Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik volg hier wat op de achtergrond maar heb geen woorden voor de moeite die jullie G-kwekers doen om toch jullie geliefde planten te kunnen kweken.

 

Hoop voor jullie mee op een mooie oogst en nieuwe genetica.

 

Waarom beginnen jullie geen klein zadenbedrijfje ? De interesse, kennis en genetica is er al..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe fucking dom ben je als je planten vol met zaad gaat rippen....

 

Dat was dat plekje in het zeeuwse mais waar je al bijna moest kruipen om niet gezien te worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ozzoes, oef dus je weet nu aan wie je het te danken hebt?

bij mij heeft er iemand al 2 jaar ruzie met z'n buurman omdat ie em verlinkt had bij de petten.

nou had ie dit jaar stiekem een paar AF neergezet in de hoop dat z'n buurman dat niet zou zien.

maar die flapdrol had het alsnog geroken, en ja hoor, daar stonden de petten weer in z'n tuin!

waarom kan een mens een ander mens niks gunnen? en als je dan overlast ervaart, los het dan direct op met

diegene waar je een probleem mee hebt! dan hoef je toch niet direct de politie erbij te halen?

 

wiet61, nog wel wat zaden in de pocket gelukkig, maar een flinke tegenvaller blijft het wel.

stond echt met mijn bek vol tanden toen ik er achter kwam dat het geript was..

die trap werkt erg goed zelfs! maar ik ga er toch nog een kleine aanpassing aan maken.

heb hier een boel spots die al vele jaren gebruikt worden. daardoor heb ik nu letterlijk overal kuilen en bergjes op mijn spot gekregen.

en als die ladder een beetje scheef staat, kun je er niet meer fatsoenlijk bovenop staan.

daarom wil ik er nog een paar kleine balkjes aan toevoegen, waar de trap bovenop kan staan.

zie het als een onderzetter onder een wiebelende tafelpoot.. maar verder is dat ding perfect hoor en lekker stevig!

 

crimson fart, daar zeg je wat! ik zit er idd al een tijdje over na te denken om in de zadenhandel te stappen.

lijkt mij een gat in de markt als je een breeder bent die zich volledig op de outdoor scene focust, met guerrilla in het bijzonder.

en alles bijhouden en bespreken met je klanten, dat is ook zeer belangrijk.

want de klanten zijn degenen die alles kunnen testen. als je hun bevindingen niet heel serieus neemt, is het snel gedaan met je goede naam.

hahaha wie weet wat de toekomst ons nog brengt? wiet61 en lufthegreenstuf, guerrillazaden bv :icecream:

 

johnny, tja die rippers moeten het niet van hun IQ hebben!

nee dat was een ander rietplekje johnnyman, diegene die jij bedoelt zijn de LBH plantjes en die heb ikzelf geoogst.

die konden de rippers lekker niet vinden!

 

 

dit plekje bedoelde je toch?

de LBH ierdbei x AFhaze

 

de laatste planten zijn in de zak gegaan, en nou moet ik zeggen dat ze stiekem nog best dikke toppen hebben gemaakt!

het enige probleem is wel dat nu alles herma geworden is.

net als de eerder geoogste planten worden ze in de laatste weken nog even snel hermafrodiet voordat ze doodgaan.

er moet nog een boel gesleuteld worden aan deze soort, das mij wel duidelijk.

LBH, kom er bij zitten, en gooi jou eigen bevindingen eens in de groep!

 

dit was een beetje een fluffy kneusje, met een banaan in de hoofdtop

gallery_28379_18232_1971122.jpg

 

gallery_28379_18232_2438564.jpg

 

 

moet wel zeggen dat de andere planten allemaal een boel op elkaar lijken.

redelijk dezelfde dikke toppen en afbloeitijden

gallery_28379_18232_7169445.jpg

 

gallery_28379_18232_667945.jpg

 

gallery_28379_18232_4194988.jpg

 

 

en ook hier weer een aantal bananen in de hoofdtop

gallery_28379_18232_4555591.jpg

 

 

de grootste dame is wel herma vrij

gallery_28379_18232_3565335.jpg

 

gallery_28379_18232_4129661.jpg

 

 

volgende keer beter zoeken stelletje losers/rippers

want deze toppen steek ik lekker in mijn eigen joint!

gallery_28379_18232_5336254.jpg

 

 

de eerste ierdbei x AFhaze plant heeft een gezonde 41 gram opgeleverd.

kleine topjes maar super compact!

(tijdens knippen wel af en toe wat stuifmeel zien vliegen, dus de bananen waren wel degelijk geladen..)

gallery_28379_18232_455840.jpg

 

 

rookverslag volgt nog als de toppen droog genoeg zijn om puur te paffen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig van die rippers. Hopelijk hebben zij ook goed gevloekt toen ze merkten dat het zaden waren.

LBH heeft super genetica. Je moet wat geluk hebben met je pheno's, maar er zitten er echt hele mooie in.

 

Succes nog met de rest van je kweek!

 

Grtz,

Deep

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit plekje bedoelde je toch?

de LBH ierdbei x AFhaze

 

de laatste planten zijn in de zak gegaan, en nou moet ik zeggen dat ze stiekem nog best dikke toppen hebben gemaakt!

het enige probleem is wel dat nu alles herma geworden is.

net als de eerder geoogste planten worden ze in de laatste weken nog even snel hermafrodiet voordat ze doodgaan.

er moet nog een boel gesleuteld worden aan deze soort, das mij wel duidelijk.

