moeite die je erin steekt ,als dat niet is kanje beter iets anders gebruiken nietwaar .

Het is en blijft een probeersel .

 

Klopt helemaal, naja wie weet valt de opbrengst toch nog mee... Jullie hebben sowieso gelukkig allebei meer ijzers in het vuur ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Oezzoes ,eind van de rit zullen we het zien hoe en wat ,ze moeten natuurlijk nog een week of 6 a 7 ,je kan er nog weinig van zeggen nu ,maar top is het allemaal niet dat weet ik wel .

Misschien valt het mee aan het einde .

 

Heisenberg ,net wat je zegt misschien valt het mee aan het einde ,maar top is het niet ,een mooi probeersel is het wel natuurlijk ,wel mooi om te doen ook ,we hebben nog meer in de pen dus dat komt wel goed hoop ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette update kerel! :dribble:

 

Die heri's zijn zo herkenbaar (logisch ook). Zo doen ze het bij mij ook. 1 pheno met roze haren is echt aan het bloeien, nog een stuk of wat zitten er tussen in en 1 pheno groeit gewoon lekker door, Ziet er ook vergelijkbaar uit qua grote en alles.

 

Dat die auto's niet zijn wat je er van verwacht is jammer man. Maar ik blijf er bij dat het bij jullie ook met de soorten te maken heeft, allemaal verschillende soorten waar je zelf geen ervaring mee hebt. Er zit tussen de auto flowers gewoon een hoop rommel.

 

Mazar blijft mijn favoriet, kijk maar naar highlife zijn topic. En die hebben in het begin ook een stuk minder zon gehad.

 

De door de ree getopte mazars bij mij waar bijna geen blad meer opzat zijn nu al weer 30cm en nog geen bloei. Zegt ook wel iets denk ik.

 

check je mail trouwens ff.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

WAT EEN PRACHTIGE UPDATE LTGS !

Petje af! En dat allemaal alleen. Knap hoor ;)

 

Het gaat over het algemeen heel goed bij je.. Een missertje hier en daar hou je toch.

Die groeiende Heri's gaan al rap de hoogte en de breedte in. :innocent:

 

Wat ik niet snap is dat een hert 5 tieraps kapot kan trekken? Volgens mij knapt het gaas nog eerder.. :huh:

Maar goed. Nu is het echt een Ford geworden daar :likken:

 

Jammer van die tent man. Al ligt het niet aan de tent maar aan de soorten natuurlijk.. Jij had geen automazar staan in die tent heh?

 

Wat Johnny zei.. Ervoer ik zelf ook bij mij thuis. Als je kijkt in me topic..die kleine rechtsachter op de tafel. Die heeft echt weken lang zo goed als stil gestaan.. En opeens toch de groei weten te vinden.. en er kwam tegelijk voorbloei in als bij die grotere planten.. Maar ze heeft het verdrukt, eerst 'groot' worden. Ze heeft nu toch wel een centimetertje of 75 gehaald wat ik echt niet had durven hopen.

En volgens mij wil ze dan nu toch langzaamaan de bloei doorzetten. (Toch een verschil van 3 weken met de rest)

 

Nou.. Super.. Ik kan hier wel weer een paar dagen op teren ja :whistle: hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig daar :likken:

 

Ben benieuwd,

 

Wel jammer van de autos inderdaad..

Edited by Supertramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...