LBH, kom er bij zitten, en gooi jou eigen bevindingen eens in de groep!

 

dit was een beetje een fluffy kneusje, met een banaan in de hoofdtop

gallery_28379_18232_1971122.jpg

 

gallery_28379_18232_2438564.jpg

 

 

moet wel zeggen dat de andere planten allemaal een boel op elkaar lijken.

redelijk dezelfde dikke toppen en afbloeitijden

gallery_28379_18232_7169445.jpg

 

gallery_28379_18232_667945.jpg

 

gallery_28379_18232_4194988.jpg

 

 

en ook hier weer een aantal bananen in de hoofdtop

gallery_28379_18232_4555591.jpg

 

 

de grootste dame is wel herma vrij

gallery_28379_18232_3565335.jpg

 

gallery_28379_18232_4129661.jpg

 

 

volgende keer beter zoeken stelletje losers/rippers

want deze toppen steek ik lekker in mijn eigen joint!

gallery_28379_18232_5336254.jpg

 

 

de eerste ierdbei x AFhaze plant heeft een gezonde 41 gram opgeleverd.

kleine topjes maar super compact!

(tijdens knippen wel af en toe wat stuifmeel zien vliegen, dus de bananen waren wel degelijk geladen..)

gallery_28379_18232_455840.jpg

 

 

rookverslag volgt nog als de toppen droog genoeg zijn om puur te paffen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Hi lufthegreenstuff

zoals je weet had ik deze opgestuurt als testers jammer genoeg dus herma op het eind bloei

dit was eirdbei x autothaiHaze de herma komt van de autothaihaze die weer kruizing is van the thaipan2,0 x aHaze de thiapan2.0 blijkt inderdaad herma te geven ben ook gestopt nu met deze lijn. ik zal je anderen van mijn andere soortjes/lijnen opsturen als je wilt die niet thaipan2.0 bevatten dus niet herma hebben

exusses maar dankzij het testers zoals jou kom ik er achter waar ik het beste mee verder kan werken bedankt en ook sorry dat het herma gaf op het laast in de bloei

gelukkig hebben andere testers wel succes met andere lijnen soortjes gehad en weet ik nu waar ik verder aan kan werken voor de gurilia/outdoor growers

het was ook beetje een kruizing met een gok eirdbei indica type plant met extrem sativa/haze maar hoopte dankzij de jackherrer die in eirdbei zit mooie sativa indica te krijgen. ik heb nog wel meer auto haze x eirdbei kruizingen zonder thiapan2,0 maar die zijn nog f1 en nog niet gestest

bedankt voor het testen nog hopelijk smaken ze wel goed.kijk/klik hier naar meer LBH testers http://www.autoflowe...s/lbh-seeds.22/

vrg LBH

 

Spijtig van die rippers. Hopelijk hebben zij ook goed gevloekt toen ze merkten dat het zaden waren.

LBH heeft super genetica. Je moet wat geluk hebben met je pheno's, maar er zitten er echt hele mooie in.

 

Succes nog met de rest van je kweek!

 

Grtz,

Deep

deep inderdaad nu allen maal testers opgestuurd die nog verder bewerkt moeten worden vandaar verschillende pheno's nu nog ! uiteraard ik heb wel stabile soortjes maar had dit jaar testers noddig om te kijken welke soortjes/lijnen de moeite waard zijn op verder te bewerken vandaar testers ..lol maar komt goed volgend jaar zal ik wat meer van mij stabile soortjes opsturen voor de echte growers merendeel wat ik opgestuurd had naar testers heb ik nooit meer wat van gehoord.... niet alleen in NL hoor jammer .gelukkig hebben paar hier op het forum wel wat wat laten zien maar ook niet iedereen die ik wat opstuurde..

kijk/klik hier naar meer LBH testers

http://://www.autofl...s/lbh-seeds.22/

 

als jullie willen kan ik wel topic maken waar ik foto's plaast van de testers met foto's enzo laat het me weten Gurillia/outdoor growers dan post ik ze

vrg LBH

Edited by La Buena Hierba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag beste telers, ik volg jullie de afgelopen maanden met veel plezier en heb een paar vragen die graag zou willen stellen. Ik hoop dat jullie dat niet storend voor jullie discussie vinden, anders hoor ik het graag.

 

Zelf heb ik 2 planten in de tuin staan. Een amnesia Haze en de ander een powerplant van rqs. De hoogte is respectievelijk ruim 3 meter en ruim 2 meter. De powerplant staat veel verder in de bloei dan de amnesia. Hebben jullie een idee wanneer deze klaar is? En de Amnesia? Ik vraag me namelijk af wanneer deze soorten in dit klimaat in bloei gaan. Een microscoopje heb ik inmiddels besteld en die zal er volgende week wel zijn.

 

Dit is de 2e keer in de tuin, vorige jaar had ik een medische wietplant voortijdig om moeten halen door enorme meeldauw. Dat lijkt nu mee te vallen. Ik maak er medische wielolie van i.v.m. een diagnose kanker in de familie. En dan komt mijn volgende vraag. Ik lees overal dat je moet oogsten bij een kwart ambere trichomen. IS dit specifiek voor de rokers of geldt dat ook als je er olie van maakt. Of komt het dan minder nauw?

 

Alvast bedankt voor de tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met alle respect, ga dit topic niet 'vervuilen' begin even je eigen topic in 'outdoor vragen',

Share this post


Link to post
Share on other sites

En foto erbij.

 

gallery_28379_18232_4554171.jpg

 

Zeker een mooi plaatje van het elfenbankje oftwel Coriolus versicolor

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

highlife, +1

 

konopi, heb ondertussen alweer plaatjes van nieuwe paddo's geschoten!

volgende update maar weer even kijken hoor, want ik weet ze ook niet allemaal te benoemen..

haha, dat stronkje staat er al een paar jaartjes :whistle:

 

 

update komt eraan mensen, maar het is nu zo druk dat ik er even geen tijd voor kan vinden.

helaas is niet alles goed nieuws... :thumbsdown:

de duinspot is niks mee aan de hand gelukkig!

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben jaloers op jullie dat jullie partners hebben :P

 

Durven jullie niks alleen!!! :likken:

 

Ik vind het altijd een ramp als ik mijn verdiensten weer door midden moet splitten, is minder leuk dan dat je het geheel in je eigen zak laat verdwijnen :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

LBH, bedankt voor de reactie! ben blij dat je weer even langs komt voor wat opheldering.

allereerst wil ik zeggen dat er geen excuses nodig is hoor!

een test kan niet goed of fout gaan, want daar is het een test voor. iedere uitslag telt.

erg jammer van de herma's idd, maar voor de rest zijn het (op 1 na) allemaal mooie toppen geworden.

we kunnen hier iig weer een heleboel van leren!

als ik wat zeg dan kom ik het ook na hoor LBH.

ik ga niet om zaadjes lopen bietsen als ik er geen fatsoenlijke testronde mee kan draaien.

en mijn bevindening bijhouden is dan het minste wat ik voor je kan doen!

jammer dat lang niet iedereen dat voor je wil doen..

testen moet je doen omdat je er de ruimte voor hebt, en omdat je dat voor de desbetreffende persoon wilt doen.

ik bedoel maar, anders gooi je toch wel een soortje neer waarvan je weet dat het goed spul oplevert?

dan ga je toch ook niet "zogenaamd" iets voor LBH testen?

ben erg te spreken over de ierdbei hoor LBH, als je daar nog een andere weg mee ingeslagen ben,

dan hoor ik het graag! en een extra topic bijhouden hier is ook wel een ideetje ja.

er zijn er genoeg die jouw soorten hebben staan, en alles in een topic is wel zo handig toch?

kan iedereen daar mooi een mini verslag per soort schrijven!

 

deep, ja, ieder jaar kent wel wat dipjes! we slaan ons er gewoon een weg doorheen en draaien vrolijk verder!

ga ook niet lopen zeiken dat het aan mijn topic ligt hoor, al weet ik vrij zeker dat de rippers er mee hebben gegluurd.

dat is nou eenmaal het risico van het vak. zolang mensen respect voor je hebben kan dit topic juist een hele hoop helpen,

dan laten mensen het juist wellicht een keer staan omdat ze weten van wie het is?

respectvol zijn naar anderen, dan kom je een stuk verder in je leven!

maar dat kwartje wil niet bij iedereen vallen..

 

hack, ik heb vorig jaar alles alleen gedaan, en ik kan je zeggen dat ik daar niks aan vind!

kom altijd handen tekort hier en een beetje gezeldschap op z'n tijd is ook niet erg.

soms zit ik meer in de bossen dan in de stad en dan raak je toch een beetje vervreemd van de mensen haha.

en met z'n 2en oogst je ook minstens 2 keer zoveel, anders doet er eentje zijn best niet.

en dan maakt het delen toch niet uit? hoe denk je dan dat ik die duinspot voor elkaar had gekregen?

nou niet dus! dan stonden er nu 5 plantjes ipv 19.. reken maar uit!

de boeren zie je ook niet in hun uppie de maïs oogsten, dan komen ze ook handen tekort.

 

we beginnen de update een beetje luchtig.. want als ik nu gelijk met de deur in huis val,

is jullie sfeer voor de rest van de update gelijk verpest..

een paar leuke laatste foto's van de LBH plantjes in het riet.

ik had ze niet direct meegenomen de vorige keer, aangezien de drooglocatie niet op orde was.

toen ik ze een dagje later kwam ophalen, bleek het dat er nog precies die nacht een hert is langsgekomen..

gelukkig heeft ie niks met de planten gedaan!

gallery_28379_18232_1103090.jpg

 

 

was toch wel erg benieuwd hoe de wortels eruit zagen

gallery_28379_18232_4497081.jpg

 

 

normaal gesproken zitten alle wortels onderin de pot. maar omdat ze toch tegen de waterkant aanstonden was het onderin altijd een beetje te vochtig.

die ervaring neem ik weer mee naar het volgende riet-pot-ontwerp

gallery_28379_18232_391943.jpg

 

 

door naar de duinen dan maar! hier staat de tijd ook niet stil..

er zijn nu al 2 goldrush, een maroc en een outdoor grapefruit geoogst.

helaas was het niet veel soeps.. de OG was zeer (echt werkelijk waar extreem) rot gevoelig.

fluffy en dan nog steeds zoveel rot, duidelijk een klote pheno dus.

1 GR was ook fluffy en rotgevoelig. bovendien waren de toppen paars/roze waardoor de rot er heel moeilijk uitgezocht kon worden.

deze hebben we dus maar weggemikt..

de maroc was wel redelijk te doen, alleen hier viel het enorm op dat de plant onder de meeldauw zat.

weinig toprot maar echt enorm veel van die witte poeder. en dat terwijl de anderen daar echt 0,0 last van hebben.

 

eerst maar eens een paar foto's van de 2 overgebleven goldrush.

die staan nu net aan het begin van week 8 en zijn echte beauty's!

geen toprot, geen kwaaltjes, ijzersterke planten met dikke toppen,

zo wil ik ze allemaal wel zien!

gallery_28379_18232_1129128.jpg

 

gallery_28379_18232_2270591.jpg

 

 

de andere heeft iets grotere toppen en is heel mooi paars aan het worden de laatste tijd

gallery_28379_18232_463809.jpg

 

gallery_28379_18232_6240913.jpg

 

gallery_28379_18232_3426295.jpg

 

de andere goldrush die we geoogst hebben mocht er ook zijn!

hele stevige groene toppen zijn dat geworden, al 2 jaar mijn favoriete pheno

gallery_28379_18232_218331.jpg

 

gallery_28379_18232_4019380.jpg

 

gallery_28379_18232_2894284.jpg

 

gallery_28379_18232_1137577.jpg

 

 

de geoogste maroc

gallery_28379_18232_1146090.jpg

 

 

en de geoogste OG

gallery_28379_18232_3769085.jpg

 

 

er staan nog een aantal easy's. deze planten hebben sinds een tijdje last van de bladschimmelziekte.

de anderen hebben er bijna geen last van maar de easy's doen wel echt moeilijk

gallery_28379_18232_1875409.jpg

 

 

en nog een mooie soort die er over een tijdje aan komt.

de grapefruit van growers choice

dikke bollen! maar dat kunnen jullie ook wel zien

gallery_28379_18232_3074581.jpg

 

nog een paar mooie paddo's op de boel op te fleuren!

wie weet welke dit zijn?

gallery_28379_18232_2764019.jpg

 

gallery_28379_18232_6122150.jpg

 

 

oké dan, jullie hebben eerst de leuke dingen kunnen zien,

dan komt nou het slechte nieuws..

ja voelt hem al aankomen hè? ik ben weer geript!

3 flinke planten waren gekortwiekt door een ander..

gallery_28379_18232_4944424.jpg

 

 

en eentje is bruutweg onthoofd!

gallery_28379_18232_5840032.jpg

 

 

het was dan wel allemaal van die bladschimmel rotzooi, en ook nog lang niet rijp genoeg.

maar dat wil nog niet zeggen dat ik het die hufters gun!

en nu is het nog maar afwachten wie de laatste plant kan oogsten..

gallery_28379_18232_1131623.jpg

 

 

dus ik was aardig over de zeik! ben dan ook gelijk naar mijn andere plekje toe gehobbeld om te kijken of ze daar ook langsgeweest waren..

gelukkig pak ik deze 3 dikke goldrush voor mijzelf! dit was het echte spul wat er te oogsten viel.

laat die rippers maar lekker met die bladschimmelrotzooi aankloten! daar heb ik geen medelij mee.

gallery_28379_18232_5140257.jpg

 

1 GR was fluff

gallery_28379_18232_2784697.jpg

 

 

en de andere 2 waren lekker dik en ready to go!

gallery_28379_18232_4799718.jpg

 

gallery_28379_18232_2562417.jpg

 

gallery_28379_18232_2690476.jpg

 

 

das lekker voor mij!

gallery_28379_18232_374512.jpg

 

gallery_28379_18232_416775.jpg

 

 

en de rest van de planten zien er niet uit!

die hebben de strijd tegen de schimmel al verloren, lijkt het

gallery_28379_18232_4211390.jpg

 

gallery_28379_18232_4056111.jpg

 

gallery_28379_18232_841258.jpg

 

 

en de andere vegetatie is net zo hard de klos

gallery_28379_18232_5347445.jpg

 

 

weten jullie wanneer een guerrilla strijder echt goed voorbereid is?

gallery_28379_18232_1169964.jpg

 

 

alstie handschoentjes en een klik aansteker bij heeft!

gallery_28379_18232_4122924.jpg

 

 

daag iedereen!

 

greetz,

lufthegreenstuf

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering pleuris rippers! Nie te geloven man..

 

Gun t je niet, hoop dat de klap nie te hard was.

 

Veel mooi spul voor de rest, gun ik je dan weer wel! Had je nog stekken getrokken van je favos om te overwinteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ozzoes, dat zou ik nog wel graag willen doen. ik heb nog 2 zielige takjes van de beste GR aan de plant hangen.

helaas zit daar wel de bladschimmel op, en er zit bloei in.

maar toch denk ik er hard over na om deze steeltje nog te proberen te stekken.

 

 

hallo iedereen !

tijdje geleden dat ik wat van mij heb laten horen, i know! maar heb weer eren uitgebreide update voor jullie gemaakt.

het is hier een drukke tijd geweest, en met name de goldrush planten hebben nog veel uurtjes in beslag genomen.

 

geen tijd voor mooie praatjes! we duiken er gelijk weer middenin, te beginnen met de duinspot.

dit is het laatste beetje van de mooiste GR, de groene compacte pheno.

gallery_28379_18232_1744404.jpg

 

 

de 2 latere GR hadden ook mooi spul aan de takken.

gallery_28379_18232_3744907.jpg

 

 

mooi afgebloeid en keihard

gallery_28379_18232_5465647.jpg

 

gallery_28379_18232_2746840.jpg

 

 

de laatste GR, daarvan hangt nu alleen het onderste spul nog.

prachtig mooi paars geworden en bijzonder weinig rot in deze GR

gallery_28379_18232_3609454.jpg

 

gallery_28379_18232_4314476.jpg

 

gallery_28379_18232_1100399.jpg

 

gallery_28379_18232_5207914.jpg

 

 

maar er was wel een klein probleempje met deze plant..

vermoedelijk hebben we haar te veel gedieft waardoor ze wat bananen heeft aangemaakt.

ongeveer een kleine 2 weken geleden gebeurt, en in een aantal topjes wel wat zaden gezien.

het zat voornamelijk onderin dus het viel wel mee

gallery_28379_18232_1383471.jpg

 

 

gaan we verder met de s5 x gg zadenkweek.

deze gaan nog steeds erg goed. ze werden wat lichtgeel van kleur maar met de voeding van vorige week kunnen ze duidelijk nog een tijdje mee vooruit.

de zaden zelf hebben nog wel een paar weken nodig..

duimen dus, dat ze uit de handen blijven van de hongerige rippers!

gallery_28379_18232_4713768.jpg

 

gallery_28379_18232_2147945.jpg

 

gallery_28379_18232_1624805.jpg

 

gallery_28379_18232_1438375.jpg

 

 

en ik heb ook nog een boom uit het bos omgehakt.

dit was ook nog een GR. een van de weinige die nog toppen aangemaakt heeft,

met die nare bladschimmel overal in de buurt

gallery_28379_18232_1983023.jpg

 

gallery_28379_18232_4611856.jpg

 

 

ze was al flink toegetakeld door de wind. daarom heeft ze zo'n lelijke vorm.

al bij al heb ik hier nog 7 ons nat spul afgehaald. als daar nou nog een ons van over blijft,

ben ik toch weer een beetje uit de kosten!

gallery_28379_18232_4327290.jpg

 

 

de rechterplant was ook een mooie plant van 4 meter.. maar die ligt dus nu al op het kerkhof.

0,0 gram van geoogst.. wat een klote schimmel! doe mij dan maar toprot

gallery_28379_18232_2417442.jpg

 

 

dit is nog een plantje van warrseeds geloof ik.

moet het nog wel chekken maar vermoedelijk is het een ambrosia x hashkush

gallery_28379_18232_6686089.jpg

 

gallery_28379_18232_317204.jpg

 

 

en nog 2 bomen, eigenlijk de enige 2 die nog wat fatsoenlijke bladeren hebben.

links grapefruit van g.c. en rechts staan 2 strawberrykush

gallery_28379_18232_5856299.jpg

 

 

strawberrykush, 1 is de "gele pheno, plant"

gallery_28379_18232_4275233.jpg

 

gallery_28379_18232_4202307.jpg

 

 

hoofdtop, gele plant

gallery_28379_18232_2152805.jpg

 

 

en de hoofdtop van de buurvrouw, de grapefruit.

ik sta nou toch op de trap..

gallery_28379_18232_1831121.jpg

 

ben erg te spreken over de grapefruit van G.C., ze zijn wel veel te laat voor buiten.

maar het zijn wel allemaal mooie toppen. een goede compacte opbouw en niet al te gevoelig voor rot. ik ben er dit jaar wel achter gekomen dat ze iig een stuk beter zijn dan de outdoor grapefruit van female seeds. die zijn dit jaar allemaal bagger. fluffy en zeer zeer rotgevoelig.

zo erg dat het niet meer leuk is. nog niet eens om hasj te maken..

 

 

nou goed, we hebben hier nog veel te doen!

dus op naar de volgende update

gallery_28379_18232_4481768.jpg

 

 

greetz,

lufthegreenstuf.

 

ps.

de maroc, 207 gr

beste spul van mooie GR, 184 gr

2 slechte GR, 53 gr

mooiste GR uit de bossen, 480 gr

LBH spot in het riet, 144 gr

heribei van de duinspot, 840 gr

herbei van de bossen 150 gr

M kweek, 150 gr

AF kas plusminus 350 gr

en dan mis ik nog een heleboel natuurlijk.

hoe dan ook, de teller staat al weer dik over de 2 K!

en alle droog tentjes liggen nog wel een tijdje vol..

rippers, suck on that! hahaha

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Luff !

 

Weer een vette update man. Ben je het knippen al zat? :likken:

 

Die Gold Rush,

Tja paars rot bijna nooit niet is ook mijn bevinding.. al jaren, maar de rest van de groene pheno heb je weg moeten knippen vanwege rot?

Je zult gelijk hebben hoor, maar op de foto's lijkt ze niet mega compact ofzo.. veel nieuwe pistols..

En dus ook nog als klap op de vuurpijl bananen gevonden in de GR.. Ben ik hier nog niet tegengekomen maar zou dat aan het dieven liggen denk je? Maar dus veel onrijp zaad in je wiet straks.. alleen goed voor ICE.. denk ik ?

 

 

S5 X GG,

Denk je echt dat daar wat fatsoenlijks uit voortkomt? Ik wil niet denigreren maar ik zou daar echt niks mee doen. S5 is puur een binnenplant en niet bestemd voor buiten en GG is dan wel bestemd voor buiten maar ontzettend fluff en schimmel gevoelig net als S5. Wat denk je dat het nageslacht gaat zijn hiervan? S5 is de moeder en GG de vader. Waarschijnlijk heb je straks gewoon alsnog een late S5 met nog flufferige toppen en super rot gevoelig en laat.. Tenminste dat denk ik er van. En mocht het wel de moeite waard zijn dan ben je nog jaren bezig om hier echt wat fatsoenlijks uit te trekken wat ook nog stabiel is.

Ik had er niks mee gedaan.. maar als je plek zat hebt.. tja.. nee.. dan nog niet :thumbsdown:

 

En die GoldRush uit het bos ziet er wel erg ver heen uit.. Planten die er zo uitzagen heb ik ergens in een hoekje gesmeten.. dat is geen knippen man.. :mellow: Denk dat je daar niks verkoopbaar aan overhoud.

ik denk ook dat toprot nog beter is als die Roest ziekte.

 

Die kush zelfde verhaal.. te ver heen. Niks meer waard. Sorry dat ik zo pessimistisch ben maar dat is (voor mij) wel de realiteit.

Ze lijkt ook nog eens enorm fluff met veel blad en druipt niet van de THC ofzo..

 

Strawberry Kush word paars bij jou? Bij mij/ ons niet.. En ruikt die van jou ook naar ananas i.p.v aardbeien?

 

Die Grapefruit is nu halverwege ongeveer? Eind november?

 

Mooi ijsvogeltje :likken:

 

Als ik het zo zie is Heribei toch als beste uit de bus gekomen terwijl deze helemaal niet goed was dit jaar. Veel te laat en van alles en nog wat er omheen.. Tenminste uit die Batch die jij hebt gezaaid..

 

Sorry voor mijn pessimisme maar zie er weinig vrolijkheid in.

 

Ben blij dat je je 2K gehaald hebt en dat je je kosten er hopelijk grotendeels uit kunt halen. Begrijp me niet verkeerd ik gun je 100K dikke vette toppen.. Maar het valt gewoon vies tegen.

Ik raad je dan ook af om bvb met die S5 verder te gaan. Is geen doen man..

 

Laters En idd tot de volgende update :wave:

Edited by HighLife
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

GR, is wel bevallen, maar er zaten ook een heleboel minpunten aan.

eigenlijk waren er 2 van de 5 die echt een super pheno hadden, en de rest heb ik niet veel aan gehad.

de paarse was wel mooi, maar idd als het herma's worden is het geen doen.

ik zou ze eigenlijk nog maar een keer willen zetten, om dan die 2 pheno's er uit te vissen voor stekken.

als je daar dan een veld mee zou zetten, draai je een mooie oogst denk ik.

probleem blijft wel dat je de helft weg kan gooien, als je met zaden blijft werken.

daar is deze soort absoluut niet stabiel genoeg voor.

een extra voordeel van deze soort is wel de smaak en het effect,

lekker sterk wietje in vergelijking met bv heribei

 

s5 x gg, daar verwacht ik voorlopig niet al te veel van nee. heb wel mooie gg gezien hoor.

dat is zeker weten wel een goede buitensoort, maar de s5 daarin tegen, das niet veel soeps voor buiten.

dat had ik ook al wel ontdekt. heb er 1 staan hier maar die moet zich echt nog wel gaan bewijzen.

qua selectie moet je toch echt meer bij hack zijn. die loopt daar een eind mee vooruit.

ik heb dat zadenkweekje er toch maar wat voor de lol staan joh. wie weet zet ik er volgend jaar een paar van, voor de lol. en dan kijk ik wel weer bij hack meer voor de verdere selectie. wie weet wat hij er van kan maken?

ik zal trouwens binnenkort mijn s5 stek eens bezoeken,

ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel daar nog van over is

 

heribei heeft zich zeker weer bewezen dit jaar. nog niet eens zo heel veel rot erin, als je er maar 2 keer per week naar gaat kijken natuurlijk! het enige probleem met de heribei is gewoon dat het niet zo'n heel sterke soort is. ik heb liever een soortje waar je lekker wat effect van hebt. hoe dan ook, de heribei is allang niet meer weg te denken uit het assortiment. die blijft er ieder jaar bij staan

 

tja die laatste planten die er nou nog staan, das in het algemeen niet zo veel soeps meer.

het is nou al wel een hoop gedaan buiten.. we hebben nog een mooie grapefruit en een mooie easy in de duinen, en dan is het wel een eind over..

de bosplanten word ook niet zoveel meer, waarschijnlijk wat voor eigen gebruik of verdere verwerkingen ofzo.

al bij al, toch weer wat grammen bij elkaar geschraapt. maar het blijft weer een gek jaartje zo.

ik moet toch echt eens wat buitenplanten gaan overwinteren als moeder. dan heb ik de beste geselecteerde pheno's om mee te spelen..

dat is de enige manier in mijn ogen om een echt goed jaar te draaien. iedere kuil staat dan vol met goed spul.

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

highlife, het was een pimpelmees trouwens!

ik heb hier maar 1 keer een ijsvogeltje gezien, en die zit in een ander bos in de buurt.

daar heb je ook een paar vijvers/meertjes e.d.

 

hoofdkleur is blauw en het lijkt op een zangvogeltje

http://www.welkevogelisdit.nl

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Dat had ik allang gezien dat het geen ijsvogeltje was , een gewone mees .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook leuk toch?

maar de roodborstjes spannen de kroon hoor,

die komen gewoon naast je zitten terwijl je aan het plukken bent.

super nieuwsgierig zijn die beestjes

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaaf die grote bomen. Jammer van de schimmels enzo, maar je hebt er gelukkig nog flink wat bruikbaars vanaf gehaald. Mooi man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey luff,

 

Mooi dat je in iedergeval nog een paar kilo hebt kunnen oogsten. De gold rush planten zien er goed uit maar toch wel veel paars er in. Volgens mij zit in elke pheno wel wat paars of niet? Als je het kunt slijten prima spul maar voor de groothandel is het niets.

 

Ja het is een raar jaar zeg, zeker ook met die bladschimmels. Ik heb het in al die jaren in de tuin en guerilla nog nooit zo extreem mee gemaakt als dit jaar. Bij de GGxPP pheno 2 die we als laatste hebben omgehaald is het van helemaal niets te zien tot echt op het randje in 10 dagen tijd. Heel vreemd allemaal.

 

Die strawberry kush is opzich een leuk soortje, zien er bij jou ook goed uit. Bij ons zo gezegd ruikt ze naar Ananas. Opbouw ook zeer mooi en niet al te veel rot. Gaat de komende week hier ook om.

 

Voor volgens jaar maar eens goed nadenken want dit schiet ook niet op met die soortjes. Die GG2xPP moeders zijn hier ook de prullebak in gegaan. Ene pheno te rot gevoellig en andere te laat en ook niet echt super compact.

 

Ik zit meer te denken aan S5 neer knallen, goed behandelen met NEEM en dan in de groei fase flink stekken trekken. Die dompelen tegen ongedierte en laten wortelen. En dan kassa als je kijkt wat je tegenwoordig voor stekken betaald.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

highlife, het was een pimpelmees trouwens!

ik heb hier maar 1 keer een ijsvogeltje gezien, en die zit in een ander bos in de buurt.

daar heb je ook een paar vijvers/meertjes e.d.

 

hoofdkleur is blauw en het lijkt op een zangvogeltje

http://www.welkevogelisdit.nl

 

greetz,

lufthegreenstuf

Dat had ik allang gezien dat het geen ijsvogeltje was , een gewone mees .

 

 

Hahaha ja.. niet zo scherp meer gister avond dus :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ik zit meer te denken aan S5 neer knallen, goed behandelen met NEEM en dan in de groei fase flink stekken trekken. Die dompelen tegen ongedierte en laten wortelen. En dan kassa als je kijkt wat je tegenwoordig voor stekken betaald.

 

haha dat ben ik ook van plan volgend seizoen slijt ze wel voor een lager prijsje dan derest doet dan ga je helemaal cashen

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietefras, jep bijna weer een jaartje afgerond.

heb er weer een heleboel van kunnen leren, en jullie ook hopelijk!

 

johnny, in alle goldrush zit inderdaad wat paars verstopt. maar zodra het gedroogt is zie je daar niks meer van hoor!

jammer dat je het niks vind, daar denk ik dan toch heel anders over! zeker de mooie afgebloeide van de duinspot zijn om door een ringetje te halen zo mooi! compact spul en het ruikt ook weer heerlijk fruitig. zelfs die plant met al die paarse bladeren, is gewoon groen als het is opgedroogd.

er zitten alleen wel een paar slechte pheno's waardoor ze net niet helemaal lekker in grote aantallen te gebruiken zijn

dat stekken verhaal van jou klinkt zo slecht nog niet, als je het kwijt kunt natuurlijk.

dan ga je idd geen toppen meer kweken, als datzelfde takje 20 euro aan stekken kan voortbrengen.

en dan hoef je je ook niet druk te maken over bladschimmels en toprot enzo

 

highlife, haha dacht ook al zoiets!

 

Growingweed, tja das wel leuk natuurlijk, maar ik heb toch echt een flink aantal buitenkilo'tjes nodig per jaar.

en dan kan ik wel stekken trekken maar dan heb ik nog steeds geen gram om te roken!

en inkoop is ook niet altijd wat het zijn moet.. dan kweek ik het liever zelf

 

 

nou zeg, het is maar weer een dooie boel geworden hier in de guerrilla corner..

maar zoals jullie wel van mij gewend zijn, gaat het posten hier door tot aan de vroege maandjes.

en dan begin ik gewoon lekker aan een nieuw G topic. het werk staat hier never nooit niet stil!

de laatste plantjes worden nu langzaam aan naar binnen gehaald.

deze week is er bijvoorbeeld een mooie grapefruit van G.C. in de zak gegaan

gallery_28379_18232_7977682.jpg

 

 

zo, die is onthoofd!!

gallery_28379_18232_8818673.jpg

 

 

mooi hard spul zeg. en ze ruikt ook erg lekker.

gallery_28379_18232_4256523.jpg

 

gallery_28379_18232_1321548.jpg

 

 

een restje van de grote "paarse bladeren" goldrush

gallery_28379_18232_1500149.jpg

 

 

en van de outdoor grapefruit hebben we 1 complete plant weg kunnen gooien.

dat was gewoon niet te doen, zoveel rot zat er in die plant. en ook heel erg fluffy.

die soort is echt helemaal verpest als je het mij vraagt.

misschien nog goed voor in de tuin (want de geur en smaak zijn ongeëvenaard) maar voor guerrilla is het een grote ellende..

de OG plant die nog wel redelijk goed was hebben we omgehaald voor de hasj, want als we haar laten staan voor de bloemen,

is ze volgende week weggerot

gallery_28379_18232_9786484.jpg

 

 

hier nog een kleine money maker. die had o,o last van de bladschimmel, maar ze was wel erg rotgevoelig. niet echt een soortje voor buiten dus..

gallery_28379_18232_282799.jpg

 

 

het is wel een iets kleiner probleem als in de bossen maar de bladschimmel is ook in de duinen aanwezig.

je ziet wel dat het hier ook hard kan gaan, want de easy's die er nu nog staan zijn al compleet verorberd..

gallery_28379_18232_6851075.jpg

 

gallery_28379_18232_7224954.jpg

 

 

tja wat doe je er aan hè?

moet je eens kijken wat die bladschimmel met mijn mooie s5 stek heeft gedaan in een krappe 2 weken tijd.. daar ga ik helaas geen zaadje meer van oogsten hoor!

gallery_28379_18232_5108007.jpg

 

 

de "mooiste" top die er nog aan hing..

f..king hell!

gallery_28379_18232_4605.jpg

 

 

ehm anders nog iets??

o ja, deze foto moest ik nog even met jullie delen hoor want ik heb een paar hele mooie AFmazar topjes van mijn maatje gekregen.

die had hij achter veiligheidsglas in z'n garage gekweekt, en dat ging meer dan goed! zelfs zo laat in het jaar nog..

gallery_28379_18232_3488338.jpg

 

 

o ja hoor, ben nog veel meer vergeten!

in de bossen heb ik nog een poolse dame omgedaan,

dit was een ambrosia x arne x congo dubble gold.

ruikt erg naar amnesia met nog iets diesel achtige erdoorheen

gallery_28379_18232_3417684.jpg

 

 

en nog een paar laatste plantjes daarzo, de strawberrykushes.

deze kunnen ook erg goed tegen de bladschimmel moet ik zeggen.

zo zie je maar weer, het maakt eigenlijk niet zo uit wanneer je plant afbloeit, als ie maar een super pheno type heeft!

ook gek dat de ene helemaal geel is van zichzelf, en dat terwijl die in de groei niet echt achterloopt. ze is zelfs super gezond als je er zo naar kijkt..

gallery_28379_18232_2970207.jpg

 

 

zijn dus wel een aantal verschillende hoor.

maar wat een mooie plaatjes zeg!

gallery_28379_18232_5602877.jpg

 

gallery_28379_18232_2366802.jpg

 

 

zo en als afsluiter nog een paar droge topjes om te showen.

de ierdbei x autohaze, das trouwens echt een super lekkere soort om te roken!

gallery_28379_18232_6373122.jpg

 

 

en nog een foto van een soort waar ik enorm van onder de indruk ben.

de migthy mite x wildsuper.~deze zijn al keihard geworden met slechts 6 weken bloei!

dat belooft nog wat voor volgend jaar, als ik ze wel afgebloeit krijg..

die ouwe wiet61 met z'n mighty mite kruisingen, die heeft echt super soorten gemaakt

gallery_28379_18232_3667047.jpg

 

 

lekker blijven kletsen in de guerrillacorner hoor mensen!

het was zo gezellig hier..

 

greetz,

lufthegreenstuf

Edited by lufthegreenstuf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo en als afsluiter nog een paar droge topjes om te showen.

de ierdbei x autohaze, das trouwens echt een super lekkere soort om te roken!

gallery_28379_18232_6373122.jpg

 

 

 

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

hi lufthegreenstuf mooi verslag man en bedankt nog voor het testen van de kruizing LBH;s Eirdbei X LBH's autoflowering Haze ...geen ierdbei :likken: maar eirdbei

ik ben benieuwd al naar volgend jaar

 

groetjes LBH

Edited by La Buena Hierba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

DEze ouwe kan het wel , als hij maar wil , en laat er die wil nu net zijn :likken:

Ik heb alweer nieuwe kruisingen in petto voor volgend jaar , ik hou er een topic van bij hoor , alleen noem ik niet alle namen meer hahahaha

anders gaan jullie ze ook maken :rtfm:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...